موزه کارت گرافیک انویدیا

کارت گرافیکهای شگفت انگیز در موزه NVIDIA و COLORFUL

Colorful با همکاری Nvidia اولین موزه کارت گرافیک جهان را افتتاح کرد. این موزه که در شنژن چین واقع شده است انتظار می رود بزودی درهای خود را به روی بازدیدکنندگان باز کند.

Colorful اخیراً دفتر مرکزی خود را به شهرک صنعتی Shenzhen’s New Generation منتقل کرده است. ممکن است این مارک در این گوشه دنیا شناخته شده نباشد ، اما Colorful یکی از قدیمی ترین بازیکنان بازار چین است.

تعداد زیادی کارت گرافیک نادر در موزه Colorful به نمایش گذاشته شده است که مربوط به دهه 80 است و امروز در لیست بهترین کارت های گرافیک هیچ کس پیدا نخواهید شد. این شرکت هر یک را به ترتیب زمانی طبقه بندی کرده است. لیست کارت های گرافیک شامل کارت های گرافیکی Voodoo قدیمی مدرسه و GeForce 256 انویدیا است که اولین کارت گرافیک جهان لقب گرفته است. برخی از اولین کارت های گرافیک بازی GeForce تراشه ساز نیز بخشی از نمایشگاه هستند.

هرچند همه چیز در مورد انویدیا نیست. Colorful همچنین دارای مجموعه ای بی ارزش از کارت گرافیک ATI ، مانند افسانه ای Rage Fury MAXX است. این اولین کارت گرافیک دو تراشه این شرکت بود و دو تراشه Rage 128 Pro را در همان PCB با فناوری ارائه فرمت متناوب ATI (AFR) به عنوان شاهراه اصلی ارتباطات به هم متصل کرد. این موزه همچنین آثار نادر دیگری از IBM ، 3Dlabs ، Intel ، S3 ، Trident ، 3Dfx و بسیاری دیگر را در خود جای داده است.

از آنجایی که این موزه Colorful است ، این شرکت همچنین بخشهای مختلفی برای ادای احترام به تکامل ورزشهای الکترونیکی در چین و همچنین خط تولید خون iGame و Kudan خود دارد.

Colorful همچنین موزه خود را با جدیدترین اسباب بازی های موجود در بازار اهدا کرد. این شرکت یک شبیه ساز مسابقه ای با سه نمایشگر 8K و یک ایستگاه VR راه اندازی کرده است.

Colorful اظهار داشت که موزه “به زودی” برای ثبت نام بازدیدکنندگان باز خواهد بود ، اما متعهد به تاریخ خاصی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری