evga 3

جزئیات مادربرد EVGA X570 DARK یکی از قدرتمندترین مادربردهای AMD Ryzen AM4 اورکلاک منتشر شد

پرچمدار EVGA و اولین مادربرد AMD AM4 برای پردازنده های Ryzen Desktop ، X570 DARK ، با جزئیات تصویر شده است. ماه گذشته مادربورد را بسیار خوب دیدیم ، اما آخرین تصاویر از این طراحی قدرتمند و اورکلاک پسند بیشتر در خروجی X570 EVGA به ما نشان می دهد.

مادربرد EVGA X570 DARK با جزئیات بیشتر و نمایش اورکلاک اولیه از Overclocker ، DANOCP
مادربرد EVGA X570 DARK یک مادربرد سنتی نیست و به دلایل مختلفی وجود دارد. این دستگاه کاملاً برای پردازنده های AMD Ryzen Desktop با درجه علاقه مندی بالا طراحی شده است و دارای کیفیت ساخت درجه یک علاقه مندان و یک سوکت افقی است که نقش کلیدی در فشار آوردن اورکلاک های حافظه به حداکثر دارد.

X570 DARK از EVGA دارای سوکت AM4 با پشتیبانی از پردازنده های رومیزی AMD Ryzen تا Zen 3 است. سوکت CPU از دو کانکتور 8 پین تغذیه می کند که در کنار کانکتورهای قدرت 24 پین قرار گرفته اند که همه آنها زاویه دار هستند برای مدیریت آسانتر کابل Jacob Freeman از EVGA تأیید کرد که این تراشه از نوع X570S است زیرا از راه حل خنک کننده فعال استفاده نمی کند.

این برد دارای یک VRM دیجیتال 16 فاز چشمگیر است و مهمترین نکته در کنار تحویل نیرو ، هیت سینک های پر از آلومینیوم است. حداقل سه مجموعه از این هیت سینک ها VRM ها و PCH را پوشش می دهند که همه آنها از طریق یک لوله حرارتی مس عظیم به هم متصل شده اند. این بخاری ها با یک قاب فلزی زیبا پوشانده شده اند که منجر به صفحه ورودی/خروجی می شود که دارای نشان RGB روشن “X570 DARK” است. علاوه بر این ، EVGA دارای دو فن PWM در صفحه ورودی/خروجی است که برای افزایش سرمایش هوا را به سمت هیت سینک می دمد.

به اسلات حافظه ، دو اسلات DDR4 DIMM وجود دارد که دارای سرعت 5333 مگاهرتز+ (OC) هستند. دلیل قرار دادن آنها به صورت افقی به روشی غیر سنتی این است که خطوط را به سوکت CPU نزدیکتر کرده و سیگنال دهی بهتر و در عوض سرعت حافظه بالاتری نسبت به طراحی سنتی را داشته باشیم. شما فقط با ظرفیت 64 گیگابایت محدود خواهید شد ، اما این برای یک پلت فرم اصلی بیش از حد کافی است. در مورد توسعه ، EVGA دو PCIe Gen 4.0 x16 ، یک PCIe Gen 3.0 x4 و 2 اسلات M.2 از آنها سازگار با Gen 4 ارائه کرده است. تمام شکافهای M.2 بین یک صفحه گرمکن بزرگ قرار دارند که برچسب “DARK” در بالا دارد.

150٪ افزایش محتوای طلا سوکت
پشتیبانی از SLI دو طرفه + PhysX
ساخته شده برای EVGA ELEET X1
اتصالات دوگانه EVGA Probe-It
پشتیبانی نرم افزاری EVGA ELEET X1
جدیدترین BIOS GUI EVGA با روبات OC و تست استرس درون BIOS
HDMI 2.0b و DisplayPort 1.4
VRM دیجیتال 16 فاز بسیار کارآمد
ماژول بی سیم جدید EVGA یکپارچه با وای فای 6 / BT5.2 دو بانده اینتل با آنتن خارجی
هدرهای ARGB و RGB از طریق EVGA ELEET X1 کنترل می شوند
Onboard Clear CMOS ، Power و Reset Button
نظارت بر دما و ولتاژ در کشتی
PCI Express جنرال 4
سوئیچ های PCIe را غیرفعال کنید
Realtek 7.1 Channel HD Audio + EVGA NU Audio
اسلات های تقویت شده PCIe
دکمه SafeBoot مادربرد را بازنشانی می کند و با آخرین تنظیمات خوب بدون پاک کردن CMOS وارد BIOS می شود
سوئیچ حالت آهسته ضرب کننده CPU را در کمترین تنظیم ممکن قفل می کند تا به کاربران اجازه دهد بین حداکثر OC و سرعتهای پایین در زمان واقعی جابجا شوند.
چشمک زدن SPI از طریق USB به شما امکان می دهد BIOS خود را بدون CPU فلش کنید
پشتیبانی از پردازنده های AMD Ryzen 5000
پشتیبانی از BIOS سه گانه
فضای ذخیره سازی شامل 8 پورت SATA III و یک پورت U.2 (همه راست زاویه) است. برای کسانی که مسیرهای PCIe را روی مادربردها فشار می دهند ، یک اتصال برق 6 پین اضافی در کنار PCB صوتی ارائه شده است. I/O شامل یک جک صوتی 7.1 کانال ، 4 USB 3.1 Gen 2 Type-A ، 1 USB 3.1 Gen 2 Type-C ، 2 USB 3.1 Gen 1 ، PS/2 ، دو آنتن ، دو Intel 2.5GbE NIC ، HDMI/ پورت های DP همچنین سربرگ های Dual Probelt و نشانگرهای چند منظوره POST در کنار تنظیم مجدد BIOS و سوئیچ های Power در مادربرد وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری