ایسوس کیس Prime AP201 MicroATX سازگار با رادیاتورهای VGA تا 338 میلی متر و 360 میلی متر را معرفی کرد

ASUS Prime AP201 یک کیس بسیار جمع و جوربا 33 لیتر فضا است . کاربران از رادیاتورهای AIO با ابعاد 280 تا 360 میلی‌متر برخوردار هستند، در حالی که دارای یک GPU 338 متری (یکی از بزرگ‌ترین اندازه‌های کارت موجود) و PSUهایی با اندازه 180 میلی‌متر هستند. مش در جلو و پشت کیس از بیش از 57000 سوراخ با قطر 1.5 میلی متر تشکیل شده است. بالا و پایین از منافذ باز هوا برای جریان هوای چشمگیر استفاده می کنند تا گرما را به درستی دفع کنند.

مانند بسیاری از کیس های موجود، ایسوس ASUS Prime AP201 جدید را به گونه ای طراحی کرده است که پنل های بدون ابزار به راحتی جدا شونده و قابل اتصال باشد. شرکت Thie همچنین در قاب جدید این شرکت شش فن خنک کننده را انتخاب کرده است که سه فن در جلو، یکی در پشت کیس و یکی در بالای کیس قرار گرفته است. برای اتصال، در جلو دو درگاه USB 3.2 Type-A Gen1، یک پورت USB-C 3.2 Gen2 و دو پایانه صوتی قرار دارند.

برخی از ویژگی های برجسته ASUS Prime AP201 MicroATX Case عبارتند از:

پانل های مش شبه فیلتر: طراحی مش متشکل از بیش از 57000 سوراخ 1.5 میلی متری با ماشین کاری دقیق، جریان هوا را افزایش می دهد و دید واضحی از اجزای ساخت شما ارائه می دهد.
بهینه‌سازی شده برای خنک‌سازی: با پشتیبانی از رادیاتورهای 280 و 360 میلی‌متری و حداکثر شش فن، AP201 برای مقابله با هجوم حرارتی سخت‌افزارهای با کارایی بالا آماده شده است.
راندمان فضایی پیشرو در صنعت: با وجود فضای 33 لیتری، AP201 از PSU های ATX تا طول 180 میلی متر، کارت های گرافیکی تا 338 میلی متر توسعه یافته، خنک کننده مایع سفارشی و دستگاه های ذخیره سازی مختلف پشتیبانی می کند.
پانل های جانبی بدون ابزار: یک مکانیسم گیره ساده و در عین حال ایمن به پانل های جانبی شاسی اجازه می دهد تا به راحتی جدا شوند و در برابر جابجایی تصادفی مقاومت کنند.
مدیریت کابل قابل اندازه: AP201 دارای یک سینی مادربرد گسترده با بریدگی های استراتژیک و یک شکاف 32 میلی متری برای دور کردن کابل ها از دید است.
پشتیبانی از پنل جلویی USB Type-C®: پنل جلویی AP201 دارای یک درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-C است تا کاربران بتوانند از سرعت انتقال تا 10 گیگابیت بر ثانیه لذت ببرند.
پانل جانبی بدون ابزار قابل اتصال و جدا شدن است و در مجموع می توان 6 فن خنک کننده شامل سه فن در جلو، یک عدد عقب و یک عدد بالا نصب کرد. رابط جلویی مجهز به USB3.2 Gen.1 Type-Ax2، USB3.2 Gen.2 Type-Cx1 و ترمینال صوتی x2 است.

این کیس کلاسیک ایسوس منحصر به فرد است زیرا این شرکت یک قاب MiniATX نیمه تا سطح بالا ایجاد کرده است که معمولاً فقط در ساخت‌های سبک علاقه‌مندان دیده می‌شود. با بیشتر موارد جزئی تر، دستگاه ها و قطعات از نظر قدرت و عملکرد بسیار ضعیف تر هستند، بنابراین برای این شرکت سرمایه گذاری روی یک کیس برتر MiniATX می تواند بازار را به روی دکل های کوچکتر در فضای میز کاربران باز کند. این افشاگری می تواند به ایسوس و دیگر سازندگان اجازه دهد مادربردهای MiniATX را با قابلیت برتر توسعه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری