اپل دو اندازه نمایشگر را برای مک بوک ایر آینده معرفی می کند که فاقد فناوری Mini-LED و ProMotion است.

شایعه شده بود که اپل مدل جدیدی از مک بوک ایر را با اندازه صفحه نمایش 15 اینچی عرضه می کند. طبق آخرین شایعات، این شرکت دو اندازه صفحه نمایش جدید معرفی خواهد کرد اما مشخصات صفحه نمایش رده بالا را از دست خواهد داد.

مدل‌های جدید مک‌بوک ایر با دو اندازه نمایشگر جدید اما فاقد فناوری ProMotion و Mini-LED هستند.

راس یانگ، تحلیلگر DSCC در یک تاپیک توییتری اظهار داشت که مک بوک ایر 2022 دارای صفحه نمایش 13.6 اینچی است که کمی بزرگتر از 13.3 اینچی فعلی است. با این حال، اندازه نمایشگر بزرگتر همچنان 0.6 اینچ کوچکتر از مک بوک پرو 14.2 اینچی جدید خواهد بود. مدتی است که می شنویم اپل مک بوک ایر جدید را با طراحی و فرم کاملاً جدید معرفی می کند و تا کنون تاریخ دقیقی برای عرضه آن ذکر نشده است.

همچنین اوایل این هفته شنیدیم که اپل در حال کار بر روی یک نسخه حتی بزرگتر از مک بوک ایر با صفحه نمایش 15 اینچی است. این مدل در سال 2023 عرضه می شود و قبلاً شنیده بودیم که اپل در حال کار بر روی یک نوع بزرگتر از مک بوک ایر است. به غیر از این، مینگ-چی کو نیز گزارش داده است که نام این دستگاه “مک بوک” خواهد بود نه مک بوک ایر.

راس یانگ می گوید که مک بوک ایر 2023 اپل دارای صفحه نمایش 15.2 اینچی خواهد بود که بین دو مدل مک بوک پرو جدید قرار می گیرد. این دستگاه می تواند در مقایسه با مک بوک پرو 15 اینچی دارای اندازه کوچکتری باشد، با فرض اینکه اپل آن شاسی را دوباره طراحی کند.

MacBook Air mini-LED Display and ProMotion

نکته مهم دیگری که یانگ به آن اشاره کرد این است که هر دو مدل مک بوک ایر شایعه شده بدون نمایشگر مینی ال ای دی یا فناوری ProMotion عرضه می شوند. با این حال، گزارش‌های DigiTimes حاکی از آن است که مدل‌های آینده مک‌بوک ایر اپل دارای پنل مینی ال‌ای‌دی خواهند بود. یانگ همچنین پیشنهاد کرد که MacBook Air قیمت پایین تری را حفظ خواهد کرد، به همین دلیل است که اپل ProMotion و صفحه نمایش مینی LED را کنار می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری