مشخصات کارت گرافیک ایسوس مدل Noctua Geforce RTX 3080 فاش شد

ASUS و Noctua در گذشته در زمینه کارت‌های گرافیک با یکدیگر همکاری کرده‌اند و به زودی یک مدل سفارشی جدید GeForce RTX 3080 را عرضه خواهند کرد. عکس‌های اخیر در وب‌سایت VideoCardz بسیار نزدیک به کارت قبلی سری GeForce RTX 3070 هستند که دو شرکت برای ایجاد آن نیز همکاری کردند. از تصاویر ارائه شده، حداقل تغییراتی در کامپوننت وجود دارد.

Noctua و ASUS بار دیگر با هم می آیند تا GeForce RTX 3080 OC را در طراحی خنک کننده چهار اسلات ارائه دهند
سال گذشته، ASUS و Noctua با هم متحد شدند تا کارت گرافیکی با فناوری خنک‌کننده استثنایی Noctua بسازند. کارت مبتنی بر طراحی GeForce RTX 3070 از NVIDIA بود. کاربران نگران این بودند که این سری در حال جایگزینی باشد زیرا ایسوس طی چندین ماه هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده بود. اکنون، این دو ذهن جمعی خود را گرد هم آورده اند تا کارت گرافیک Noctua ASUS RTX 3080 را با حافظه 10 گیگابایتی ارائه دهند. این کارت بر اساس GA102 SKU ساخته شده است، اما به طور جالبی به جای 12 گیگابایت، مانند مدلی که تقریباً پنج ماه پیش منتشر شد، تنها 10 گیگابایت را ارائه می دهد.

کارت گرافیک جدید ASUS GeForce RTX 3080 10GB OC، طراحی معروف فن قهوه‌ای Noctua، دو عدد روی کارت و فناوری خنک‌کننده چهار اسلات را ارائه می‌کند. مدل های RTX 3070 و 3080 از نظر اندازه یکسان به نظر می رسند و فرمت مشابهی دارند. مهم ترین تغییر بین این دو کارت، هیت سینک تغییر یافته برای متناسب با پردازنده گرافیکی بزرگتر است.

این کارت همچنین دارای دو اتصال هشت پین برای تزئین کارت، سه اتصال DisplayPort 1.4 و دو اتصال HDMI 2.1 است. به نظر می رسد ساختار برد از کارت RTX 3080 TUF گرفته شده است که ایسوس نیز طراحی می کند. با این حال، زیبایی Noctua را بیشتر حفظ می کند.

کارت گرافیک ASUS GeForce RTX 3080 Noctua OC Edition (اعتبار تصویر: Videocardz):

کارت گرافیک قبلی ASUS و Noctua GeForce RTX 3070 دارای مولتی پردازنده های جریانی Ampere، هسته های RT نسل دوم، هسته های Tensor نسل سوم و یک هیت سینک سفارشی از Noctua، دو فن Noctua NF-A12x25 PWM، سوئیچ دوگانه BIOS و 20 بود. فن آوری.

کارت گرافیک جدید ASUS و Noctua در حال حاضر با قیمتی تقریباً 1214 دلاری به فروش می رسد که جهشی 214 دلاری نسبت به کارت گرافیک قبلی RTX 3070 Noctua ASUS است. هنوز هیچ مشخصات یا تاریخ عرضه ای برای این کارت وجود ندارد. ما در حال حاضر منتظر شنیدن اطلاعات بیشتر ایسوس هستیم که ممکن است آنها بتوانند ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری