odissey 2021

سامسونگ از مجموعه مانیتور بازی های گسترده ادیسه 2021 خود رونمایی می کند

سامسونگ الکترونیک ، بازیکن شماره یک در بازار مانیتور بازی ، اعلام کرد که توسعه مانیتور 2021 ادیسه از 21 ژوئن 2021 در سراسر بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود و از تمام مجموعه مهارت ها با کیفیت تصویر عالی و طراحی آینده نگرانه در اختیار بازیکنان قرار دارد.

سامسونگ به دنبال راه اندازی مانیتور بازی خمیده در سال 2020 ، نمایشگرهای مختلفی از نوع ادیسه را با طراحی صفحه تخت از 24 تا 28 اینچ ارائه می دهد. صف جدید کیفیت تصویر واقعی و واقعی ، سطح پاسخ بالاتر ، ارگونومی متناسب و قابلیت استفاده بصری را ارائه می دهد. همراه با این آخرین ویژگی ها ، علاقه مندان به بازی می توانند از رنگ های دنیای واقعی ، دقت دقیق و سرعت پاسخ تیز برای دستگاه های سرگرمی بازی PC و کنسول خود لذت ببرند.

با ادامه پیشرفت صنعت بازی در سراسر جهان ، سامسونگ ادیسه به سرعت به گزینه شماره یک در بین گیمرهایی تبدیل شده است که به دنبال کیفیت تصویر خارق العاده و عملکرد بالا هستند ، همه در یک بسته. در حال حاضر ترکیب گسترده این اطمینان را می دهد که گیمرها می توانند یک مانیتور را انتخاب کنند که بتواند تنظیمات دقیق و نیازهای بازی آنها را تأمین کند.

Odyssey G7 28 ”(مدل: G70A) – Odyssey G7 ترکیبی از تصاویر جذاب طلسم کننده و عملکرد نسل بعدی بازیکنان است. G7 با داشتن یک صفحه Ultra High Definition (UHD) با زاویه دید گسترده 178 درجه ، همراه با HDR400 ، رنگ های خارق العاده ای با کنتراست بیشتر ، سیاه های عمیق تر و سفیدهای روشن تر برای عمق تماشایی و جزئیات شبیه زندگی تولید می کند. بازیکنان با نرخ تازه سازی 144 هرتز پیشرو در صنعت 4K و زمان پاسخگویی فوق العاده کم 1 میلی ثانیه ، همراه با NVIDIA® G-SYNC® سازگار و AMD FreeSync Premium Pro ، از واقعیات واقعی بازیکنان برخوردار می شوند. با تشکر از سازگاری HDMI 2.1 ، ارائه حداکثر رزولوشن و نرخ تازه سازی نه تنها برای رایانه های شخصی ، بلکه کنسول های نسل بعدی با پشتیبانی از 4K 120Hz ، G7 سازگاری با کیفیت بالا را در هر نمایش ارائه می دهد. طراحی CoreSync G7 رنگ بازی ها را از صفحه خارج می کند و به محیط واقعی بازیکنان برای غوطه وری در هم آمیختن جهان با یک لمس شخصی وارد می کند.

Odyssey G5 27 ”(مدل: G50A) – Odyssey G5 برای بازیکنانی که می خواهند بازی های خود را به سطح بالاتری ببرند ، چه در رایانه های شخصی و چه در کنسول های بازی نسل جدید ، بسیار مناسب است. این اولین ادیسه است که از یک پنل Quad High Definition (QHD) با نرخ تازه سازی 165 هرتز ارائه می کند زمان پاسخگویی 1ms3 و همچنین HDR10 برای گرافیک های ترسناک که آماده انجام هستند. G-SYNC سازگار و AMD FreeSync Premium عملکرد را در سطح بالاتری افزایش می دهند تا یک مزیت رقابتی بدون لکنت داشته باشند. با یک پایه قابل تنظیم برای ارتفاع ، بازیکنان می توانند مانیتور خود را کج ، چرخانده و چرخش دهند تا یک تنظیم کاملا ارگونومیک ایجاد کنند که برای ساعت ها بازی راحت باشد.

Odyssey G3 27 ”و 24” (مدل: G30A) – Odyssey G3 ایده آل برای همه بازیکنانی است که به دنبال راهی در دسترس برای پیشرفت بازی خود هستند. با سرعت تازه سازی 144 هرتز و زمان پاسخگویی 1ms4 (MPRT) ، پیکسل ها با یک واکنش نزدیک فوری برای عملکرد سریع و عملکرد سریع روی صفحه تغییر می کنند. AMD FreeSync Premium عملکرد جریان بی وقفه بازی را نرم و صاف می کند و به بازیکنان اجازه می دهد بازی ها را همانطور که سازندگان در نظر گرفته اند ببینند. G3 از یک پایه قابل تنظیم برای ارتفاع برخوردار است و اطمینان حاصل می کند که بازیکنان به همان راحتی که غوطه ور هستند راحت هستند.

مانیتورهای بازی سامسونگ G70A و G50A Odyssey همچنین مجموعه ای از ویژگی های چند وظیفه ای بصری را در اختیار شما قرار می دهند تا با لذت بردن از تولید محتوا ، از هر تعامل اعم از بازی ، بیشترین بهره را ببرید. هر مانیتور دارای چندین ابزار مدیریت صفحه برای چند وظیفه ای است. کاربران می توانند بدون هیچ زحمتی همزمان با تصویر به تصویر (PBP) بازی ، تماشا و گپ بزنند یا با سفارشی سازی انعطاف پذیر صفحه دوم مجازی را با تصویر در تصویر (PIP) ایجاد کنند. با Easy Setting Box ، بازیکنان می توانند به راحتی و با تخصیص پنجره کاملاً بهینه شده برای چند کارکرد بهتر ، چندین صفحه نمایش را در یک مانیتور مدیریت کنند ، بنابراین بازیکنان دیگر مجبور نیستند بین تماشای پخش کننده مورد علاقه خود یا انجام بازی خود ، یکی را انتخاب کنند.

علاوه بر این ، با استفاده از Auto Source Switch + ، بازیکنان می توانند بدون مرور چندین ورودی ، سریعتر به محتوای خود برسند. کاربران می توانند به راحتی رایانه های شخصی یا کنسول های مانیتور را روشن کنند تا بلافاصله ورودی فعال را تشخیص داده و به آن سوئیچ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری