پشتیبانی 16 بازی دیگر از AMD FidelityFX Super Resolution 2.0

با قابلیتهایی که AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 در بهبود عملکرد بازیها از خود نشان داده پذیرش آن توسط استودیوهای بازی سازی و حضور آن در بازیهای پرطرفدار گسترش می یابد

به گفته AMD، 16 عنوان جدید از جمله بازی های بزرگی مانند Hitman 3 و Microsoft Flight Simulator به زودی از FSR 2.0 پشتیبانی خواهند کرد

19 استودیو بازی دیگر از فناوری ارتقاء مقیاس AMD پشتیبانی می کنند. این شرکت ها عبارتند از ACME Game Studio، Arkane Lyon، Asobo Studio، CCP Games، GIANTS Software، IO Interactive، Luminous Productions، Luoxigu Network، Obsidian Entertainment، Perfect World Games (توسعه دهنده Perfect World و Swordsman)، Reflection/Bandai Namco، Respawn Entertainment. ، rct.ai، سانتا مونیکا استودیو، Souleve/Netmarble F&C، Striking Distance Studios، Tag Studio، Thunder Fire، و Wonder People.

با اضافه شدن 16 عنوان دیگر که از FSR 2.0 پشتیبانی می کنند، نسخه 2.0 بازی های ویدیویی به 19 بازی رسیده است. عناوین آینده عبارتند از Abyss World، Asterigos، Delysium، EVE Online، Forspoken، Grounded، Hitman 3، Microsoft Flight Simulator، NiShuiHan، Overprime، Perfect World Remake، Rescue Party: Live!، Super People، Swordsman Remake، The Callisto Protocol و Unknown. 9: بیداری. این بالاتر از سه عنوانی است که در حال حاضر از FSR 2.0 پشتیبانی می‌کنند، از جمله God of War، Death Loop و Farming Simulator 22.
در همین حین FSR 1.0 نیز به دلیل اینکه الزامات کمتری برای اجرای بازی نیاز دارد همچنان مورد توجه بازی سازان است. بازیهایی که از این تکنولوژی پشتیبانی میکنند عبارتند از Arma Reforger، Assassin’s Creed Valhalla، Dolmen، Hitman 3، Raji: An Ancient Epic Enhanced Edition، Sniper Elite 5، The Elder Scrolls Online، و V Rising.

AMD همچنین بنچمارک‌های جدیدی از FSR 2.0 که بر روی God of War و Farming Simulator 22 اجرا می‌شود را به اشتراک گذاشته است.

برای آزمایش، AMD از دو پردازنده گرافیکی جدید سری “6×50 XT” خود از جمله Radeon RX 6950 XT و RX 6750 XT جفت شده به پردازنده Ryzen 7 5800X3D و حافظه DDR4 با فرکانس 3600 مگاهرتز. استفاده کرده است.

در God of War در تنظیمات 4K Ultra، RX 6950 XT با پیش‌تنظیم‌های مختلف FSR 2.0 تا 45 درصد سود داشت. در وضوح اصلی، میانگین نرخ فریم در اواسط دهه 60 بود. با کیفیت FSR 2.0، میانگین نرخ فریم بیشترین افزایش را در 83 FPS داشت. با این حال، در حالت متعادل و پرفورمنس، عملکرد کمی کاهش می‌یابد، به‌ترتیب 90 فریم در ثانیه و عملکرد به ترتیب 96 فریم بر ثانیه کاهش می‌یابد.

با RX 6750 XT، رفتار مشابهی را در God of War در همان تنظیمات اما با نرخ فریم به میزان قابل توجهی کاهش می دهیم که انتظار می رود. نرخ فریم در وضوح اصلی عالی نیست، با میانگین فریم در ثانیه به 40 ثانیه می رسد. اما حالت Quality عمدتا جهش نرخ فریم را تا 54 FPS به طور متوسط ​​برطرف می کند. حالت متعادل فقط اندکی در 58 FPS بهتر است. حالت عملکرد تنها گزینه FSR است که 6750 XT بالاتر از 60 FPS را با میانگین 63 FPS دریافت می کند.

Farming Simulator 22 نتیجه خطی تری را برای FSR 2.0 مشاهده می کند، با افزایش FPS یکنواخت در هر سه پیش تنظیم کیفیت. با RX 6750 XT، نرخ فریم در وضوح اصلی در حال حاضر بسیار خوب و به طور متوسط ​​107 FPS است. اما، آنها با فعال کردن FSR 2.0 بسیار بهتر می شوند. در حالت کیفیت، نرخ فریم به طور متوسط ​​به 124 فریم در ثانیه، در حالت متعادل تا 135 فریم در ثانیه و در حالت عملکرد، متوسط ​​نرخ فریم به بالاترین حد خود یعنی 146 می رسد.

AMD می گوید FSR 2.0 عملکرد را تا 1.4 برابر در 4K در Farming Simulator 22 با 6650 XT افزایش می دهد. بنابراین، انتظار افزایش نرخ فریم مشابه با پردازنده گرافیکی پایین رده AMD RDNA2 را داشته باشید، همانطور که در مورد نتایج RX 6750 XT بود.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری