Odyssey_Neo_G9_Lifestyle_1

سامسونگ با Odyssey Neo G9 از آینده بازی رونمایی می کند

اولین مانیتور بازی منحنی Mini LED جهان با فناوری ماتریس کوانتوم تجربه بازی پیشگامانه ای را ارائه می دهد که از 29 ژوئیه برای پیش سفارش جهانی در دسترس است

سامسونگ الکترونیک ، رهبر بازار مانیتور بازی ، * امروز از راه اندازی جهانی مانیتور مخصوص بازی منحنی نسل بعدی خود ، Odyssey Neo G9 (نام مدل: G95NA) ، با فناوری Quantum Mini LED ، خبر داد. Odyssey Neo G9 به صف ادیسه می پیوندد و با یک فناوری Quantum Matrix ، با پشتیبانی از صفحه نمایش Quantum Mini LED و Quantum HDR 2000 ، برای یک تجربه بازی همه جانبه ، بازی را به سطح بالاتری می رساند.

با عرضه قبلی Odyssey G9 در سال 2020 ، سامسونگ مرزهای مانیتورهای بازی برتر را با کیفیت تصویر صاف و درخشان جابجا کرد. اکنون با اولین نمایشگر منحنی Quantum Mini LED در صنعت که بدون در نظر گرفتن بازی انجام شده ، جزئیات تصفیه شده را ارائه می دهد ، Odyssey Neo G9 دسته مانیتور بازی را به جلو منجنیق می کند. Odyssey Neo G9 با فناوری Quantum Matrix همراه با پاسخ سریع و تازه سازی فوق العاده سریع ، یک تصویر پویای بی نظیر و عملکرد برتر را برای همه گیمرها ارائه می دهد.

Hyesung Ha ، معاون ارشد تجارت بازرگانی نمایش بصری در سامسونگ الکترونیکس گفت: “سامسونگ سال گذشته با راه اندازی نمونه کارها پیشگامانه مانیتور بازی های ادیسه ، خواسته ها و انتظارات حتی پرمخاطب ترین گیمرها را برطرف کرد. “با معرفی Odyssey Neo G9 ، مجهز به نمایشگرهای Quantum Mini LED ، ما هیجان زده ایم که یک تجربه بازی پیشرفته را به مشتریان خود ارائه می دهیم و رهبری مداوم خود را در بازار نشان می دهیم.”

Odyssey Neo G9 از همان فناوری Mini LED تعبیه شده در جدیدترین مجموعه Neo QLED سامسونگ بهره می برد. این فناوری نمایشگر نسل بعدی توسط یک منبع نور جدید ، Quantum Mini LED فعال می شود. در 1/40 ارتفاع یک LED معمولی ، 1 Quantum Mini LED دارای لایه های میکرو فوق العاده نازکی است که با LED های بیشتری پر شده است.

علاوه بر این ، فناوری ماتریس کوانتوم ، که از درجه بندی 12 بیتی تقویت شده برای کنترل بیشتر منبع نور استفاده می کند – مینی LED های کوانتومی مناطق تاریک را با 2048 منطقه کم نور ، مناطق تاریک و روشن را تضمین می کند ، و اطمینان حاصل می کند که بینندگان از محتوای مورد نظر برای دیدن لذت می برند. . Quantum HDR 2000 با داشتن گواهینامه دریافت شده از VDE (Verband Deutscher Elektrotechniker) ، در کنار نسبت کنتراست ایستا 1.000.000: 1 ، حداکثر روشنایی 2000 nits را ارائه می دهد. علاوه بر این ، فناوری پیشرفته و پیشرفته کیفیت سامسونگ سطح سیاه و سفید کاملی را برای کنتراست بی نظیر و جزئیات بی نقص فراهم می کند.

مبتنی بر فناوری با کارایی بالا که توسط ادیسه G9 فعلی پیشگام است ، Odyssey Neo G9 از یک صفحه نمایش 49 اینچی فوق العاده عریض با نسبت ابعاد 32: 9 برخوردار است که با کیفیت عالی Dual Quad (وضوح DQHD ؛ 5،120 × 1440) با وضوح تصویر سرعت تازه سازی سریع ، 240 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه. ** انحنای آینده نگرانه و همه جانبه 1000R مانیتور توسط TÜV Rheinland ، یک سازمان صدور گواهینامه بین المللی معتبر ، اعطا شده است و به آن گواهی Eye Comfort اعطا می کند.

Odyssey Neo G9 همگام سازی انطباقی را بر روی DP1.4 و HDMI2.1 VRR (نرخ تازه سازی متغیر) از طریق HDMI 2.1 با سازگاری NVIDIA G-SYNC و AMD FreeSync Premium Pro فراهم می کند ، صحنه به صحنه را برای یک گیم پلی پیشگام ارائه می دهد. تجربه.

این نمایشگر با یک سیستم براق سفید براق و آینده ای بی سیم عقب ، که شامل 52 رنگ و پنج گزینه جلوه نور است ، به طور یکپارچه در هر تنظیم بازی یا محیطی متناسب است. این مانیتور همچنین با ویژگی CoreSync ارائه می شود که به کاربران امکان می دهد تنظیمات خود را با حالت چند رنگ برای غوطه وری در جهان ترکیب کنند.

سامسونگ Odyssey Neo G9 با Quantum Mini LED از 29 ژوئیه 2021 برای پیش سفارش در دسترس خواهد بود و تا 9 آگوست 2021 به صورت جهانی در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری