far cry 6

درایور جدید پردازنده گرافیکی AMD نوید دستاوردهای بزرگی در Far Cry 6 را می دهد

ویندوز 11 به طور رسمی به صورت ارتقا رایگان برای میلیون ها رایانه شخصی در دسترس است و پنجشنبه ، یوبی سافت Far Cry 6 را هم برای رایانه و هم برای کنسول منتشر می کند. AMD می گوید با نصب درایور Adrenalin 21.10.1 جدید خود که برای ویندوز 11 نیز تنظیم شده است ، عملکرد فوق العاده ای در Far Cry 6 خواهید داشت.

این ادعا بستگی به GPU و تنظیمات کلی شما و همچنین تنظیماتی دارد که قصد دارید در Far Cry 6 اجرا کنید ، مسافت پیموده شده شما به ناچار متفاوت خواهد بود ، هرچند AMD در یادداشت های انتشار خود چند نمونه ارائه کرده است.

AMD ادعا می کند که دارندگان کارت گرافیک Radeon RX 6700 XT تا 10٪ در Far Cry 6 با رزولوشن 1080p و با قابلیت ردیابی اشعه ، در مقایسه با درایور قبلی ، 10٪ جهش خواهند داشت.

در همین حال ، صاحبان Radeon RX 6800 XT ظاهراً در تنظیمات متوسط ​​بدون ردیابی اشعه تا 12 درصد در 4K افزایش خواهند داشت ، در حالی که صاحبان Radeon RX 6600 XT از 13٪ افزایش عملکرد در 1440p در تنظیمات متوسط ​​و فعال کردن ردیابی اشعه برخوردار خواهند بود.

بعید است که تنها سه سناریویی باشند که درایور به روز شده عملکرد بیشتری را در مقایسه با درایور قبلی از کارت Radeon شما خارج می کند. در عوض ، به نظر می رسد AMD سعی می کرد ترکیبی از سناریوها را برجسته کند. در این صورت ، ماموریت انجام شد.

بسته راننده 21.10.1 علاوه بر بهینه سازی برای Far Cry 6 ، برای Battlefield 2042 (بتا باز) و Naraka: Bladepoint نیز تنظیم شده است. همین امر در مورد PUBG نیز صادق است – AMD ادعا می کند که در کارت گرافیک Radeon RX 6800 XT تا 4٪ با تنظیمات فوق العاده عملکرد خود را تا 11٪ افزایش می دهد.

دور معمول رفع اشکال نیز وجود دارد. آنها عبارتند از:

بازی طولانی مدت Horizon Zero Dawn ممکن است منجر به اتمام زمان راننده یا خرابی بازی در برخی از محصولات AMD Graphics مانند Radeon RX 6700 XT شود.
زمان بازی راننده و پخش همزمان یک ویدیو در برخی از محصولات AMD Graphics مانند گرافیک سری Radeon RX 500 ممکن است تجربه شود.
هنگامی که دو یا چند مانیتور به سیستم متصل هستند ، برخی از کاربران ممکن است مقادیر زیادی از سرعت ساعت بیکار را تجربه کنند.
هنگام بازی The Medium در برخی از محصولات AMD Graphics مانند Radeon RX 6700 XT ، ممکن است زمان رانندگی به پایان برسد.
در بارگذاری کامل GPU ، Radeon Software ممکن است به طور غلط بیشتر از مقادیر واقعی مصرف انرژی GPU را نمایش دهد.
هنگام پخش Wreckfest یا Arma 3 ، هنگام مشاهده شاخ و برگ ممکن است خرابی تصویر ایجاد شود.
AMD همچنین در یادداشت های منتشر شده پشتیبانی از ویندوز 11 را اعلام می کند. این چیزی است که AMD قبلاً در تکرارهای قبلی راننده اضافه کرده است ، اما احتمالاً این بهترین نسخه برای ویندوز 11 است ، شاید با تغییرات بیشتر در عملکرد و ثبات.

به همین منظور ، امروز بررسی ویندوز 11 خود را ارسال کرده ایم. ما به طور کلی آن را دوست داریم ، اما ممکن است بخواهید منتظر اولین به روزرسانی بزرگ باشید تا به توسعه دهندگان زمان بدهید تا هر گونه اشکالی که کشف می شود را برطرف کنند.

در هر صورت ، آخرین درایور AMD برای بارگیری از طریق نرم افزار Radeon Software در دسترس است ، یا می توانید آن را به صورت دستی تهیه و نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری