ام اس ای مادر بردهای رده بالای Z690 MEG وMPG & MAG را تبلیغ کرد

MSI تیزرهای جدیدی از مادربردهای نسل بعدی Z690 خود را برای مجموعه پردازنده های Alder Lake اینتل منتشر کرده است.

مادربردهای MSI Teases Z690 MEG ، MPG ، MAG برای پردازنده های نسل دوازدهم اینتل Alder Lake
تصاویر تیزر IO سه بخش مادربرد Z690 MSI را به ما نشان می دهد. مادربرد MEG که در اینجا مورد تمسخر قرار می گیرد به عنوان نسل بعدی Z690 ACE شناخته می شود و تم رنگ طلایی و مشکی خود را نشان می دهد. روکش IO روی هیت سینک VRM دارای نشان MSI Dragon است که بسیار عالی به نظر می رسد و می توانید تعداد زیادی IO مانند چندین پورت USB 3.2 Gen 2 ، دو پورت شبکه Ethernal 2.5G دوگانه ، دو پورت Thunderbolt 4 ، آنتن های بی سیم WiFi 6E ، یک جک صوتی 7.1 HD و دکمه های BIOS Flashback و CMOS

مادربرد MAG Z690 که در اینجا مورد تمجید قرار می گیرد ، می تواند نسل بعدی وای فای کربنی باشد که دارای طراحی مشکی و نقره ای است. روی جلد IO لوگوی Dragon نیز وجود دارد و همراه با آن ، شاهد یک گرمکن VRM درجه یک هستیم که شامل دو بلوک آلومینیومی و راه حل خنک کننده لوله حرارتی است. IO شامل چندین پورت USB 3.2 Gen 2 ، HDMI/DP ، سوئیچ LAN 2.5G Ethernet ، آنتن WiFi دوگانه و جک صوتی HD 7.1 کانال است.

در نهایت ، ما مادربرد سری MSI MAG Z690 را داریم که به نظر می رسد Tomahawk باشد. به نظر می رسد این برد دارای یک سیستم تحویل قدرت بالا است که توسط دو کانکتور 8 پین 12 ولت تغذیه می شود. پوشش IO دارای طراحی مشکی رنگ است در حالی که پنل پشتی IO شامل 8 پورت USB 3.2 Gen 2 ، درگاه شبکه 2.5G Ethernet ، آنتن WiFi 6 ، جک صوتی 7.1 کانال HD و خروجی HDMI/DP است.

مجموعه مادربردهای سری MSI Z690 شامل طیف وسیعی از گزینه ها از جمله پرچمدار Z690 GODLIKE است که شنیده ایم از رنگ مشکی کاملاً استفاده می کند و در CES 2021 زودتر مورد تمسخر قرار می گیرد. نزدیک به راه اندازی پلت فرم دسکتاپ 12th Gen Alder Lake اینتل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری