makbook

سری جدید مک بوک پرو اپل با صفحه نمایش با وضوح بالاتر در راه است

چیزی که باید منتظر آن بود: اپل به زودی می تواند ترکیب موجود MacBook Pro را با نسخه قوی تری از سیلیکون اپل در قلب هر دو مدل و همچنین صفحه نمایش Mini LED با وضوح بالاتر با پشتیبانی از فناوری نرخ تازه سازی ProMotion بالا تغییر دهد. با کمی شانس ، این تغییر همچنین ممکن است یک یا دو بندر را برای حرفه ای هایی که از سال 2016 از آنها درخواست کرده اند ، بازگرداند.

انتظار می رود که اپل نسل بعدی MacBook Pro خود را در بازه زمانی اکتبر-نوامبر معرفی کند و آخرین نسخه بتا macOS Monterey حاوی نکاتی در مورد انتظارات از لپ تاپ های آینده این شرکت است.

همانطور که توسط MacRumors مشخص شد ، هفتمین بتا سیستم عامل جدید دارای ارجاع هایی به “3،024 x 1،964 Retina” و “3،456 x 2،234 Retina” است. اینها با رزولوشن نمایشگرهای موجود در مکینتاشهای نسل فعلی و قبلی مطابقت ندارند ، بنابراین می توانند وضوح صفحه نمایش MacBook Pro 14 اینچی 14 اینچی مبتنی بر M1X و MacBook Pro 16 اینچی باشند.

قابل ذکر است که دو رزولوشن بالاتر از رزولوشن اصلی موجود در مدلهای موجود MacBook Pro 13 اینچی و 16 اینچی هستند که تراکم پیکسلی آنها در حدود 226 پیکسل در هر اینچ است. با توجه به دو مرجع موجود در فایل های برنامه System Information ، تراکم پیکسلی مدل های جدید حدود 250 پیکسل بر اینچ خواهد بود. و وضوح افزوده به کاربران املاک بیشتری برای صفحه نمایش می دهد ، مخصوصاً برای افرادی که گزینه مقیاس بندی 2 برابر را ترجیح می دهند.

همچنین انتظار می رود که صفحه نمایش های جدید از نوع Mini LED باشند و اگر از نرخ تازه سازی بالاتری نیز پشتیبانی کنند ، تعجب آور نخواهد بود.

در غیر این صورت ، چیپست M1X که به مدلهای بعدی MacBook Pro نیرو می بخشد ، باید عملکرد بیشتری نسبت به M1 SoC در حال حاضر چشمگیر داشته باشد. اگر از همان روال چیپست های سری A پیروی کند ، باید در مقایسه با عملکرد سی پی یو در مقایسه با سیلیکون نسل قبل ، شاهد افزایش چشمگیر عملکرد گرافیکی باشیم.

همچنین شایعاتی وجود دارد که اپل نوار لمسی را حذف کرده و کانکتور محبوب MagSafe را که به خاطر انقلاب USB Type-C از بین رفت ، احیا می کند. با خوش شانسی ، حتی ممکن است در طرح های جدید شاهد شکاف کارت SD و پورت HDMI باشیم.

گفته می شود که اپل انتظار دارد حدود 600000 تا 800000 دستگاه مک بوک پرو جدید را در ماه بفروشد ، بنابراین می توان امیدوار بود که حداقل یکی از این پورت ها بازدهی بسیار مورد نیاز را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری