120hz

فناوری 120Hz ProMotion در iPhone 13 Pro ، iPhone 13 Pro Max با برنامه های شخص ثالث کار نمی کند

یکی از مهمترین تغییرات اپل در آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس ، نمایشگر ProMotion 120 هرتزی بود که در مدلهای Pro سال گذشته قابل ارتقا نبود. متأسفانه ، برخی از برنامه های شخص ثالث نمی توانند از این ویژگی استفاده کنند.

توسعه دهنده گزارش می دهد که در بسیاری از موارد ، انیمیشن ها به 60Hz محدود می شوند و فرض کنید صرفه جویی در مصرف باتری است
کریستین سلیگ ، توسعه دهنده مشتری آپولو Reddit با دریافت iPhone 13 Pro راه سختی را پیدا کرد و متوجه شد که پس از دریافت شکایت از مشتریان ، انیمیشن های برنامه شخص ثالث به 60Hz محدود شده است. سلیگ معتقد است این محدودیت برای صرفه جویی در عمر باتری ایجاد شده است زیرا هیچ یک از مدل های iPad Pro با نمایشگرهای 120Hz ProMotion چنین رفتاری را نشان نمی دهند و همه برنامه ها بدون مشکل اجرا می شوند.

مطالب مرتبط:

باتری آیفون 13 بر آیفون 12 غلبه می کند ، زمان پخش ویدیو در مدل های “Pro” تقریباً دو برابر می شود

برنامه های خود اپل احتمالاً با فرکانس 120 هرتز اجرا می شوند ، بنابراین ممکن است این محدودیت فقط در برنامه های شخص ثالث اعمال شود. در صورتی که نمی دانستید ، اپل امسال به لطف استفاده از پنل های OLED LTPO ، نمایشگرهای ProMotion 120Hz را در iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max به عنوان یک فناوری نرخ تازه سازی تطبیقی ​​معرفی کرد. اگر صفحه نمایش یک تصویر ثابت نشان می دهد یا در حالت خواب است ، نرخ تازه سازی خود را به 10 هرتز کاهش می دهد تا عمر باتری را کاهش دهد و هنگامی که کاربران می خواهند یک رابط کاربری روان داشته باشند یا یک بازی را اجرا کنند به حداکثر حد خود برسند.

این امکان وجود دارد که این محدودیت از طریق به روز رسانی نرم افزار برداشته شود ، در غیر این صورت ، ما گمان می کنیم که میلیون ها iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max از استفاده از این مانع متحرک به مدل های جدیدتر و گرانتر ارتقا یافته اند. آیا فکر می کنید اپل باید به برنامه های شخص ثالث اجازه می داد در هر لحظه با فرکانس 120 هرتز اجرا شوند؟ نظرات خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری