surface pro

مایکروسافت از Surface Pro 8 و ارزانتر و فقط WiFi X Pro با ویندوز 11 رونمایی کرد

از جمله محصولات جدید سرفیس که مایکروسافت این هفته رونمایی کرد ، به روزرسانی خط 2 در 1 آن وجود دارد-Surface Pro 8 و آخرین نسخه Surface Pro X. Pro 8 با صفحه نمایش ، پردازنده و ارتقاء حافظه مطابق با آنچه ارائه شده است ارائه می شود. نشتی ها پیشنهاد شد

مطالب مرتبط:

استودیو لپتاپ مایکروسافت با صفحه نمایش 120 هرتز و پردازنده Tiger Lake H35

یکی از مهمترین پیشرفت های سرفیس پرو 8 نسبت به مدل قبلی ، صفحه نمایش 120 هرتز آن است که از Dolby Vision پشتیبانی می کند. مایکروسافت همچنین یک ویژگی Pro X اضافه کرده است-پشتیبانی از درایوهای حالت جامد قابل جابجایی. گزینه ها برای SSD های 128 گیگابایتی ، 256 گیگابایتی ، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی است. Pro 8 دارای دو پورت USB-C و دو پورت Thunderbolt 4 است.

به طور قابل پیش بینی ، پردازنده Pro 8 به نسل 11th Intel Tiger Lake ارتقا یافته است و مدل های i5-1135G7 و i7-1185G7 در دسترس است. حداقل RAM سیستم موجود 8 گیگابایت است و می تواند تا 32 گیگابایت افزایش یابد. ویندوز 11 نیز از پیش نصب شده است. بسیاری از این موارد چند روز پیش فاش شده بود.

برای بازی ، Surface Pro 8 با برنامه Xbox مایکروسافت از پیش نصب شده همراه با یک ماه آزمایشی برای Xbox Game Pass Ultimate همراه است. با توجه به صفحه مشخصات ، باتری ارتقا یافته در استفاده معمولی حدود 16 ساعت کار می کند. مایکروسافت ادعا می کند که Pro 8 مهمترین ارتقا از زمان Pro 3 است و دو برابر سریعتر از Pro 7 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری