asus x570s

ایسوس X570S AMD را وارد Q3 می کند: مادربردهای بدون فن می آیند

پلتفرم X570 AMD مزایای بی شماری دارد اما یک معایب اساسی نیز دارد: چیپ ست X570 تحت بار داغ شده و به خنک سازی فعال نیاز دارد. AMD نسخه جدیدی از چیپست – X570S – ایجاد کرده است که به سیستم خنک کننده فعال با عملکرد بالا نیاز ندارد ، اما این شرکت پنجره رسمی راه اندازی را منتشر نکرده است. خوشبختانه ، این هفته بخش ROG Asustek اشاره کرد که هیئت مدیره ها در Q3 2021 وارد می شوند.

ایسوس در حال حاضر دارای دو مادربرد ROG مبتنی بر AMD X570 است: ROG Crosshair VIII Hero و ROG Strix X570. هر دو سیستم عامل مجهز به سیستم های خنک کننده کاملاً پیشرفته ای با فن هایی هستند که تمایل به سر و صدا و آزار دهنده بودن دارند. ایسوس واقعاً نمی تواند در مورد برنامه های AMD برای محصول X570S صحبت کند ، اما می تواند در مورد مادربردهای ROG Crosshair VIII Hero و ROG Strix X570 با خنک کننده غیرفعال صحبت کند که به گفته خودش اکنون قرار است در Q3 عرضه شود.

یک توییت منتشر شده توسط تیم ROG Global به وضوح بر مادربردهای مبتنی بر AMD X570S با خنک کننده بدون فن در Q3 2021 دلالت دارد ، اما به طور طبیعی نام محصول منتشر نشده AMD را ندارد.

asus x570s passive

ایسوس معمولاً در بین اولین مادربردهایی است که جدیدترین چیپست ها را معرفی می کند (به هر حال Asus در درجه اول با مادربردهایش شناخته می شود) ، بنابراین منطقی است که فرض کنیم AMD در سه ماهه سوم پلتفرم X570S خود را راه اندازی کند.

مهم است که به خاطر داشته باشید که X570 AMD خنک کننده فعال را الزامی نمی کند. به عنوان مثال ، Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero (تصویر بالا) فقط از یک رادیاتور عظیم برای خنک سازی چیپست خود استفاده می کند. بنابراین ، هنوز یک احتمال کوچک وجود دارد که مادربردهای آینده ایسوس مبتنی بر یک چیپ ست X570 “معمولی” باشند.

همچنین لازم به ذکر است که X570S AMD احتمالاً آخرین پلتفرم سطح بالای شرکت برای سوکت AM4 خود خواهد بود زیرا قرار است APU ها و CPU های مجهز به Zen 4 AMD از سوکت جدید استفاده کنند. به همین منظور ، چیپست X570S AMD نه تنها می تواند نسبت به مدل قبلی خود خنک باشد ، بلکه ممکن است ویژگی های خاصی را به شما اضافه کند که از ماندگاری پلتفرم موجود اطمینان حاصل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری