شرط بندی عظیم اپل بر روی واقعیت افزوده به این معنی است که ما باید طیف گسترده ای از محصولات را در یک بازه زمانی کوتاه دریافت کنیم، و این شامل شایعه عینک AR این شرکت نیز می شود. اکنون گزارش جدیدی ادعا می‌کند که مرحله توسعه طراحی این عینک آغاز شده است و زودتر از آنچه قبلاً پیش‌بینی می‌شد با استقبال این محصول مواجه می‌شویم.

هنوز ممکن است در مرحله توسعه مشکلاتی ایجاد شود، اما اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود تولید عینک AR ممکن است دو سال دیگر اتفاق بیفتد
این مرحله به عنوان DVT نیز شناخته می شود، جایی که شرکت هایی مانند اپل طراحی را آزمایش می کنند تا مطمئن شوند که محصول به اندازه کافی بادوام است تا به مرحله بعدی بروید. در حالی که تعداد واحدهای DVT ممکن است بسته به دستگاه متفاوت باشد، اپل معمولاً حدود 200 دستگاه از آن‌ها را تولید می‌کند و آنها را برای آزمایش ارسال می‌کند.

نمونه اولیه شیشه AR تا پایان سال جاری آماده می شود و تولید انبوه آن در نیمه دوم سال 2024 آغاز می شود. با توجه به این برنامه اپل می تواند این پوشیدنی جدید را در سه ماهه چهارم عرضه کند. سال 2024، اما البته، چالش‌های متعددی وجود دارد که نقشی اساسی در نتیجه تولید خواهند داشت. مشکلات بیش از حد به این معنی است که غول فناوری ممکن است مجبور شود راه اندازی عیک AR را تا سال 2025 پیش ببرد.

Luxshare تامین‌کننده اصلی اپل برای عینک AR باقی می‌ماند . نسل دوم هدست AR اپل ممکن است در کنار این جفت عینک هوشمند معرفی شود،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین مقالات

سبد خرید

ورود به حساب کاربری