مانیتور ژاپنی

یک شرکت ژاپنی مانیتور بازی را با فناوری IGZO راه اندازی می کند

Green House Gaming از نمایشگر 27 اینچی IGZO برای گیمرها رونمایی کرد

Green House Gaming خارج از سرزمین طلوع آفتاب به سختی یک نام خانوادگی است ، اما این شرکت یکی از اولین مانیتورهای بازی IGZO این صنعت را به بازار آورده است.

IGZO ، مخفف اکسید روی گالیم ایندیم ، یک ماده نیمه هادی است که در ماژول های نور پس زمینه صفحه های LCD استفاده می شود. IGZO در مقایسه با سیلیکون آمورف (a-Si) که به طور سنتی در ماژول های نور پس زمینه LCD ها نمایش داده می شود ، از تحرک الکترون 20 تا 50 برابر سریعتر ، از میزان شفافیت (شفافیت) و اندازه ترانزیستور کوچکتر برخوردار است.

شفافیت بهتر به معنای مصرف برق کمتر است ، زیرا برای دستیابی به سطوح روشنایی خاص به انرژی کمتری نیاز است. علاوه بر این ، تحرک سریعتر الکترون تا حدودی زمان پاسخ را کاهش می دهد و ابعاد ترانزیستور کوچکتر تراکم پیکسل بالاتر را تسهیل می کند.

مانیتور GH-ELCG27WA-BK / GH-GLCC27WA-BK که Green House Gaming با جزئیات از طریق PC Watch ارائه می دهد از فناوری IGZO و سایر مشخصات قابل رقابت با بهترین مانیتورهای بازی برخوردار است. وضوح تصویر 1440p با سرعت تازه سازی 165 هرتز و زمان پاسخگویی 2 میلی ثانیه GTG و Adaptive-Sync است.

این مانیتور همچنین دارای روشنایی تا 350 نیت و نسبت کنتراست 1000: 1 است.

با این حال ، این مانیتور از فضای رنگی DCI-P3 که در بین بازی ها محبوبیت بیشتری پیدا می کند پشتیبانی نمی کند. درعوض ، ادعا می کند 99.9٪ sRGB و 96٪ Adobe RGB پوشش دارد.

در بخش ورودی و خروجی ، شما یک DisplayPort ، سه ورودی HDMI ، یک اتصال USB Type-C و یک جک 3.5 میلی متری دارید. پایه مانیتور می تواند ارتفاع ، شیب و چرخش را تنظیم کند و حتی یک آویز برای بهترین هدست بازی شما دارد.

گنجاندن مواد IGZO در ماژول نور پس زمینه ارزان نیست. فقط دو شرکت در جهان – سامسونگ و شارپ – فناوری IGZO را از مخترعان خود در موسسه فناوری توکیو مجوز گرفته اند. در همین حال ، فقط شارپ (که متعلق به فاکسکان است) طی سالهای اخیر به طور فعال از فناوری IGZO برای تلفن همراه (تلفن های هوشمند ، تبلت و غیره) ، لپ تاپ و پنل های تلویزیون سطح بالا استفاده می کند. بنابراین ، احتمالاً Green House Gaming از تابلویی ساخته است که توسط Sharp ساخته شده است. اینکه سایر سازندگان مانیتور از همین پانل استفاده کنند یا نه چیزی است که باید منتظر ماند.

Green House Gaming قیمت مانیتور IGZO خود را اعلام نکرده است اما انتظار می رود در ماه جاری در دسترس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری