MPG QUIETUDE 100S کیس کامپیوتر ام اس ای مدل

کیس کامپیوتر ام اس ای مدل MPG QUIETUDE 100S N در مقایسه با 6R کیس جدید FRACTAL DESIGN ، عملکردی بی صدا با فنهای با کیفیت

MSI در جریان سخنرانی Computex 2021 خود ، کیس کاملاً جدید MPG QUIETUDE 100S را معرفی کرد. یک کیس MID TOWER با کمترین میزان صدا در بازه قیمتی جذاب و عملکرد عالی در خنک سازی.

کیس کامپیوتر 100S در مقایسه با کیس R6 کیس MID TOWER جدید بی صدای FRACTAL DESIGN در بازار کیس های MID TOWER

بازار کیس های MIDTOWER با گزینه های مختلفی روبرو است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید اما می دانیم که R6 Fractal Design یکی از موارد مشهور در این بخش است. این کیس یک از بهترین های بازار کیسهای بی صدا می باشد. MSI به نظر می رسد که رقیب اصلی آن است و اینجا جایی است که شاسی MPG QUIETUDE 100S به میدان میاید.

کیس ام اس ای مدل MPG QUIETUDE 100S PC

ما در Computex 2021 فقط یک تیزر از پوشش را به دست آوردیم که MSI آن را به عنوان ترکیبی از عملکرد حرارتی ، ظاهری زیبا و سر و صدای کم برجسته کرده است. MPG QUIETUDE از یک قاب استاندارد برج میانی استفاده می کند که می تواند از خنک کننده های 360 میلی متری AIO در جلو و بالا پشتیبانی کند ، یک تنظیم ورودی 140 میلی متری جلو ، ترکیبی از جدیدترین درگاه های ورودی / خروجی (از جمله آخرین USB Type-C 3.2 پورت Gen 2 ، درگاه هدفون و میکروفون ، دکمه کنترل سرعت فن و دکمه سوئیچ LED). این قاب به همراه یک صفحه جانبی شیشه ای معتدل نصب شده و دارای ویژگی MSI Light Sync است که توسط کاربران قابل تنظیم است.

کیس کامپیوتر ام اس ای مدل MPG QUIETUDE 100S

یکی از ویژگی های کلیدی مورد MSI MPG QUIETUDE ، محلول فن MEG SILENT GALE P12 آن است. این فن پیشرفته دارای طراحی 9 LCP Fan-Blade است که دارای یاتاقان های هیدرو دینامیکی (HDB) و یک فن ضد لرزش واشر است که همراه با قاب فن قوی است. در تست های عملکرد ، MSI ادعا می کند که در عملکردهای استاندارد 900-1000 دور در دقیقه (سرعت دور 45 درصد فن) ، شاسی حداکثر دمای 88 درجه سانتیگراد را با خروجی صدا 19.1 dBA بدست خواهد آورد. برای کمی نویز بیشتر از 21.7 dBA (+2.6 dBA) ، سیستم -2 درجه سانتیگراد کمتر از 86 درجه سانتیگراد را امکان پذیر می کند اما این حتی حداکثر میزان طرفداران نیست زیرا تا 1940 دور در دقیقه (100٪) ارزیابی می شود اما فشار آنها با سرعت کامل نیز سر و صدای بسیار بیشتری تولید می کنند.

در مقایسه آزمایش خود با شاسی Fractal Design R6 ، MSI نشان می دهد که شاسی MPG QUIETUDE 100S آن عملکرد مشابهی را با سرعت 45 درصد دور در دقیقه فن ارائه می دهد در حالی که خروجی کمتری از 19.1 dBA در مقابل 20.1 dBA را ارائه می دهد. جالب اینجاست که طرفداران سهام R6 را می توان تنها به 1000 دور در دقیقه رساند اما MEG GALE P12 را می توان برای عملکرد حرارتی بیشتر و در عین حال سر و صدا کردن ، فراتر از آن فشار داد. این پوشش امروز با قیمت 129 دلار آمریکا راه اندازی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری