چگونه یک گیمر حرفه ای در گیم باشیم؟

برای اینکه به یک گیمر تبدیل شوید ، به تجهیزات خاصی نیاز دارید. شما همچنین باید وقت زیادی را به تمرین گیم های مورد علاقه خود اختصاص دهید . همچنین نیازمند یادگیری تکنیک ها و تجارب بالایی هستید تا بتوانید در این عرصه جایگاه بسیار مناسبی را کسب کنید

 

 

چگونه یک گیمر حرفه ای در گیم باشیم ؟

اولین قدم برای تبدیل شدن به یک گیمر باتجربه ، انجام گیم های ویدیویی است. برای حرفه ای شدن باید گیم های مخلتفی را بدون در نظر گرفتن برد و باخت انجام دهید . بازی ای را انتخاب کنید که می خواهید در سطح حرفه ای با دیگران رقابت کنید. شما باید در مورد آن علاقه مند باشید. گیم  های تیراندازی و شوترهای تک نفره اولین نوع بازی ها هستند. این بازی ها شامل تیراندازی به اهداف هستند و معمولاً حالت جنگی دارند. بازی های شوتر تک نفره  به بازیکنان نیاز دارد تا از منظر انسانی محیط را دستکاری کنند. معمولاً باید به دشمن شلیک کنید و بکشید.

 

برای گیمر شدن از چه گیم هایی شروع کنیم ؟

از جمله بازی های تیراندازی و شوترهای تک نفره  می توان به Halo ، Doom و Wolfenstein اشاره کرد . اگر عاشق بازی های اکشن هستید  ، تیراندازی را در بازی ها نظر بگیرید و به صورت جدی دنبال کنید . معمولاً در یک ماجراجویی ، بازیکنان باید کارهای مختلفی را انجام دهند تا اطلاعات مربوط به وظیفه کلی را بدست آورند. بازی های ماجراجویی همیشه دشمنان خاص یا تیم مخالف ندارند. این ممکن است شامل داستان های تخیلی  باشد ، در حالی که بازی ها میخواهند تا شما رمز و راز ها را پیدا کنید .

  

 

 

معرفی گیم های ابتدایی برای شروع گیمر شدن

 اگر بازی های تخیلی را  دوست دارید ، می توانید با بازی های ماجراجویی شروع کنید. گیم های معروف ماجراجویانه عبارتند ازMystery Journey  -Indiana Jones -Seberia.  . در یک بازی نقش آفرینی  شما نقش خاصی را بر عهده می گیرید و باید وظایف را انجام دهید . شما اغلب این بازی ها را برای مدت طولانی انجام می دهید و همان نقش را در بازی حفظ می کنید. اگر به دنبال بازی ای هستید که شامل استراتژی و تعامل با دیگران باشد ، می توانید RPG را انتخاب کنید. همچنین بازی هایی با عناوین مختلف  مانند ورزش ، جنگ و رقص وجود دارد.  و این بازی ها را می توان به صورت گروهی و تک نفره انجام داد  

 

انتخاب بازی متناسب با علاقه

به عنوان مثال ، بسیاری از بازی ها با اشکال مافوق طبیعی ، اکشن و ماجراجویی را با هم ترکیب می کنند و ممکن است دارای محیط های تیراندازی نیز باشند. انتخاب یک بازی ویدیویی متناسب با علایق شما بسیار مهم است. برای بازدید از یک سایت یا برنامه فروش گیم مانند بازار و..  وقت بگذارید و ببینید چه چیزهایی می توانید در آنجا پیدا کنید که مطابق با علایق شما باشد تا در دراز مدت برای شما خسته کننده نباشد .

 

 

ابزار و تجهیزات مورد نیاز گیم

اگر می خواهید به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید ، به تجهیزات خاصی نیاز دارید. یک کنسول خوب ، ماوس ، کنترل کننده و سایر موارد ضروری در دنیای بازی ها ضروری است. بسته به نوع بازی که می خواهید انجام دهید ، ممکن است به یک کنسول بازی نیاز داشته باشید. می توانید این سوال را در فروشگاه ها تهیه کنید .  درباره اینکه به کدام بازی علاقه دارید حسابی تحقیق کنید تا بتوانید گیم مورد نظر خود را بدون سردرگمی پیدا کنید

مسیر شما را در تبدیل شدن به یک گیمر مناسب علاوه بر پشتکار ابزار و تجهیزات تکمیل میکند . ممکن است هنگام ورود به دنیای گیمر ها ابتدا  سردرگم بشوید اما جای نگرانی  وجود ندارد . شما میتوانید در این آشفته بازار ابزار و تجهیزات خود را با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مناسب از اینجا تهیه کنید .

چگونه از تجربه بازی دیگران استفاده کنیم ؟

، لطفاً هنگام یادگیری بازی ، از دیگران الگو بگیرید. برای هر بازی که می خواهید انجام دهید تا آنجا که ممکن است دستور العمل ها را  بخوانید و اطلاعات کسب کنید . سعی کنید قوانین و بهترین استراتژی را درک کنید. بهترین راه برای یادگیری بیشتر بازی های سرگرم کننده این است که به راحتی بازی های زیادی انجام دهید ، اما عاقلانه است که قبل از شروع به خودتان کمی وقت بدهید تا با نحوه کار بازی ها آشنا شوید. گیمر ها زبان های خاص خود را دارند. مدتی را به استریم ها اختصاص دهید و اگر اصطلاحات را متوجه نشدید می توانید معنی کلمات اختصاری را از  Google و سایر دیکشنری ها پیدا کنید .

 

پذیرفتن عواقب بازی ها

 انواع مختلفی از بازی ها را انجام دهید. انجام فقط یک بازی کافی نیست . بازیکنان واقعی انواع مختلفی از بازی ها را بازی می کنند. اگر میخواهید در گیم ها به جایگاه مناسبی برسید و عملکرد خوبی داشته باشید باید با شخصیتی که در بازی دارید زندگی کنید و نقش خود را در بازی جدی بگیرید و این باعث افزایش تمرکز و هیجان شما نسبت به بازی میشود. افزایش تمرکز سبب میشود تا کیفیت بازی شما تا جایی که برای رشد مناسب است پیشرفت کند . سعی کنید تا جایی که ممکن است با اصطلاحات و تکنیک رایج گیمر ها آشنا شوید زیرا این باعث میشود تا اطلاعات کاملی از ابزار و تکنیک های گیم های مختلفی کسب کنید .

 

انجام تمرین بهترین راه گیمر شدن

  بهترین راه برای بهتر شدن در بازی های ویدیویی انجام این کار است. اگر می خواهید سبک زندگی یک گیمر را در پیش بگیرید ، باید هر روز بازی کنید. هر روز در برنامه روزانه خود وقت بگذارید و بازی کنید. اگر این بازی را دوست دارید ، کار سختی نیست. مانند هر کاری ، بهترین راه برای بهبود مهارت های خود انجام آن است. با گیمر هایی که بهتر از شما بازی میکنند نیز بازی کنید . شما با تعامل با افرادی که مهارت بالاتری نسبت به شما دارند بازی را یاد می گیرید. مهارت های بازی آنها را مشاهده کنید و سعی کنید از مهارت های آنها بیاموزید. خودآگاهی را برای بازی ها ایجاد کنید. بازیکنان را معمولاً می توان به تیپ های مختلف شخصیتی تقسیم کرد.

 

 

 

خود را شبیه شخصیت بازی کنید . این اجازه می دهد تا سایر گیمرها شما ، عادت ها و شخصیت شما را بشناسند. این به شما کمک می کند با سایر گیمرها ارتباط برقرار کنید و در گروه آنها اضافه شوید .

 

                                                               

 

 

کسب درآمد از گیمر شدن

 

این دنیا پر از رقابت است و حتی اسپانسرها نیز همیشه نمی توانند از طریق آن امرار معاش کنند. با این حال ، اگر سخت کار کنید ، ممکن است بتوانید از آن درآمد کسب کنید. اگر واقعاً قصد دارید به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید ، باید از آخرین تحولات دنیای بازی مورد علاقه خود مطلع شوید. مطمئن شوید که به روزرسانی ها و تجهیزات جدید را تهیه کرده اید. همچنین باید در جریان نوآوری ها یا استراتژی های جدید گیمرها باشید. لطفاً برای تماشای آنلاین مسابقات حرفه ای نیز وقت بگذارید.

درباره استراتژی های مورد استفاده متخصصان تحقیق کنید. بیشتر ورزش کنید ،. گیمرهای حرفه ای معمولاً 7 تا 8 ساعت در روز برای رسیدن به جایگاه حرفه ای تمرین می کنند. در مسابقه شرکت کنید. تورنمنت های بازی یک روش عالی برای جلب توجه است ، به خصوص اگر در نهایت واجد شرایط مسابقات باشید

این مکان همچنین مکان خوبی برای یافتن حامیان مالی است. بسیاری از گیمرهای حرفه ای قسمت عمده ای از درآمد خود را از طریق حمایت مالی به دست می آورند. حتی اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، شرکت در این مسابقات به شما انگیزه میدهد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری