معرفی بهترین لپ تاپ های گیم

سه سیستم عامل اصلی برای انجام گیم در حال حاضر: رایانه شخصی ، تلفن هوشمند و کنسول بازی خانگی است. امروز قصد داریم در مورد لپ تاپ  بازی حرفه ای در رایانه شخصی صحبت کنیم.برخلاف خرید لپ تاپ برای استفاده در دفتر کاری، در نظر گرفتن نام تجاری هنگام خرید لپ تاپ  مخصوص بازی معنادار نیست ، اما کلید این امر به پیکربندی و پارامترها بستگی دارد. پردازنده ، کارت گرافیک ، حافظه ، دیسک سخت ، صفحه نمایش ، اتلاف گرما ، رابط و سایر فاکتورها را در نظر بگیرید و سپس آنها را با هم ترکیب کنید تا لپ تاپ  مورد علاقه خود را خرید کنید .

 

 

 


 

  

معرفی بهترین لپ تاپ های گیم

 قبل از شروع معرفی لپ تاپ گیم بهتر است تا با اصطلاحات رایج و متداول آن آشنا شوید

  • پردازنده

یعنی واحد پردازش مرکزی – واحد پردازش مرکزی ، هسته محاسباتی و هسته کنترل رایانه ، مغز رایانه است. بازار CPU اساساً توسط Intel (Intel) و AMD تقسیم شده است. پردازنده های مخصوص دسکتاپ و نوت بوک اینتل عمدتا دارای سه نوع Core ، Pentium و Celeron هستند. از نظر عملکرد ، Core بهتر از Pentium است. مسابقه پنتیوم خوب است. دو پردازنده اصلی AMD وجود دارد: Athlon و Semporn. Athlon بهتر از Semporn است.

  • کارت گرافیک

کارت گرافیک وظیفه خروجی تصویر رایانه را بر عهده دارد. اگر کارت گرافیک خوب نباشد ، صفحه فیلم مسدود می شود. وقتی دیگران بازی می کنند ، وقتی به PPT نگاه می کنید بسیار افسرده می شوید. برنامه های کارت گرافیک NVIDIA Geforce بسیار رایج است. سری Ultra برترین کارت گرافیک های NVIDIA Geforce است. سری GTX یک سری رده بالا است که بعد از سری Ultra دوم است و همچنین پرمصرف ترین سری است.

  • رم

رم حافظه کامپیوتر فضایی است که برای ذخیره موقت داده ها بین CPU و دیسک استفاده می شود. هنگامی که CPU نیاز به پردازش داده ها دارد ، داده ها باید از دیسک سخت خارج شده و در حافظه قرار گیرند. اگر حافظه به اندازه کافی بزرگ نباشد ، در صورت وجود داده های زیاد ، باید در حافظه ذخیره شود. بخشی از داده ها را به دیسک سخت برگردانید ، کارایی کاهش می یابد. به عبارت دیگر ، هرچه حافظه بزرگتر باشد ، پردازنده سریعتر می تواند داده ها را پردازش کند و رایانه سریعتر پاسخ می دهد.

  • هارد دیسک

هارد دیسک تمام داده های رایانه را ذخیره می کند. هارد دیسک میزان ذخیره کامپیوتر را تعیین می کند و تا حدی سرعت انتقال داده را تعیین می کند. صفحه نمایش بسیاری از افراد هنگام انتخاب لپ تاپ مخصوص بازی ، صفحه را نادیده می گیرند. همانطور که همه می دانند ، یک صفحه نمایش بد نه تنها بر کیفیت تصویر تأثیر می گذارد ، بلکه بازی را نیز خسته کننده میکند

  • اتلاف حرارت

اتلاف گرما سرگرم کننده نیست و زمان بازی طولانی ، گرم و گرم است و درجه حرارت آن بیش از حد است که نمی تواند بر عملکرد کامپیوتر تأثیر بگذارد.

  • رابط

بلندگوهای خارجی ، هدفون های خارجی ، میکروفون های خارجی ، صفحه کلیدهای مکانیکی خارجی … این وسایل جانبی بازی خارجی باعث هیجان انگیزتر شدن بازی می شوند. اما اگر هیچ رابطی وجود ندارد که بتواند به این دستگاه ها متصل شود ، هیچ چیز قابل اتصال نیست و رابط کافی نیست

لپ تاپ های مناسب گیم

در مورد دستگاه های مناسب گیم برخلاف خرید لپ تاپ برای استفاده در دفتر کاری، در نظر گرفتن نام تجاری هنگام خرید لپ تاپ  مخصوص بازی معنادار نیست ، اما کلید این امر به پیکربندی و پارامترها بستگی دارد. پردازنده ، کارت گرافیک ، حافظه ، دیسک سخت ، صفحه نمایش ، اتلاف گرما ، رابط و سایر فاکتورها را در نظر بگیرید و سپس آنها را با هم ترکیب کنید تا لپ تاپ  مورد علاقه خود را خرید کنید ما سعی کردیم چند نمونه از بهترین ها را به شما معرفی کنیم .

 

 

  1. Lenovo Legion Y7000 Gaming Laptop

 

 


لنوو نسل جدیدی از گیم های  Savior را در سال 2018 منتشر کرد. صفحه نمایش Y7000 نسبتاً بزرگ و 15.6 اینچی است ، اما قاب آن بسیار باریک است ، اکنون هنگام بازی کردن ، محبوب ترین طرح تمام صفحه است. صفحه بازی IPS در 180 درجه با وضوح 1920X1080 باز و بسته می شود و کیفیت تصویر کاملاً واضح است. با بلندگوهای با کیفیت بالا هارمن ، صدا و تصویر همه لذت بخش هستند. با استفاده از پردازنده Core 8th نسل i7-8750H ، کارت گرافیک NVIDIA Geforce GTX 1060 ، حافظه 16G ، دیسک سخت 1000 گیگابایت + 128 گیگابایت ، این برنامه به راحتی کار می کند. انجام گیم های مهم و اصلی مانند League of Legends ، Tomb Raider ، PlayerUnknown’s Battlegrounds و سایر گیم های مهم می تواند از لطافت و صاف بودن صفحه نمایش با بالاترین کیفیت 1080 اطمینان حاصل کند. سیستم ویندوز 10 است. سیستم خنک کننده دوبل و دو گرمای لوله ، اتلاف سریع گرما و کم صدا بودن. ظاهر سرد . “آرم بنز” به ویژه قابل تشخیص است و در هنگام روشن کردن لپ تاپ آرم بنز روشن می شود که بسیار جالب است

 

  1. MSI GS65

 

 

به عنوان مقرون به صرفه ترین لپ تاپ مخصوص بازی فوق العاده در بازار رتبه بندی شد. صفحه نمایش MSI GS65 15.6 اینچ ، فریم باریک ، 1920X1080 فول اچ دی ، صفحه نمایش سطح بازی IPS ، 144 هرتز ، سرعت پاسخگویی 7 ثانیه است و کیفیت تصویر کاملاً واضح است. پردازنده نسل هشتم Core i7 ، سیستم windows10. کارت گرافیک NVIDIA Geforce GTX1060 ، حافظه 32G ، دیسک سخت 512G. بازی های در مقیاس بزرگ را به راحتی و بدون لکنت انجام دهید. GS65 از صفحه کلید تک کلید Sairui RGB با نور پس زمینه استفاده می کند که می تواند رنگ و چشمک زدن نور پس زمینه را سفارشی کند ، که بسیار سرگرم کننده است. صدا از Danner ، یک مارک بلند پایه دانمارکی ، با جلوه های صوتی استریو 360 درجه می آید.

بزرگترین نقطه فروش لپ تاپ MSI GS65 فوق العاده سبک و باریک آن است که ادعا می کند سبک ترین و باریک ترین لپ تاپ مخصوص گیم  در بازار است. با Macbook مقایسه نکنید ، Macbook برای انجام بازی های با حجم بزرگ خوب نیست. مشکلی در مونتاژ اتلاف گرما در لپ تاپ مخصوص بازی نازک و سبک وجود دارد. اتلاف حرارت GS65 به طور کلی واجد شرایط است ، اما دمای اتاق همراه داغ شدن لپ تاپ مشکل گرم شدن بیش از حد را دارد .

 

  1. Acer Predator Helios 300 Gaming Laptop

 

 

Acer Predator Helios 300از پردازنده Core i7 نسل 8 ، سیستم نسخه خانگی windows10 ، کارت گرافیک NVIDIA Geforce GTX1060 ، حافظه 16G ، هارد 256G استفاده می کند. صفحه نمایش 15.6 اینچی ، 1920 X1080 فول اچ دی ، صفحه IPS زاویه دید 170 درجه ، سرعت تازه سازی 144 هرتز ، 72 درصد NTSC ، تصویر بازی را واضح و دقیق می کند. بازی های در مقیاس بزرگ را به راحتی و بدون لگ انجام دهید. جلوه های صوتی پیشرفته دالبی صدای فراگیر 360 درجه را ارائه می دهد ، اما کیفیت صدا کمی کسل کننده است و کسانی که نهایت نیاز به کیفیت صدا را دارند باید بلندگوهای خارجی داشته باشند. نه اینکه رابط نیازهای مختلف خارجی را برآورده می کند. فن فلزی خنک کننده سریع تیغه می تواند تحت عملکرد فشار بالا به سرعت خنک و خنک شود. صفحه کلید سبک و انعطاف پذیر است که به افزایش سرعت کار کمک می کند. یک طراحی قابل تأمل دیگر این است که کارت گرافیک گسسته بیش از حد مصرف می کند ، در زمان غیر بازی ، به طور خودکار به کارت گرافیک مجتمع تغییر می کند تا عمر باتری را بهبود بخشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری