اینتل موزه مجازی تاریخ فناوری را افتتاح کرد

اینتل اعلام کرده است که تجربه موزه مجازی خود اکنون برای بازدیدکنندگان آماده است. این موزه بیش از 50 سال از تاریخ اینتل را نشان می‌دهد و شما می‌توانید همه آن را از راحتی خانه یا هر جایی که می‌توانید سیگنال 3G/4G/5G/Wi-Fi دریافت کنید، تجربه کنید.

در توییتی درباره افتتاحیه، اینتل به شما توصیه می‌کند در فضای موزه مجازی پرسه بزنید و به داخل فابریک تولید تراشه آن نگاهی بیندازید. این تنها یکی از بسیاری از مناطق موزه مجازی است که در آن می توانید اطلاعات اینتل را جذب کنید.

برای کسانی که حتی بازدید از یک موزه مجازی ممکن است تلاش زیادی باشد، توییت تعبیه شده حاوی یک کلیپ ویدیویی یک دقیقه‌ای است که این تجربه را در بر می‌گیرد. اگر چیزی را می بینید که مورد علاقه شماست، فقط یک کلیک ماوس برای کاوش بیشتر است.

بازدیدکنندگان مجازی می توانند با کلیک بر روی زمین روبروی خود در موزه قدم بزنند. با استفاده از چرخ ماوس بزرگنمایی و کوچکنمایی کنید. وقتی چیزی جالب دیدید، روی کانون نمایشگاه کلیک کنید. سپس یک پنجره بازشو به شما نمایش داده می شود که ترکیبی از متن و کلیپ های ویدیویی، یک مدل سه بعدی و پیوندهایی را برای مطالعه بیشتر به شما نشان می دهد.

به عنوان مثال، ما در نزدیکی نمایشگاه طراحی تراشه قدم زدیم. همانطور که نشانگر ماوس را قبلاً نگه داشته ایم، یک نماد پخش ویدیو روی این بخش ظاهر شده است. با کلیک بر روی آن یک ویدیوی چهار دقیقه ای و دو پاراگراف کوتاه از متن در مورد موضوع طراحی تراشه ظاهر می شود. نگاه تحسین‌برانگیز اینتل به داخل فابریک تولید تراشه‌اش فقط یک ویدیوی پاپ‌آپ است.

به طور کلی تجربه موزه مجازی کمی ناامیدکننده است، با توجه به اینکه اینتل غول‌آمیز و در خط مقدم فناوری رایانه شخصی است. این تجربه احتمالاً بسیار شبیه یک «سی‌دی رام چندرسانه‌ای» است که در سال 2022 مورد تشویق قرار می‌گیرد. مایه تسلیت این است که با تجربه موزه مجازی، برای رسیدن به آنجا پولی برای بنزین خرج نکرده‌اید و احساس کرده‌اید که نیاز به خرید دارید. یک بطری آب گران قیمت ساخت چین با سوغاتی آرم اینتل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری