NOKTOA

کولرهای مشکی Chromax Noctua برای CPU های LGA1700 به موقع وارد می شوند

NH-U12A chromax.black بزرگ ، قدرتمند ، سازگار با Alder Lake است-و قهوه ای نیست.

درست در زمان راه اندازی آینده پردازنده های نسل دوازدهم Core ‘Alder Lake’ توسط اینتل ، Noctua سیستم خنک کننده کاملا مشکی خود را برای CPU ها در شکل LGA1700 معرفی کرد. کولر جدید Noctua NH-U12A chromax.black وعده می دهد عملکرد بالا ، عملکرد بی سر و صدا و رنگ آمیزی را با هم ترکیب کند که از نظر زیبایی بژ و قهوه ای معمولی این شرکت با بیشتر مضامین اصلی سازگار است.

chromax.black کولر گازی Noctua’s NH-U12A با عملکرد بالا برای CPU ها است که دارای هیت سینک آلومینیومی ، پایه مسی ، هفت لوله حرارتی ضخیم و دو فن 120 میلیمتری NX-A12x25 PWM است. فن ها می توانند تقریباً بین 450 تا 2000 دور در دقیقه بچرخند و حداکثر جریان هوا را 102.1 متر مکعب بر ساعت بر ساعت ایجاد کنند ، در حالی که سطح سر و صدا را تا 22.6 dBA گزارش می کنند. وزن کولر هنگام مجهز بودن به فن 1220 گرم و ارتفاع آن 158 میلی متر است ، بنابراین به یک شاسی نسبتاً جادار نیاز دارید.

The NH-U12A chromax.black also comes with Noctua’s SecuFirm2 multi-socket mounting system, which is compatible with all modern Intel (LGA1700, LGA1200, LGA115x, LGA2011, LGA2066) and most AMD sockets (AM4, AM3, AM2, FM1, FM2).

Noctua به طور سنتی درجه حرارت طراحی کولرهای CPU خود را ذکر نمی کند ، اما به جای آن از استاندارد عملکرد استاندارد (NSPR) خود یاد می کند. Noctua NH-U12A دارای رتبه 169 NSPR است که کمی کمتر از NH-D15 است که در 183 NSPR مشخص شده است.

Noctua برای پرداختن به ساختمانهای مبتنی بر Alder Lake (یا هرگونه ساخت یا ارتقاء جدید که رنگ مشکی در آن ترجیح داده می شود) چهار محصول را عرضه می کند: NH-U12A chromax.سیستم خنک کننده CPU سیاه ، chromax.Flack مشکی NF-A12x25. تعویض فن 120 میلیمتری PWM (با مجموعه ای از پدهای ضد لرزش قابل تغییر قرمز ، سفید ، آبی ، سبز ، خاکستری ، زرد و سیاه) ، و روکش های گرمکن NA-HC7 و NA-HC8.

“ما می دانیم که مشتریان ما چقدر مشتاقانه منتظر این محصولات بوده اند و ما دوست داشتیم آنها را زودتر از بازار بیرون بیاوریم ، اما ابتدا باید زمان بیشتری را صرف می کردیم تا مطمئن شویم که دقیقا می توانیم با رنگ قهوه ای مطابقت داشته باشیم. رولان موسیگ ، مدیر اجرایی Noctua توضیح داد که مسائل مربوط به زنجیره تامین به دلیل همه گیری جهانی همه چیز را به تاخیر انداخته است. “با محصولاتی که با جزئیات دقیق تنظیم شده اند ، موارد ظاهری ساده مانند ایجاد نسخه رنگی متفاوت می تواند به طرز شگفت آوری پیچیده باشد ، اما اکنون با همه این موارد خارج از راه ، ما هیجان زده ایم که سرانجام قادر به ارائه این محصولات طولانی مدت به مشتریان خود هستیم “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری