سامسونگ از مانیتورهای گیمینگ Odyssey Neo G7 , G8 رونمایی کرد

سامسونگ مانیتورهای گیمینگ جدید Odyssey Neo G7 و G8 mini-LED خود را با AMD Freesync Premium Pro معرفی کرده است. نمایشگرهای جدید وضوح تصویر 4K با صفحه نمایش 31.5 اینچی را ارائه می دهند.

مانیتورهای گیمینگ جدید سامسونگ Odyssey Neo وضوح 4K و AMD Freesync Premium Pro را ارتقا می دهند.
Samsung Odyssey Neo G8 نرخ تازه سازی استثنایی 240 هرتز را به کاربران ارائه می دهد، در حالی که Odyssey Neo G7 نرخ تجدید 165 هرتز را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. مدل های جدید Odyssey Neo از اتصال HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4 پشتیبانی می کنند. گمانه‌زنی‌های شدیدی وجود دارد مبنی بر اینکه مدل Odyssey Neo G8 از فشرده‌سازی فریاد نمایش (Display Scream Compression) که با نام DSC نیز شناخته می‌شود، استفاده می‌کند تا رزولوشن‌های 4K در 240 هرتز را بدون نیاز به Chroma Subsampling به کاربران ارائه دهد.

نور پس‌زمینه‌های مینی ال‌ای‌دی 1196 ناحیه کم‌نور را به‌صورت محلی به نمایش می‌گذارند و مشکی‌های شدیدتر و عمیق‌تر را با نقاط برجسته تصویری فراوان به نمایش می‌گذارند. سازگاری NVIDIA G-Sync و گواهینامه AMD FreeSync Premium Pro از اکثر ماشین‌ها پشتیبانی می‌کند و بر طیف وسیع‌تری از گیمرها از چندین توسعه‌دهنده پردازنده‌های گرافیکی متمرکز خواهد بود.

سطوح روشنایی بالای سامسونگ برای مدل های Odyssey Neo G7 و G8 بین دو نمایشگر متفاوت است. Odyssey Neo G7 حداکثر میزان روشنایی 1000 نیت را به کاربران ارائه می دهد، در حالی که Odyssey Neo G8 این میزان را دو برابر می کند و 2000 نیت روشنایی روی صفحه نمایش می دهد. سامسونگ برای هر دو مانیتور جدید با شعاع 1 متر از طراحی منحنی استفاده کرده است.

در حالی که سامسونگ Odyssey Neo G7 تاریخ عرضه یا قیمتی ندارد، Odyssey Neo G8 تاریخ عرضه در ژوئن سال جاری دارد و با قیمت MSRP 1500 دلار به فروش می رسد. پیش‌بینی می‌شود Odyssey Neo G7 با قیمت کمتری به فروش برسد، اما در حال حاضر تنها حدس و گمان کمی بدون اطلاعات فعلی وجود دارد.

می‌توانید Samsung Odyssey Neo G8 را در وب‌سایت این شرکت در اینجا رزرو کنید، جایی که شرکت پس از آماده شدن محصول برای خرید، از طریق ایمیل به شما اطلاع می‌دهد. با انجام این کار، پس از انتشار، 50 دلار تخفیف دریافت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری