انتظار به زودی به پایان می رسد! اینتل سرانجام در 30 مارس از اولین پردازنده گرافیکی Arc گسسته خود با پشتیبانی از Alchemist Xe-HPG Architecture رونمایی می کند.

انتظار طولانی بود، اما اکنون تنها چند روز تا معرفی اولین خانواده گرافیکی گسسته اینتل، پردازنده‌های گرافیکی Arc Alchemist، که در 30 مارس عرضه می‌شوند، فاصله داریم.

اولین خانواده گرافیک گسسته اینتل، پردازنده‌های گرافیکی Arc Alchemist، سرانجام در 30 مارس راه اندازی شد.

همه ما از این واقعیت که بازیکن سومی در حال ورود به بخش GPU گسسته است هیجان زده هستیم. با ورود تیم آبی، می توان انتظار داشت که بازار پردازنده گرافیکی حتی رقابتی تر شود و گزینه های بیشتری را به گیمرها ارائه دهد، عملکرد بهتر، ویژگی های کاملاً جدید و موارد دیگر را ارائه دهد. هفته آینده، در 30 مارس، اینتل بالاخره اولین محصولات Arc GPU خود را بر اساس معماری Alchemist Xe-HPG کنار خواهد گذاشت.

این شرکت تیزر کوتاهی را در فید توییتر خود منتشر کرده است که به وضوح شبیه یک لپ تاپ را نشان می دهد. فقط برای یادآوری، اینتل برنامه خود را برای راه اندازی پردازنده های گرافیکی Arc Alchemist برای بخش نوت بوک / لپ تاپ ابتدا در سه ماهه اول 2022 و سپس انواع دسکتاپ در سه ماهه دوم و انواع ایستگاه های کاری در سه ماهه سوم اعلام کرده است.

اولین پردازنده‌های گرافیکی Arc Alchemist اینتل مبتنی بر دای SOC2 است که کوچک‌ترین از این دو است و برای راه‌حل‌های پایه و اصلی طراحی شده است. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این تراشه پردازنده‌های گرافیکی مختلف را در طیف گسترده‌ای از پیکربندی‌های لپ‌تاپ از Arc A350M، Arc A370M، و Arc A380M تامین کند. برای کسانی که تشنه عملکرد بالاتر هستند، باید کمی منتظر بمانند تا SOC1 که قرار است کمی دیرتر راه اندازی شود اما در بازه زمانی Q2 2022.

اینتل همچنین میزبان رویداد Arc برای رونمایی رسمی خود در 30 مارس ساعت 8 صبح (به وقت اقیانوس آرام) خواهد بود. در این رویداد، اینتل از تمام جزئیات اولین مجموعه گرافیکی گسسته خود از جمله مشخصات محصول، طراحی، دمو، عملکرد و قیمت‌ها رونمایی خواهد کرد. در طول این رویداد می‌توانید از HP، Dell، ACER و Samsung انتظار طراحی داشته باشید. برای جمع بندی کامل همه چیز، که تاکنون می دانیم، به این صفحه بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری