کارت گرافیک گیگابایت Radeon RX 6700 XT AORUS Elite معرفی شد

کارت گرافیک گیگابایت Radeon RX 6700 XT AORUS Elite معرفی شد

گیگابایت این هفته کارت گرافیک جدیدی را در قالب AMD Radeon RX 6700 XT AORUS Elite 12G با معماری بازی AMD RDNA2 به دامنه خود معرفی کرده است. جدیدترین کارت گرافیک براساس طراحی های قبلی ساخته شده است و از طراحی سه حلقه ای RGB و پنکه های جلوه نور از کارت های منتشر شده قبلی بهره می برد. GIGABYTE در بیانیه مطبوعاتی امروز می گوید ، منبع نور نور را به طور داخلی هدایت می کند تا باعث ایجاد یک نور نور RGB روشن و طبیعی شود.

  • مجهز به AMD RDNA 2 Radeon RX 6700 XT
  • یکپارچه با رابط حافظه 12 گیگابایتی GDDR6 192 بیتی
  • سیستم خنک کننده WINDFORCE 3X با فن های چرخشی متناوب
  • خنک کننده صفحه
  • گرافن نانو روان کننده
  • RGB Fusion 2.0
  • صفحه پشتی فلزی محافظ
  • 4 سال گارانتی (ثبت نام آنلاین لازم است)

کارت گرافیک ”AORUS Radeon RX 6700 XT ELITE سیستم خنک کننده GIGABYTE WINDFORCE 3X را به کار می گیرد ، دارای سه فن تیغه منحصر به فرد ، چرخش متناوب ، لوله های حرارتی مسی کامپوزیت در تماس مستقیم با GPU ، فن های فعال سه بعدی و خنک کننده صفحه است که با هم کار می کنند تا اتلاف حرارت کارآمد را فراهم کنند. این فن آوری های خنک کننده عملکرد کارت گرافیک را پایین نگه می دارد و در نتیجه عملکرد بالاتر و پایداری دارد. فن میانی به طور معکوس می چرخد ​​تا جریان هوا را برای اتلاف گرما بهینه کند و عملکرد کارآمدتری را امکان پذیر می کند. خنک کننده صفحه باعث گسترش هیت سینک می شود تا جریان هوا از آن عبور کند و باعث اتلاف بهتر گرما شده و از تجمع گرما جلوگیری می کند.

کارت های گرافیک AORUS دارای کیفیت عالی هستند. این از نانو روان کننده گرافن استفاده می کند ، که می تواند 2.1 برابر عمر فن را افزایش دهد ، در حالی که عملکرد بی سر و صدا را فراهم می کند ، تقریباً عمر سیستم های تحمل توپ دو را فراهم می کند. کارت های گرافیک AORUS از یک طراحی منبع تغذیه چند فاز استفاده می کنند تا به MOSFET در دمای پایین تر با طراحی حفاظت از درجه حرارت بیش از حد و متعادل سازی بار برای هر MOSFET ، به علاوه چوک ها و خازن های دارای گواهی فوق العاده با دوام ، عملکرد عالی و عمر طولانی تر سیستم را ارائه دهند. صفحه پشتی فلزی نه تنها ساختار کلی کارت گرافیک را تقویت می کند ، بلکه از خم شدن یا آسیب دیدن PCB جلوگیری می کند. نشانگر قدرت هنگام مشاهده هرگونه ناهنجاری منبع تغذیه ، با چشمک زدن به بازیکنان هشدار می دهد. ”

متأسفانه ، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری یا در دسترس بودن در سراسر جهان توسط GIGABYTE منتشر نشده است ، اما به محض روشن شدن اطلاعات ، ما شما را مانند همیشه به روز نگه می داریم ، در همین حال با scalper محلی خود مشورت کنید زیرا احتمالاً قبلاً تعداد زیادی از آنها را دریافت کرده اید موجودی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری