معرفی برترین برندهای تولید کننده سیستم های گیمینگ در جهان

یکی از دغدغه های اغلب گیمرها انتخاب سیستم مناسب برای بازی است. آنها تمایل دارند بتواند با پرداخت هزینه ای مناسب، سیستمی تهیه کنند که قابلیت اجرای بازی های مختلف را داشته باشد. مطمئنا گیمرها بعد از سالها بازی از موارد مورد نیاز برای کیفیت بالای یک سیستم مطلع هستند. اما آنچه که در این آشفته بازار اقتصادی، ذهن انسان را درگیر می کند انتخاب برند مناسب برای سیستم گیمینگ است. زیرا مواره هستند انسان های سودجویی که منفعت خود را بر همه چیز ترجیح می دهند. آنها معمولا بدونه توجه به نتیجه کارشان، با دریافت هزینه بالا، محصولی بی کیفیت یا تقلبی را به کاربران می فروشند. همین مورد سبب شده کاربران تمایل داشته باشند، با مهمترین بندها و ویژگی های آن آشنا باشند. تا در انتخاب گمراه نشوند. این امر بهانه ای شد که ما به معرفی برترین برندهای تولید کننده سیستم های گیمینگ در جهان بپردازیم.

سیستم های گیمینگ

با افزایش علاقه کاربران برای انجام بازی های رایانه ای، نیاز به استفاده از تجهیزات سخت افزاری نیز افزایش یافت. همین امر سبب شد کمپانی های معتبر  فعال در زمینه سخت افزار، اقدام به تولید و عرضه سیستم های مناسب برای بازی های رایانه ای کنند. کمپانی های معتبر سالانه دو دسته محصول تولید می کنند، سیستم های عادی و سیستم های گیمینگ دو دسته ای هستند که توسط برندهای معتبر عرضه می شوند.

 

در حقیقت اغلب برندهای معتبر در حوزه سیستم های بازی، همان کمپانی های فعال و معتبر در حوزه تولید تجهیزات سخت افزاری هستند. این شرکت ها سعی کرده اند با استفاده از مهندسان زبده و طراحان برجسته، محصولات و سخت افزاری هایی دارای بالاترین استاندارد را تولید و عرضه کنند. همانطور که می دانید سیستم های گیمینگ در مقایسه با سیستم های معمولی، قیمت بالاتری دارند. البته همیشه این تفاوت قیمتی به دلیل امتیازات سخت افزاری آن برند نیست. گاهی کاربران هزینه نام بزرگ محصول را می پردازند. به هر حال، ما در ادامه معتبرترین برندهای فعال در حوزه تولید و عرضه سیستم های گیمینگ را معرفی می کنیم:

ریزر

 

معروف ترین برند فعال در حوزه محصولات گیمینگ ریزر است. این کمپانی در کشور آمریکا فعالیت می کند. تمرکز اصلی این کمپانی، ساخت محصولات بالارده برای اجرا و انجام بازی های رایانه ای است.  محصولاتی مانند موس، موس پد، کامپیوتر و لپ تاپ بخش از محصولاتی هستند که این برند برای انجام بازی های ویدئویی تولید و عرضه می کند. علاوه بر یان، این برند معتبر توانسته برای کاربرانی که تمایل دارند در همه مکان ها بازی مورد علاقه خود را انجام دهند، اقدام به ساخت و عرضه گوشی های تخصصی برای انجام بازی های رایانه ای نموده است. انواع اسپیکرها، هدست ها، لباس های مخصوص گیمینگ، کیف، دسته های بازی و … بخشی از لوازم جانبی هستند که توسط این کمپانی برای سهولت اجرای بازی کاربران تولید کرده اند. این محصول به راحتی در بازارهای داخلی ایران عرضه می شوند. به همین دلیل، کاربران ایرانی نیز می توانند از مزایای این سیستم ها بهره مند شوند.

الین ور

 

یکی دیگر از برندهای فعال در حوزه محصولات سخت افزاری گیمینگ، الین ور است. این کمپانی نیز در آمریکا فعالیت می کند. البته باید به این مورد شاره کنیم، که این محصول و برند ساخته شده توسط کمپانی معتبر سخت افزاری آمریکا یعنی همان برند Dell است. البته محصولات تولید شده توسط این برند گستردگی زیادی ندارند. لپ تاپ های گیمینگ، مانیتور، موس، کیبورد، کیف و لباس های مخصوص بازی، تقویت کننده های گرافیکی و کیس های آماده، تنها محصولاتی هستند که توسط این برند برای کاربران عرضه شده است. دسترسی و تهیه این محصول در بازارهای داخلی ایران برای کاربران فراهم است.

استیل سریز

 

این برند معتبر ساخته شده توسط یک کمپانی دانمارکی است که فعالیت تخصصی آن در حوزه تولید و عرضه لوازم جانبی و گیمینگ است. لوازمی مانند موس، موس پد، هدست، کیبوردها و دسته های بازی لوازمی هستند که توسط این کمپانی تولید می شوند. نکته مهمی که باید در مورد این برند بدانید همکاری آن با کمپانی msi است. به همین دلیل در لپ تاپ های اختصاصی گیمینگ تولید شده توسط کمپانی msi از کیبورد و موس های برند سریز استفاده می شود. کاربران ایرانی نیز می توانند در بازارهای ایران به آسانی این محصول را خریداری کنند.

آزیو

یک دیگر از کمپانی های آمریکایی فعال در حوزه ساخت لوازم گیمینگ، آزیو نام دارد. این برند مانند برند دانمارکی سریز، در حوزه ساخت لوازم جانبی فعالیت می کند. انواع هدست ها، ماوس، کیبورد، اسپیکر بخش از لوازمی هستند که این برند تولید و عرضه می کند. طراحی خاص این محصولات سبب شده این برند در دسته لوازم بسیار لوکس قرار بگیرد. به همین دلیل تهیه آن در بازارهای یاران بسیار دشوار است. اگر شما خواهان استفاده از این برند هستید می توانید از طریق سایت های معتبر این محصولات را تهیه کنید.

آمن

این برند از کمپانی معتبر HP مشتق شده است. ساخت آمریکا می باشد. فعالیت اصلی این برند در زمینه تولید و عرضه محصولات گیمینگ بالارده می باشد. کیس های آماده، لپ تاپ های گیمینگ بالارده، ماوس، کیبورد، مانیتور های فوق حرفه ای، و تقویت کننده های لپ تاپ بخشی از محصولات این برند هستند. در طراحی تقویت کننده های لپ تاپ عرضه شده توسط این کمپانی از کارت گرافیک و SSD استفاده شده است. در نتیجه، یان تقویت کننده ها می توانند به لپ تاپ در اجرای انواع مختلف بازی های رایانه ای کمک کنند. محصولات این برند در بازارهای داخلی ایران به آسانی به فروش می رسند.

اورس

 

این برند جزو برندهای رده بالا در محصولات گیمینگ است. توسط معتبرترین شرکت تایوانی فعال در حوزه سخت افزاری یعنی گیگابایت طراحی و ساخته می شود. مطمئنا اغلب کاربران از کیفیت عالی مادربردها و کارت های گرافیک تولید شده توسط برند گیگابایت مطلع هستند. اما ساخت محصولات اصلی گیمینگ یکی دیگر از افتخارات این کمپانی است. مهمترین محصولات عرضه شده توسط این برند عبارتند از: مادر برد، کارت های گرافیک، تقویت کننده گرافیکی، لپ تاپ گیمینگ، موس و موس پدهای حرفه ای، کیبورد، شاسی کیس، سیستم های خنک کننده CPU، صندلی های بازی، هدست، ایرفون، کیف و کوله.

نکته مهمی که در مورد محصولات اورس وجود دارد، استفاده از خنک کننده در طراحی و ساخت کارت های گرافیک است. کارت های گرافیک اورس از سیستم خنک کننده بسیاری عالی به نام ویندفورس برهوردار هستند. همین مزیت سبب شده بتوان ان را به عنوان خنک ترین کارت گرافیک جهان در نظر گرفت. خوشبختانه کاربران ایرانی برای تهیه این محصولات در داخل کشور با هیچ مشکلی مواجه نخواهند بود.

اوریجین

این برند نیز یک محصول مستقل و فعال در حوزه گیمینگ است. باید بدانید این کمپانی در سال 2009 توسط برخی از کارمندان اسبق کمپانی الین ور در آمریکا تاسیس شده است. فعالیت اصلی این برند در حوزه ساخت انواع لوازم مورد نیاز برای بازی است. کیس های آماده، لپ تاپ های حرفه ای گیمینگ، و محصولات واقعیت مجازی تنها مواردی هستند که توسط این کمپانی تولید و عرضه می شوند. اگر جزو آن دسته از هموطنانی هستید که می خواهید این محصول را در بازارهای داخلی تهیه کنی، باید بدانید این امکان برای شما فراهم نیست. زیرا محصولات این برند تاکنون برای عرضه مستقیم، وارد بازار داخلی ایران نشده اند.

پردتور

 

این برند توسط کمپانی تایوانی معتبر ایسر تولید می شود. همانطور که می دانید ایسر برندی معتبر در حوزه سخت افزار و گیمینگ است. کیفیت بسیار بالای محصولات تولید شده توسط برند پردتور سبب شده این برند در دسته محصولات بسیار معتبر و نام آشنای جهان قرار بگیرد. محصولات تولید شده توسط این برند عبارتند از: کیس های آماده، لپ تاپ، تبلت های حرفه ای برای بازی، مانیتور، موس و موس پد حرفه ای، پروژکتور، کیف و کوله پشتی. این محصولات نیز به آسانی در بازارهای داخلی ایران به فروش می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری