AORUS-FI32U

گیگابایت AORUS FI32U و AORUS FO48U را معرفی کرد ، دارای HDMI 2.1

گیگابایت دو مانیتور جدید 4K Gaming را معرفی کرده است که با استفاده از HDMI 2.1 حداکثر سرعت تازه سازی تا 120 هرتز را ارائه می دهند. این دو مانیتور جدید AORUS FI32U 32 اینچی و AORUS FO48U 48 اینچی نام دارند که گفته می شود به زودی وارد بازار می شوند ، اما قیمت هر دو مانیتور هنوز مشخص نیست.

مانیتور بازی AORUS FI32U و AORUS FO48U برای گیمرهای رایانه شخصی یا گیمرهای کنسول بسیار مناسب هستند
هر دوی این نمایشگرهای بازی ، AORUS FI32U 32 اینچی و AORUS FO48U 48 اینچی ، به لطف قرار دادن HDMI 2.1 می توانند با جدیدترین کنسول ها از رزولوشن 4K با حداکثر سرعت تازه سازی استفاده کنند. این باعث می شود هر دو مانیتور بازی 4K برای نصب بازی های PS5 یا Xbox Series X / S عالی باشند. طراحی هر مانیتور مخصوص بازی از یک طراحی مینیمالیستیک و مشکی براق با آرم AORUS که در صفحه پشت قرار دارد ، برخوردار است.

مانیتور بازی 32 اینچی AORUS FI32U دارای نرخ تازه سازی 144 هرتز برای رایانه های شخصی و 120 هرتز برای جدیدترین کنسول ها است و این امکان را برای طیف گسترده ای از تنظیمات بازی برای استفاده از این مانیتور فراهم می کند زیرا دارای دو پورت HDMI 2.1 و یک DisplayPort واحد است. . اندازه این نمایشگر 32 اینچ است ، و آن را برای نشستن روی میز و اتصال رایانه یا کنسول برای بازی با دوستان یا دوستانتان ایده آل می کند.

پایه موجود شامل طیف وسیعی از تنظیمات ، از جمله تنظیمات ارتفاع ، محور ، چرخش و شیب است که اطمینان حاصل می کند که این مانیتور بازی در راحت ترین موقعیت برای تنظیم بازی شما است.

مانیتور دوم اعلام شده AORUS FO48U است که دارای اندازه صفحه نمایش بزرگتر 48 اینچ است. تبدیل آن به اولین مانیتور مخصوص بازی 48 اینچی در جهان که از یک پنل OLED ممتاز بهره می برد و امکان نمایش تصاویری خارق العاده و نرخ تازه سازی بالا تا 120 هرتز را با جدیدترین کنسول های بازی فراهم می کند.

گیگابایت هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این مانیتورها اعلام نکرده است اما اعلام کرده است که باید به زودی در دسترس قرار گیرند. از آنجا که تعداد بیشتری از گیمرها بیشتر در دسترس هستند از جدیدترین کنسول ها ، ممکن است زمان مناسبی برای تهیه یکی از این مانیتورهای پیشرفته برای راه اندازی بازی شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری