NGD

این SSD محاسبات و نقشه های Chia را برای شما انجام می دهد

ظاهراً NGD Systems مستقر در كاليفرنيا از طريق شركت SSD Compute خود در تلاش است تا بازار ماینینگ رمز ارزي Chia را با دستگاه ذخيره محاسباتي جديد خود (CSD) ، Chia-AutoPlot CSD ، سرگرم كند. فکر کنید مانند SSD با FPGA یکپارچه است که به طور خودکار Chia را پلات می کند و سپس آن را به یک هارد دیسک منتقل می کند.

Chia یکی از جدیدترین ورود کنندگان در بازار شلوغ رمزنگاری است و به سرعت به یکی از محبوب ترین ها تبدیل می شود. این امر تا حدی به دلیل دلبستگی برام کوهن (از شهرت پروتکل BitTorrent) در کنار پروتکل “اثبات زمان و مکان” است که ادعا می کند راهی سبز برای مقابله با امنیت بلاکچین است. گفته می شود که نیازهای مصرف برق را که معمولاً با ارزهای رمزپایه اثبات کار (POW) مانند بیت کوین و (در حال حاضر) اتریوم همراه است ، کاهش می دهد. اینجاست که CSD های NGD وارد می شوند.

اولین CSD های NGD به طور خاص برای بارهای نقشه کشی Chia طراحی شده اند و به دنبال ارائه نسبت های قیمت / عملکرد قبلاً دست نخورده برای ورودی های احتمالی اکوسیستم پلات و کشاورزی Chia هستند.

CSD ها در ظرفیت های 8 ترابایت ، 16 ترابایتی یا 32 ترابایتی در دسترس هستند و روند پلات را که به پردازنده و SSD نیاز دارد و کشاورزی انجام می دهند ، جایی که پلاتهای ساخته شده شما در برابر هر بلوک شبکه Chia جدید بررسی می شود.

این شرکت ادعا می کند از عملکرد موازی سازی نقشه همراه با افزایش کارایی توان محلول آنها در مقایسه با یک فرآیند پلات و ماینینگ کاملاً میزبان محور ، بهبود عملکرد دارد. کاربران CSD های NGD سیستم می توانند همزمان با توان محاسباتی CSD از منابع سخت افزاری خود (CPU ، RAM و فضای ذخیره سازی) استفاده کنند. یک پردازنده مرکزی مبتنی بر بازو در قلب CSD قرار دارد (NGD مشخص نکرد کدام) و قادر است نمونه های ایجاد شده را پلات کند ، پلات های تمام شده را حذف کند و در اثر تعامل کاربر نباشد. این به معنای پلات موازی است و هیچ شانسی برای بودجه بیش از حد سخت افزار سیستم شما نخواهد داشت ، زیرا CSD ها استفاده قابل توجهی از منابع سیستم نمی کنند.

طبق NGD ، هیچ مشکلی برای خرابی استقامت برای CSD های آنها وجود ندارد و آنها از الگوریتم های اختصاصی تصحیح خطا استفاده می کنند. با این حال ، NGD هیچ مدرکی در مورد این ادعاها ارائه نکرده است.

NGD حتی گزینه خرید CSD های از پیش پر شده را ارائه می دهد که NGD آنها را با نقشه های ساخته شده با توجه به اعتبار منحصر به فرد Chia کاربر پر می کند. این باعث می شود این یک محصول ماینینگ واقعی باشد.

از لحاظ نظری می توان یک CSD 32 ترابایتی از پیش طراحی شده را خریداری کرد ، سپس 300 پرونده از پیش طراحی شده موجود در انبار را ذخیره کرد ، قطعه 101 گیگابایتی K32 را به مقصد نهایی کشاورزی خود منتقل کرد (معمولا HDD های با ظرفیت بالا ، که بهترین GB-to- را ارائه می دهند) نسبت دلار). سپس می توانید از قابلیت محاسبه درایوها استفاده کنید تا بار دیگر آن را پر کنید یا بارگیری را در رسانه ذخیره سازی اضافی ادامه دهید.

CSD ها پنجره حمل 4 هفته دارند. ما برای اطلاعات قیمت گذاری با NGD تماس گرفته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری