intel alderlake old game

پردازنده های Alder Lake اینتل ممکن است با بازی های قدیمی کار نکنند

اینتل اخیراً یک راهنمای توسعه دهنده برای پردازنده های نسل بعدی دوازدهم Alder Lake ارائه کرده است. Gamer Gospel یک نکته جالب را کشف کرد که راه حل های DRM مانند Denuvo برای پشتیبانی از طرح ترکیبی Alder Lake نیاز به به روز رسانی دارد.

گیمرها معمولاً به پردازنده جدیدی ارتقا می دهند تا عملکرد بهتری در بازی ها داشته باشند. با این حال ، Alder Lake ممکن است plug-n-play نباشد و توجه ویژه توسعه دهندگان DRM را به خود جلب کند. اینتل در سند تأیید کرده است که Alder Lake با سازگاری با راه حل های DRM مشکل سازگاری خواهد داشت مگر اینکه ارائه دهنده برای محافظت مورد نظر به روزرسانی خاصی را ارائه ندهد. در نتیجه ، توسعه دهندگان بازی که DRM را در بازی های خود پیاده سازی کرده اند ، باید همین کار را انجام دهند.

“اگر بازی فعلی یا آینده شما از میان افزار DRM استفاده می کند ، ممکن است بخواهید با ارائه دهنده middleware تماس بگیرید و تأیید کنید که به طور کلی از معماری ترکیبی و به طور خاص از پلتفرم ADL اینتل پشتیبانی می کند. به دلیل ماهیت الگوریتم های DRM مدرن ، ممکن است از تشخیص CPU استفاده کنید و باید از پلتفرم های ترکیبی آینده مطلع باشید. اینتل با ارائه دهندگان پیشرو DRM مانند Denuvo* کار می کند تا مطمئن شود که راه حل های آنها از سیستم عامل های جدید پشتیبانی می کند. “

بسیاری ، اگر نه همه ، عناوین سه گانه A مدرن دارای نوعی حفاظت از DRM برای دفاع در برابر دزدی دریایی هستند. اینتل به طور خاص به الگوریتم Denuvo اشاره کرده است ، با این حال ، ما گمان می کنیم که سایر محافظت ها ، مانند VMProtect یا SecuROM نیز به احتمال زیاد نیاز به به روز رسانی دارند. برخی بازی ها مانند Assassin’s Creed Origins حتی دارای چندین لایه حفاظتی هستند که احتمالاً نیاز به به روزرسانی های متعدد دارند.

این نباید برای بازی های مدرن مسئله بزرگی باشد زیرا توسعه دهندگان به احتمال زیاد به روز رسانی Alder Lake را ارائه می دهند. این مشکل در مورد عناوین قدیمی که چند سال از عمر آنها می گذرد بوجود می آید که احتمالاً هیچ گونه به روزرسانی دریافت نخواهند کرد ، به این معنی که در تراشه های Alder Lake غیرقابل پخش خواهند بود. سنگ های قیمتی زیادی وجود دارد که ارزش پخش بالایی دارند ، بنابراین گیمرها از اینکه نتوانند آنها را روی پردازنده براق و جدید Alder Lake که به تازگی خریداری کرده اند ، بازی کنند ، ناراحت می شوند.

برخی از توسعه دهندگان بازی در نهایت زمانی که زمان قابل توجهی از راه اندازی بازی می گذرد ، محافظت از DRM را حذف می کنند ، اما این برای هر عنوان صادق نیست. گاهی اوقات توسعه دهندگان نسخه های DRM رایگان بازی های خود را بر روی سیستم عامل ها ، از جمله GOG ، مستقر می کنند. اگر هیچ یک از این دو حالت امکان پذیر نباشد ، ممکن است گیمرها مجبور شوند با وجود مالکیت قانونی بازی ، به دزدی دریایی متوسل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری