deck verified

پیگیری بازیهای Valve Steam Deck با برنامه Deck Verified

Valve به گیمرها راهی آسان می دهد تا ببینند کدام بازی های موجود در کتابخانه Steam با Steam Deck به خوبی کار خواهند کرد. همچنین خواهید دید که کدام عناوین عملکرد بدی دارند و همه چیز بین آنها. Valve این سیستم سازگاری جدید را Deck Verified می نامد و مستقیماً در فروشگاه Steam ادغام می شود.

برای اینکه Deck Verified شود ، هر بازی باید از مهمترین ویژگی های Steam Deck پشتیبانی کند ، از جمله پشتیبانی کامل از کنترلر ، رزولوشن 720P و 800P و پشتیبانی کامل Proton برای سازگاری با SteamOS سفارشی Deck. در مورد سازگاری ، هر بازی همچنین باید بدون هشدار باشد.

اما همه چیز به همین جا ختم نمی شود ، Valve همچنین به بازیکنان این امکان را می دهد که ببینند کدام بازی ها پشتیبانی نمی شوند ، و مهمتر از همه ، اگر وقت دارید دستکاری بازی را به صورت دستی انجام دهید ، کدام بازی ها در Steam Deck قابل پخش هستند.

چهار دسته در فروشگاه برای کاربران Deck قابل مشاهده است: تأیید شده ، قابل پخش ، پشتیبانی نشده و ناشناس. تأیید شده به این معنی است که بازی ها Deck Verified هستند و بدون هیچ مشکلی آماده بازی روی Deck هستند. قابل پخش به این معنی است که شما باید تنظیمات را خودتان تغییر دهید ، و پشتیبانی کامل از کنترلر ممکن است در بازی وجود نداشته باشد. پشتیبانی نشده به این معنی است که بازی با Deck سازگار نیست و مشخص نیست Valve هنوز سازگاری Deck را با بازی بررسی نکرده است.

وقتی از Steam Libary در Steam Deck دیدن می کنید ، یک دسته جدید در دسترس شما قرار می گیرد به نام “Great On Deck”. اینها همه بازی هایی هستند که مدارک “Deck Verified” والو را پشت سر گذاشته اند. اگر به کتابخانه اصلی یا هر قسمت دیگر فروشگاه بروید ، هر بازی دارای رتبه Steam Deck است ، با چهار دسته ذکر شده در بالا.

خوشبختانه Valve در حال حاضر فرایند بررسی را آغاز کرده است ، اما ما نمی دانیم که چند بازی در راه اندازی Deck Verified خواهد بود. بنابراین امیدواریم که Valve پس از عرضه کنسول در دسامبر امسال ، حداقل صدها یا هزاران عنوان را بررسی کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری