رم های جدید FURY کینگستون

کینگستون رمهای جدید Fury را رونمایی کرد

کینگستون از سری Fury RAM به روز شده خود با سه مدل Impact ، Beast و Renegade رونمایی کرد که سبک و مشخصات تهاجمی را در حافظه این شرکت به وجود آورده است.

Beast دارای مدل های RGB یا غیر RGB است و در کیت های یک ، دو یا چهار DIMM با فرکانس های 2666 مگاهرتز تا 3733 مگاهرتز به فروش می رسد. همراه با گزینه RGB فانتزی ، مجموعه Beast دارای تأخیرهای CAS CL15 ، CL16 ، CL18 و CL19 است ، ولتاژهای 1.35 ولت تا 1.5.

نفر بعدی Renegade است. این کیت ها برای کاربران عادی طراحی نشده اند ، همانطور که کینگستون بیان می کند که برای اورکلاکرها طراحی شده است ، “Renegade DDR4 گزینه ای برای اورکلاکرها ، سازندگان رایانه و گیمرها است.”

Renegade به صورت تک استیک 8 گیگابایتی تا 32 گیگابایتی عرضه می شود و دارای کیت های هشت استیکی است که ظرفیت آنها 128 یا 256 گیگابایت است. رم در RGB نیز موجود است ، اما اگر به دنبال بهترین عملکرد ممکن هستید ، بهترین کار تهیه نسخه غیر RGB است. مدل های RGB با حداکثر فرکانس 4600 مگاهرتز به بالا می روند ، در حالی که مدل های غیر RGB تا 5333 مگاهرتز می رسند. کمترین تأخیر نسخه RGB CL15 است ، در حالی که غیر RGB به CL13 می رسد.

سرانجام ، ما اسب تاریک این سه را داریم ، Impact. این خط لپ تاپ ها را نشان می دهد ، یعنی اینها SODIMM هستند. با اینکه سرعت آن به سرعت خواهر و برادر دسک تاپ خود با حداکثر فرکانس 3200 مگاهرتز نیست ، اما هنوز تأخیر کم از CL15 تا CL120 ارائه می شود. ماژول های حافظه لپ تاپ به صورت تک استیک از 8 گیگابایت تا 32 گیگابایت و کیت های دو تایی از 16 گیگابایت تا 64 گیگابایت به فروش می رسند.

طبق گفته کینگستون ، هر سه مدل هم Intel و هم AMD آماده است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به صفحه محصول کینگستون مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری