دل تولید لپتاپهای جدید XPS13 را آغاز کرد

دل لپتاپهای جدید XPS 13 و XPS 13 2-in-1 را بر پایه پردازنده مرکزی نسل 12 اینتل رونمایی کرد

نازکترین و سبکترین لپتاپ دل هم اکنون در دسترس است

XPS 13 با سیستم عامل ویندوز 11 بهترین همراه شما در سفر است. این لپتاپ به طرز ماهرانه‌ای نازک، سبک و جمع‌وجور با حداکثر 12 ساعت عمر باتری طولانی 1، به‌طور یکپارچه در کوله‌پشتی، کیف یا کیف شما جای می‌گیرد، در حالی که همچنان عملکرد ممتازی را که با پردازنده‌های نسل دوازدهم Intel Core نیاز دارید، ارائه می‌کند تا به راحتی چند کار را انجام دهید.

XPS 13 لپتاپی زیبا با صفحه نمایش InfinityEdge است و از یک سیستم صوتی پیشرفته برای لذت هرچه بیشتر در تماشای فیلم و چتهای صوتی و سایر سرگرمیهاست.


صفحه نمایش این لپتاپ داری وضوحی بالا و رنگهای زنده می باشد و بلندگوهای بزرگ کیفیت صدا را بیشتر کرده است. این لپتاپ از فناوری Eyesafe® بهره میبرد که برای محافظت از چشمها منبع نور را بطور هوشمند کنترل می کند.

بدنه این لپتاپ از مواد درجه یک ساخته شده است و رنگهای جذاب داخل و خارج لپتاپ یک استایل شیک مینیمالیستی به آن داده است.این لپتاپ با یک قلم سفارشی پیشرفته تبدیل به یک صفحه طراحی حرفه ای برای گرافیستها و طراحان میشود. وب کم این لپتاپ تصویری با وضوح 1080 ارائه می دهد.

بدنه این لپتاپ برای کاهش اثرات محیط زیست از آلومینیوم با درصد کربن کم ساخته شده است . این لپتاپ برای اتصال به شبکه مخابراتی از WiFi 6E3 بهره می برد













دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری