ماوس گیمینگ لاجیتک مدل g pro x

بررسی ماوس گیمینگ G PRO X لاجیتک

سبک تر ، دقیق تر و سریعتر ، این همان چیزی است که گیمرها می خواهند و لاجیتک کسی نیست که از تغییر محصول نا امید شود. Logitech G Pro X Superlight برای برطرف ساختن عطش خاموش نشدنی ما برای کارایی بیشتر در دقیقه ، از ماوس محبوب Logitech G Pro Wireless استفاده می کند که 17 گرم سبکتر است.

با دیدن Pro X Superlight به سختی می توانید آن را بگویید. به نظر می رسد تقریباً مشابه G Pro Wireless با مشخصه های مشخصه ماوس بازی محبوب و ساده باشد. پوسته بیرونی در نزدیکی کف دست کاملاً برجسته است ، که اضافه می کند در مقایسه با مدلهای براق موش ، پشتیبانی اضافی کمی وجود دارد و روی دکمه های اصلی ماوس و در زیر جایی که انگشت شست و صورتی شما نشسته اند ، کوچکترین لمس کانتور وجود دارد. در مجموع، این یک طراحی نسبتاً مهار با استانداردهای مدرن ماوس است.

 

ماوس گیمینگ لاجیتک مدل g pro x 3

 

من بیش از یک ماه است که از Superlight استفاده می کنم و تاکنون هیچ شکایتی نداشته ام. بعلاوه ، در بین آزمایشات ماوس ، من به G Pro Wireless تقریباً یکسان متوسل می شوم و می توانم راحتی و طول عمر آن را برای بیش از یک سال تأیید کنم. فراتر از ساییدگی و پارگی معمولاً هیچ علامت واقعی پوسیدگی روی پلاستیک مشاهده نمی کنم ، که با توجه به پایان مشکی مات کمی تعجب می کنم. و من دلیلی نمی بینم که چرا Superlight از این نظر متفاوت باشد.

با این حال احساس این دو متفاوت است. G Pro Wireless وزن کمتری دارد اما در مقایسه با Superlight عملاً احساس راحتی می کند. فقط 17 گرم این دو را از هم جدا می کند اما آنها شب و روز را در کنار یکدیگر احساس می کنند. وقتی عملاً 63 گرم Superlight را دور میز کار خود بیندازید، متوجه کاهش بازی خواهید شد.

لاجیتک Superlightبرای تأمین نیازهای سختگیرانه وزن و رقابت با رقبای بی سیم سبک خود، تغییرات عمده ای دیده است. حتی بسیاری از بهترین ماوس های سبک سیمی برای این موضوع.


هیچ دکمه شست قابل جابجایی وجود ندارد، آنهایی که کمی به ویژگی امضای G Pro Wireless تبدیل شده اند. در مقابل، دو دکمه انگشت شست دائماً در سمت چپ قرار گرفته است. این شرم آور است به چند دلیل. اول این کمی سفارشی سازی ارائه شده است، اگرچه من اعتراف می کنم که اکثر کاربران در نهایت بارگذاری دقیقاً مشابه را انتخاب می کنند. حذف سوئیچ های قابل جابجایی توسط Superlight به این معنی است که اکنون فقط برای کاربران راست دست مناسب است.

این برای اکثر کاربران به سختی یک معامله گر است، اما به این معنی است که چند نفر از شما با خواندن این مطلب دکمه برگشت را فشار می دهید. موارد قابل توجه دیگری نیز وجود دارد، اگرچه برخی از آنها بسته به تنظیمات شما ممکن است به شدت فراموش نشوند.

 

ماوس گیمینگ لاجیتک مدل g pro x5.

 

روشنایی RGB در بیشتر موارد از بین رفته است. یک نقطه LED وجود دارد که تغییر رنگ وابسته به سطح CPI تنظیم شده در نرم افزار Logitech G را می دهد اما این مقدار زیادی از آن شماست. با توجه به اینکه G Pro Wireless فقط دارای سه نقطه برای نشانگرهای سطح DPI و یک نشانگر روشن Logitech G است، به سختی یک نمایشگر است.

حتی یک دکمه سوئیچ CPI روی ماوس وجود ندارد – که باید در نرم افزار تغییر کند یا روی یکی از دو دکمه انگشت شست تنظیم شود – که باید اولین باری باشد که در طی سه سال گذشته یکی از ماوس های بازی را حذف می کند.

اگر چیزی در مورد Superlight وجود داشته باشد که باید کاملاً واضح باشد، این واقعیت است که این برای گیمرهاست که وزن آنها را بیش از همه اهمیت می دهند. ممکن است مانند برخی دیگر از مدلهای سبک سوراخ دار “استخوانهای برهنه” را فریاد نزند اما آنچه که در اینجا وجود دارد بسیار کمتر از آنچه مورد نیاز است بسیار زیاد است.

ماوس گیمینگ لاجیتک مدل g pro x6

 

با این وجود، به دلیل نداشتن ویژگی های بیش از حد ، عمر باتری استاندارد 70 ساعت خوب است. این در واقع 10 ساعت بیشتر از G Pro Wireless حتی با RGB غیرفعال است، بنابراین عمر باتری در واقع بین دو واحد بهبود یافته است. در عمل ، شما احتمالاً حداقل هفته ای یک بار Superlight را با کابل متصل خواهید کرد تا اطمینان حاصل شود که آب آن شاد است. همچنین بسیار سریع شارژ می شود، بنابراین دیگر نگران نباشید که کابل ماوس را به مدت طولانی بکشد ، که به نظر من این درد بیشتر برای موش های سبک وزن سیمی است.

Logitech Superlight حداقل سازگاری با PowerPlay را حفظ می کند ، بنابراین لازم نیست نگران شارژ با نصب آن باشید. این یک مبلغ اضافی اضافی است و با این وجود یک هزینه بسیار زیاد با 120 دلار است. ماژول PowerCore نیز به برخی از ماوس ها اضافه می کند.

در زیر روکش پلاستیکی که به طور پیش فرض روی ماوس نصب شده است ، در صورت تمایل می توانید آن را برای کمترین کاهش وزن از بین ببرید ، یک فروشگاه USB برای نگهداری گیرنده کوچک USB در داخل دستگاه وجود دارد. اگر قصد دارید هر از چند گاهی موس را فراتر از دسک تاپ خود ببرید ، فروشگاه بسیار مفیدی است.

 

ماوس گیمینگ لاجیتک مدل g x pro

 

لمس های کوچک دیگری نیز در مورد Logitech Superlight وجود دارد که از آنها قدردانی می شود. در قسمت زیرین ماوس تغییر کمی در ماده به نظر می رسد که بیشتر از وزن سبک G نسبت به G Pro Wireless به نظر می رسد ، اگرچه با ردپای بیشتر PTFE کمی بهبود یافته است. با داشتن یک حصیر موس کاملاً نامناسب ، به سختی می توانید تفاوت بین این دو را تشخیص دهید ، اما مطمئناً Superlight بدون دردسر از روی تشک سر می خورد.

در داخل حسگر تحسین شده Hero 25K را مشاهده می کنید که در جدیدترین Logitech رایج است. چه چیزی بیشتر برای گفتن در مورد این یکی است: عالی ، پاسخگو ، سرعت غیرفعال CPI را ارائه می دهد، و در آزمایش من در سراسر MouseTester ، حتی در بالاترین تنظیمات CPI نتیجه ای متناقض یا داده اشتباه را نشان می دهد. تأثیرگذار مثل همیشه.
تنها فکر من این است که حالا لاجیتک می تواند سنسور Hero را از کجا برد؟ نرخ نظرسنجی سال 8K؟ حتی CPI بیشتر؟ من مطمئن هستم که طولی نخواهد کشید که شاهد بازبینی دیگری هستیم.

 

Logitech G Software حتی فراتر از خود ماوس ، یک گزینه تمیز برای تنظیمات ماوس است. اگر سوئیچ CPI را با استفاده از سوئیچ های قابل تنظیم انگشت شست انتخاب نکرده اید ، احتمالاً با Superlight کمی بیشتر در نرم افزار فرو خواهید رفت.
همچنین نوید خنثی سازی کربن با جدیدترین محصولات لاجیتک داده شده است ، و گرچه ممکن است در عملکرد خود محصول خیلی م standثر نباشد ، اما اگر پایداری در لیست اولویت های شما در سال 2021 باشد، فروش خوبی است، همچنین باید باشد.

کاری که Logitech G Pro X Superlight انجام می دهد ، فوق العاده خوب انجام می شود. به دور از یک حرفه ای در ورزش ، حتی من طرفدار یک موش سبک وزن برای بازی هستم ، و این مطمئناً یک گزینه پیشرو برای یک موش بازی بی سیم سبک ، در سال 2021 است.
لاجیتک تصمیم گرفت تا یکی از محبوب ترین موش های گیمینگ خود را اصلاح کند و این دقیقاً انجام شد.

ماوس گیمینگ لاجیتک مدل g pro x7

 

اگرچه ما می گویبم این است که اگر مطمئن نیستید که صرفه جویی در وزن اضافی لزوما کیف شما است، هنوز دلایل زیادی برای پایبندی به Logitech G Pro Wireless وجود دارد. صرفه جویی 17 گرمی باعث می شود که شما کمی بیشتر برای مدل سبک هزینه کنید و همچنین برای شما یک سوئیچ مفید DPI، سوئیچ های قابل تعویض انگشت شست و نورپردازی RGB به صورت متوسط هزینه می شود.

Logitech G Pro Wireless ممکن است یک مدل قدیمی باشد، اما من قول می دهم که مانند سال 2021 همچنان ادامه داشته باشد.
هر کدام از مدل ها را که در کنار هم باشید ، باور نمی کنم ناامید شوید. Logitech شهرت خوبی در بازی ماوس گیمینگ دارد و خوشحالم که گزارش می دهم هنوز هم مطابق با آن است. به نظر می رسد این احساسی است که بین توده ها مشترک است و در نتیجه Logitech G Pro X Superlight در همه جا فروخته می شود. لاجیتک می گوید انتظار سهام جدید هفتگی را دارد اما با “تقاضای بی سابقه” روبرو است. متاسفانه این روزها امری کاملاً آشنا است.

1 دیدگاه در “بررسی ماوس گیمینگ G PRO X لاجیتک

  1. امیر گفت:

    عمر ماوسش چقدره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری