لیان لی فن های جدید SL INFINITY 120خود را با عملکرد بهتر و طراحی چشم نواز عرضه کرد

شرکت LIAN LI Industrial Co. Ltd.، تولید کننده پیشرو در کیس و لوازم جانبی رایانه شخصی، ویژگی جدیدی به سری فن های UNI با SL INFINITY 120 افزوده است. فنهای جدید دارای سبک نورپردازی منحصر به فرد در جلو و کناره ها هستند و قابلیت سفارشی سازی از طریق کانکتور L-3 را دارا هستند

Lian Li SL INFINITY 120 دارای مکانیزم اتصال بهبود یافته با کلیدهای قفل شونده قابل جابجایی و کابل ماژول برق چند جهته است. SL INFINITY 120 حداکثر 61.3 CFM جریان هوا، 2.66 میلی متر فشار هوا H2O و سطح نویز تا 29 dBA را در حین کار در 2100 RPM ارائه می دهد، یا با عملکرد جدید Start/Stop در سرعت 0 RPM کاملاً بی صدا باشد. L-Connect 3.

سبک روشنایی بی حد و حصر

Lian Li SL INFINITY 120 دارای 40 LED است که به طور مساوی توزیع شده اند تا روشنایی مداوم را در پره های فن و اطراف مدال LIAN LI در پشت پخش کنند. نوارهای نازکی از نور در قاب اطراف دهانه فن، چه در جلو و چه در پشت تعبیه شده است. در قسمت جلو و مرکز قاب، شفت فن نور را به اولین آینه inifinity فن می‌رساند که با دقت طراحی شده است تا یک افکت بی‌نهایت عمیق و تمیز با فاصله 0.5 میلی‌متری بین هر لایه نور ایجاد کند. آینه دومinifinity با تریم آلومینیومی احاطه شده است و در دو طرف قاب قرار گرفته است. شکل هندسی آینه inifinity از نوار نورپردازی ARGB جلو در الگوی بالا و پایین پیروی می کند که ظاهری تورفته سه بعدی ایجاد می کند. از طریق L-Connect 3، کاربران می توانند بین جلوه های نور از پیش تعیین شده تصمیم بگیرند یا برای ظاهری سفارشی، مرکز و جلوه های جانبی را ترکیب کنند.

 

مفهوم UNI FAN بهبود یافته

با Lian Li SL INFINITY 120، LIAN Li بهبودهایی را با کلیدهای قفل شونده قابل جابجایی در کنار فن برای فاصله بهتر با اتصالات رادیاتور انجام می دهد. ماژول برق اکنون بر روی قاب فن متمرکز شده است و به گونه‌ای اصلاح شده است که کابل 180 درجه چرخانده شود و همیشه به سمت عقب بدنه باشد. در نهایت، کابل‌های ARGB و PWM که به کنترل‌کننده UNI HUB متصل می‌شوند، در یک کابل واحد ترکیب شده‌اند و به هم ریختگی کابل‌ها را حتی بیشتر پاک می‌کنند.

عملکرد بهتر

Lian Li SL INFINITY 120 نسبت به SL120 بهبود عملکردی 10 درصدی دارد که منجر به جریان هوای بهتر (61.3 CFM)، فشار استاتیکی بالاتر (2.66 mmH2O) و محدوده وسیع‌تری از سرعت فن (0 تا 2100RPM) در سطوح نویز کمتر می‌شود. (29 dBA). SL INFINITY 120 اولین باری که در سری فن‌های UNI معرفی شد، می‌تواند برای ساخت بی‌صدا نهایی کاملاً متوقف شود. این ویژگی توسط رابط منحنی فن بازطراحی شده L-Connect از طریق حالت Start/Stop پشتیبانی می‌شود که اجازه می‌دهد تا زمانی که CPU یا GPU در دمای زیر 50 درجه سانتی‌گراد کار می‌کند، RPM روی 0 تنظیم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری