خرید سیستم گیمینگ

خرید سیستم گیمینگ

چه اولین باری باشد که قصد خرید سیستم گیمینگ دارید و چه از طرفداران بازی‌های کامپیوتری باشید، خرید یک دستگاه جدید بدون شک هیجان‌انگیز است. هر سال، مصرف‌کنندگان با فناوری‌های جدیدی روبرو می‌شوند که به آنها اجازه می‌دهد تا سخت‌افزار رایانه شخصی خود را ارتقا دهند و این یک روند بی پایان است.
اما، صرف نظر از این موضوع، یک چیز ثابت می‌ماند و آن این است که چگونه از تجربه بازی‌های کامپیوتری شخصی خود کاملا راضی باشید. چه بخواهید یک سیستم گیمینگ آماده را خریداری کرده و چه بخواهید قطعات مورد نظر خود را بصورت جداگانه خریداری کرده و مونتاژ کنید، در نهایت باید قبل از اقدام به خرید، تحقیقات فراوانی انجام دهید.

همچین برای مشاهده بهترین قیمت صندلی گیمینگ از طریق لینک مورد نظر دیدن کنید.


انواع سیستم گیمینگ


سیستم های گیمینگ به طور کلی بر اساس سخت افزاری که در آن ها به کار رفته است، به سه دسته پایین رده، میان رده و بالا رده تقسیم می شوند. هر کدام از این سیستم ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته و توضیحات و پیشنهاداتی را ارائه می کنیم تا بتوانید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید.


سیستم های گیمینگ پایین رده


سیستم هایی با سخت افزار نسبتا متوسط و قیمت پایین هستند که نمی توان از آن ها انتظار زیادی برای اجرای بازی های با کیفیت بالا و جدید داشت. این سیستم ها بیشتر مناسب کارهای مالتی مدیا مانند تماشای فیلم و سریال با کیفیت خوب، جستجو در اینترنت و اجرای بازی های سبک با تنظیمات گرافیکی متوسط می باشند.

سیستم گیمینگ میان رده


سیستم های گیمینگ میان رده


مناسب برای کاربرانی هستند که مایلند کارهای روزمره‌ی خود را با سرعت بیشتری انجام داده و در وقت خود صرفه جویی بیشتری بکنند؛ ضمن اینکه قیمت این سیستم ها نیز نسبتا مناسب است. این سیستم ها دارای یک کارت گرافیک جداگانه بوده و می توانند بازی هایی با گرافیک متوسط را به خوبی اجرا کنند و گزینه مناسب برای کسانی هستند که با بودجه مناسب، به دنبال تجربه خوبی از بازی های کامپیوتری هستند.


سیستم های گیمینگ بالا رده


اگر می خواهید یک تجربه خوب از اجرای بازی ها روی سیستم گیمینگ خود داشته باشید، سیستم های بالا رده انتخاب خوبی هستند. این سیستم ها به بهترین نحو بازی های جدید را اجرا کرده و می توانند همزمان چندین کار را بدون تاخیر انجام دهند. این نوع از سیستم های دارای قیمت بسیار گزافی بوده و مناسب کاربرانی هستند که به قیمت سیستم اهمیت زیادی نداده و به دنبال اجرای بازی های روز دنیا با بهترین کیفیت هستند.

سیستم گیمینگ بالا رده


روش های خرید سیستم گیمینگ


همانطور که در قسمت های قبل ذکر شد، برای خرید سیستم گیمینگ مناسب، دو روش وجود دارد. خرید سیستم آماده و یا خرید قطعات. هر کدام از این روش ها معایب و محاسنی دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. مهمترین مسئله در انتخاب روش مناسب، این است که بر اساس بودجه و نیاز خودتان اقدام به خرید سیستم متناسب بکنید.


خرید سیستم گیمینگ بصورت آماده


اولین و راحت ترین روش، خرید سیستم گیمینگ آماده است. خرید سیستم گیمینگ آماده، یعنی شما تمام موارد مربوط به یک سیستم گیمینگ را بصورت آماده و مونتاژ شده تهیه می کنید. مزیت این روش این است که لزومی به تحقیق و بررسی زیاد در مقایسه با روش دیگر، ندارد. معمولا قیمت سیستم های گیمینگ آماده، کمی بالاتر است؛ زیرا در این روش، ممکن است ویژگی هایی به کل سیستم اضافه شده باشد که شما نیازی به آن ندارید ولی ناچار به پرداخت مبلغ آن هستید.

برای خرید لپ تاپ lenovo از طریق لینک مورد نظر اقدام کنید.


خرید سیستم گیمینگ بصورت قطعه به قطعه


روش دوم برای تهیه سیستم گیمینگ، خرید قطعات سخت افزاری بصورت جداگانه و مونتاژ آن ها توسط خودتان است. در این روش باید ابتدا یک لیست از قطعات مورد نظر خود تهیه کرده و سپس بر اساس بودجه موجود، اقدام به خرید آن ها بکنید. بهتر است نیازهای خود را از قبل دقیقا مشخص کرده و متناسب با آن ها، قطعاتی که نیاز دارید را خریداری کنید.


جمع بندی


در حالت کلی پیش از اینکه اقدام به خرید سیستم گیمینگ کنید، باید میزان بودجه خود را تعیین کرده و مشخص کنید تا چه حد اجرای بازی های جدید و بروز با کیفیت بالا، برای شما مهم است. حال باید با توجه به سطح بازی ها و عملکرد مد نظرتان، اقدام به خرید قطعاتی همچون کارت گرافیک، پردازنده و بقیه قطعات بکنید. در این مطلب در مورد سیستم گیمینگ و مشخصات آن و همینطور خرید آن نکاتی را ارائه کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به وبسایت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

خرید all in one

خرید قطعات کامپیوتر

خرید کامپیوتر های اسمبل شده


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری