ایسوس مانیتور گیمینگ 32 اینچی ROG Swift PG329Q-W با تکنولوژی جدید عرضه کرد

ایسوس از صفحه نمایش 32 اینچی ROG Swift PG329Q-W جدید خود رونمایی کرد که از فناوری WQHD (2560 x 1440)، IPS فوق سریع، نرخ تجدید 175 هرتز، 1 میلی ثانیه (GTG)، Extreme Low Motion Blur Sync، G-SYNC Compat و DisplayHDRat استفاده می کند. 600.

نمایشگر گیمینگ ROG Swift PG329Q-W ایسوس دارای زیبایی سفید ممتاز در طراحی WQHD G-Sync است
مانیتور Asus ROG Swift دارای یک پنل WQHD (2560 x 1440) است که 77 درصد فضای روی دسکتاپ بیشتری را نسبت به نمایشگرهای Full HD سنتی (1920 x 1080) ارائه می دهد. همچنین، نسبت کنتراست باورنکردنی 1000:1 را تولید می کند.

مانیتور گیمینگ 32 اینچی WQHD (2560 x 1440) IPS سریع با نرخ تازه سازی فوق سریع 175 * هرتز (بالای 144 هرتز) که برای گیمرهای حرفه ای و گیم پلی همه جانبه طراحی شده است.
فناوری سریع IPS زمان پاسخگویی خاکستری به خاکستری 1 میلی‌ثانیه (GTG) را برای تصاویری شدید از بازی با نرخ فریم فوق‌العاده بالا فعال می‌کند.
فناوری ASUS Extreme Low Motion Blur Sync (ELMB SYNC) فناوری ASUS ELMB را با سازگاری G-SYNC NVIDIA ترکیب می‌کند و شبح‌ها و پارگی‌ها را از بین می‌برد تا تصاویری واضح از بازی و نرخ فریم عالی را از بین ببرد.
G-SYNC VRR (نرخ تازه سازی متغیر) را به طور پیش فرض فعال می کند.
فناوری محدوده دینامیکی بالا (HDR) با طیف رنگی حرفه ای، کنتراست و عملکرد رنگی را ارائه می دهد که مطابق با گواهی DisplayHDR 600 است.
صفحه نمایش سریع IPS داخلی ایسوس به عناصر کریستال مایع نمایشگر اجازه می دهد تا چهار برابر سریعتر از پنل های IPS موجود برای پاسخگویی بهتر تغییر کنند. لکه گیری و تاری حرکت تقریباً با زمان پاسخ خاکستری به خاکستری یک میلی ثانیه از بین می رود. این نمایشگر همچنین به لطف گستره رنگ 98% DCI-P3 و نسبت کنتراست باورنکردنی 1000:1، تصاویری عالی با رنگ‌های زنده ارائه می‌کند. زاویه دید گسترده 178 درجه حداقل اعوجاج و تغییر رنگ را حتی با موقعیت شما تضمین می کند.

5ufswgbn5a1rd3to

کاربران با تصاویری روان از بازی مواجه خواهند شد که سطح بالاتری از مزیت های بازی را در بازی های تیراندازی اول شخص، مسابقه، استراتژی بلادرنگ و عناوین ورزشی ارتقا می دهد. ASUS ROG Swift با فعال کردن VRR به صورت پیش‌فرض در کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce GTX 10 و NVIDIA GeForce RTX 20 Series، تجربه‌ای از بازی یکپارچه و بدون پارگی را ارائه می‌کند.

ROG Swift PG329Q-W طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها را با گستره رنگی 98% DCI-P3 استاندارد سینما و 160% sRGB ارائه می‌کند. همه مانیتورهای ایسوس از پیش کالیبره شده کارخانه با گزارش کالیبراسیون کارخانه برای اطمینان از دقت رنگ هستند.

سری ROG Strix روشنایی محیطی را با سایر اجزا و لوازم جانبی مجهز به Aura با فناوری نورپردازی انحصاری ASUS Aura Sync و استفاده از برنامه پشتیبانی شده Armory Crate فراهم می کند.

فناوری HDR درجه ای از درخشندگی را حفظ می کند تا طیف رنگی گسترده تر و کنتراست بالاتری را نسبت به نمایشگرهای معمولی ارائه دهد. روشن‌ترین سفیدها و سیاه‌ترین سیاه‌ها جزئیات را بدون هیچ‌وقت نشان می‌دهند. همچنین، مانیتور می‌تواند به حداکثر روشنایی 600 نیت دسترسی داشته باشد تا نیاز به گواهی DisplayHDR 600 را برآورده کند.

برای اتصال، ASUS ROG Swift شامل یک DisplayPort1.2، دو پورت HDMI 2.0 است و می‌تواند مجموعه وسیعی از دستگاه‌های چندرسانه‌ای را پشتیبانی کند. پایه ای با طراحی ارگونومیک، تنظیمات شیب، چرخش و ارتفاع را برای سفارشی کردن موقعیت دید عالی ارائه می دهد. در نهایت، صفحه نمایش با VESA سازگار است و برای نصب روی دیوار ایده آل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری