Alder Lake-S

اینتل شایعه کرده است پردازنده های مدل Alder Lake-S و Alder Lake-P vPRO در بهار 2022 تولید خواهند شد.

گزارشاتی از مسیر تولید اینتل در سه ماه اول 2022 به بیرون درز کرده است.در گذشته از نمایش فیلم های Tiger Lake و Rocket Lake ، نقشه راه همچنین نسخه های دسکتاپ ترکیبی Alder Lake-S و پردازنده های vPRO موبایل Alder Lake-P.

هنگام صحبت در مورد این دو نسخه ترکیبی Alder Lake V PRO ، آنها معمولاً برای مصرف کنندگان عادی یا گیمرها ایجاد نمی شوند ، بلکه برای مشاغل ایجاد می شوند. این دو هیبرید برای ارائه اعتبار ، مدیریت از یک محیط از راه دور و امنیت بالاتر تا پانزده ماه تا زمان راه اندازی سری های زیر ، ارائه می شوند.

مشخصات مدل رومیزی Alder Lake-S دقیقاً همان هسته اصلی را دارد که 16 هسته (8 + 8 هسته) با 24 رشته برای شماره مدل i9-12900K است ، که قبلاً اطلاعات قبلی را منتشر کرده بود. مدل موبایل Alder Lake-P برای ارائه چهارده هسته است ، با این حال ، هسته ها را به 6 + 8 تقسیم می کند و در هنگام بار کاری ، بهره وری و بهره وری بالاتر کاربر را ارائه می دهد.

سری Alder Lake ، هنگامی که برای اولین بار منتشر شد ، اولین ورود اینتل به فناوری ترکیبی برای پردازنده هایشان بود. از آن زمان ، با استفاده از پردازنده های Tiger و Rocket Lake با استفاده از فن آوری ترکیبی در آینده ، از جمله برنامه ریزی هدایت شده توسط سخت افزار ، بهینه سازی های طراحی و پارکینگ هسته ای آگاه از انرژی ، ادامه می یابد.

در حالی که اطلاعات لو رفته در VideoCardz نشان می دهد که مدل های vPRO قرار است از ویندوز 10 پشتیبانی شود ، به ویژه تا سال 2022 ، معلوم نیست که آیا پشتیبانی از ویندوز 11 پس از جایگزینی ویندوز 10 بیشتر حفظ خواهد شد یا خیر. با اطلاعات جدیدی که در مورد سازگاری با ویندوز 11 منتشر شده است ، ممکن است درصورتی که مایکروسافت سیستم عامل ویندوز تازه سازی شده خود را پشتیبانی کند ، شاهد پشتیبانی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری