بایوس BETA X570 MSI برای پردازنده AMD Ryzen 7 5800X3D به کاربران اجازه می دهد پردازنده را هایپر کنند.

MSI یک بتا بایوس جدید برای مادربردهای X570 خود دارد که کاربران را قادر می سازد تا CPU AMD Ryzen 7 5800X3D خود را بیشتر بهینه کنند.

بایوس مادربرد BETA X570 MSI به کاربران این امکان را می دهد که VCore، PBO، Curve Optimizer و موارد دیگر را روی پردازنده AMD Ryzen 7 5800X3D خود تغییر دهند.
مدتی است که Ryzen 7 5800X3D AMD در بازار عرضه شده است. این تراشه که به عنوان بهترین CPU برای بازی معرفی می شود، اولین تراشه ای بود که از فناوری 3D V-Cache برخوردار بود که مزایا و معایب خاص خود را دارد. در حالی که مزایا بر معایب آن بیشتر است، برخی از نگرانی‌های معدود عمدتاً مربوط به بخش بهینه‌سازی است، زیرا گفته می‌شود این تراشه اصلاً برای هیچ OC طراحی نشده است.

اما، برخی از فروشندگان مادربرد در نهایت بایوس را منتشر کردند که اورکلاک جزئی را فعال می کرد و ما قبلاً ارقام عملکرد واقعاً چشمگیری را با ولتاژ کم توسط خوانندگان خود مشاهده کرده ایم. اکنون، به گفته عضو انجمن MSI، Svet، به نظر می رسد که یک بتا بایوس جدید برای مادربرد MEG X570 Unify ارائه شده است که ویژگی های بهینه سازی اضافی را برای CPU Ryzen 7 5800X3D اضافه می کند. اینها شامل ویژگی هایی مانند افست اضافی VCore، Precision Boost Overdrive (PBO) و Curve Optimizer است.

با بتا بایوس جدید، کاربران MSI MEG X570 Unify می‌توانند با تنظیم CPU AMD Ryzen 7 5800X3D از مزایای بیشتری بهره ببرند. برخی از ارقام عملکرد نیز توسط این عضو انجمن ارسال شده است که نشان می دهد عملکرد چند هسته ای تا 5 درصد افزایش یافته است که آن را به برادر خود، AMD Ryzen 7 5800X نزدیک می کند. 5800X دارای سرعت ساعت بالاتری نسبت به 5800X3D است زیرا یکی از معاوضه‌ها برای قرار دادن 3D V-Cache در همان بسته قدرت و حرارت بود.

ما نمی دانیم که آیا MSI قصد دارد با این بایوس بتا به صورت عمومی عرضه شود یا خیر، اما با توجه به اینکه سازنده به طور رسمی تغییر تنظیمات اورکلاک CPU را برای AMD Ryzen 7 5800X3D توصیه نمی کند، به احتمال زیاد آنها یک بایوس بهینه سازی نخواهند کرد. با همین ردیف از ویژگی‌ها برای کسانی که می‌خواهند تراشه‌های خود را اورکلاک یا تنظیم دقیق کنند، ممکن است بعداً در دسترس باشند. AMD قبلاً تأیید کرده است که کار با AM4 تمام نشده است، بنابراین دارندگان مادربرد موجود همچنان به‌روزرسانی‌های بایوس آینده را دریافت خواهند کرد که ما شما را در جریان آن قرار خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری