مادربرد گیگابایت مدل x570s

گیگابایت مادربرد گیمینگ مدل AMD X570S Gaming X را وارد بازار کرد

گیگابایت از آغاز تولید مدل جدید دیگری از سری مادربردهای خود در قالب مادربرد X570S Gaming X خبر داد. مانند تمام مادربردهای X570S ، Gaming X نیز از خنک کننده فعال فن در چیپست X570 جلوگیری می کند و در صورت خرابی احتمالی فن ، آرامش بیشتری به کاربران می دهد. Gaming X همچنین گزینه های جدیدی را پیش روی خریداران باهوش هزینه قرار می دهد ، زیرا در زیر مادربردهای Aorus شرکت مبتنی بر همان چیپست قرار خواهد گرفت.

از نظر زیبایی ، X570S Gaming X در طرح رنگ های سیاه ، خاکستری و صنعتی قرار دارد و یک نوار RGB در امتداد سمت راست مادربرد (با جهت گیری سنتی) قرار دارد. پشتیبانی از سری Ryzen 5000 ، Ryzen 5000G و Ryzen 3000 AMD خارج از جعبه در دسترس است – نیازی به به روزرسانی BIOS قبل از حذف پردازنده از بین این خانواده های پشتیبانی شده نیست.

فرم فاکتور ATX Gigabyte X570S Gaming X دارای زیر سیستم انتقال قدرت VRM 12 + 2 فاز با 50A DrMOS – تغذیه شده توسط یک کانکتور 24 پین ATX و یک اتصال دهنده 8 پین EPS است. یک مدار چاپی 6 لایه یکپارچگی سیگنال را برای هر دو دستگاه DRAM و PCIe بهبود می بخشد.

این مادر برد دارای دو اسلات PCIe 4.0 x16 است – یکی از آن ها برای رابط کامل x16 مجهز به پردازنده مرکزی است که برای کارت های گرافیک سنگین تر تقویت شده است ، در حالی که دیگری محدود به PCIe x2 است. سه اسلات M.2 NVMe وجود دارد – همه آنها قادر به عملکرد همزمان PCIe 4.0 x4 هستند (یکی با سیم پردازنده ، دو مورد دیگر توسط چیپست X570 تغذیه می شوند) ، دو مورد از آنها با گرمکن های محافظ حرارتی گیگابایت برای بهبود دما و کنترل گاز. دو اسلات PCIe 4.0 x1 مجموعه توسعه PCIe را دور خود جمع می کنند. شش اتصال SATA III هنوز در املاک و مستغلات PCB بسته بندی شده است. یک کنترل کننده شبکه 2.5 گیگابایتی ، Realtek 8125B ؛ یک صدای داخلی 8 کاناله که از چیپست ALC892 Realtek پشتیبانی می کند. پشتیبانی از هفت پورت 5 گیگابیتی بر ثانیه USB 3.2 (چهار نوع Type-A در پنل ورودی / خروجی ، یک درگاه داخلی Type-C و دو هدر مادربرد اضافی برای مورد شما یا سایر گزینه های توسعه. پانل عقب همچنین دارای دو 10 گیگابیت بر ثانیه دیگر است پورت های USB 3.2 (یک نوع Type-A ، دیگری Type-C) ، یک درگاه HDMI 2.0 و یک درگاه PS / 2 ترکیبی برای ماوس یا صفحه کلید.

در زمان نوشتن اطلاعات مربوط به قیمت گذاری در دسترس نبود ، اما انتظار دارید این برد نسبت به مادربردهای گیگابایت Aorus سبکتر از قیمت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری