چگونه بازی مناسب را تشخیص دهیم ؟

اگر به دنبال خرید بازی مناسب برای رایانه شخصی یا موبایل خود هستید و در این زمینه اطلاعات ندارید در این مقاله به صورت کلی ابتدا روند فروش و توزیع بازی ها را بررسی کردیم و سپس درمورد ویژگی های یک بازی مناسب صحبت کردیم تا بتوانید با سلیقه شخصی خود بازی ایده آل خود را پیدا کنید .

 

چگونه بازی مناسب را تشخیص دهیم ؟

اگر بخواهیم به یک تاریخچه ابتدایی از استارت گیم ها صحبت کنیم خوب است بدانید که بازی ها از زمان تاسیس تلفن های هوشمند ، کاربرد اصلی فروشگاه های نرم افزاری بوده اند و سبب شدند تا محبوبیت خاصی را کسب کنند . اما محبوب ترین بازی ها در گذشته دارای مراحل محدود و کیفیت پایین بودند و نه ماجراجویی های پیچیده ای که اکنون در کنسول ها یافت میشود بلکه بازی ها استراتژی ساده ای داشتند . امروزه تلفن های همراه و تبلت ها ممکن است با کامپیوتر ها  ، Xboxes و PlayStations متفاوت باشند و از نظر بازی ها ، بازی مناسب و با کیفیت بالا می تواند در سیستم عامل گوشی شما بازخوانی نشود و یا باعث هنگ کردن گوشی بشود .

متاسفانه اگر بخواهید بازی مناسب با کیفیت و مهیج را درون گوشی خود نصب کنید ممکن است مشکلاتی از قبیل هنگ کردن سیستم عامل دامن گیر شما باشد و اگر بخواهید گوشی با کیفیتی نیز تهیه کنید درشرایط اقتصادی امروز امری بسیار ناممکن است. می توانید بازی های با کیفیت بالا را از طریق فروشگاه های جهانی معتبر با هزینه ای کمتر از 10 دلار در iOS و Android پیدا کنید. اما اخیراً ، توسعه دهندگان به مدل بحث برانگیز “بازی رایگان” روی آورده اند. بازی های آنها را می توان به صورت رایگان نصب و بازی کرد ، اما آنها معمولاً شما را درون بازی ها بصورت کامل جذب میکنند و چالش هایی روبروی شما قرار میدهند تا شما را مجبور کند برای ادامه بازی یا افزایش زمان و خرید تجهیزات و ابزار در بازی ها هزینه بپردازید و یا سعی کنند کاربران را برای خرید آپدیت بازی از طریق خرید درون برنامه جذب کنند. به طرز عجیبی ثابت شده است که این نوع فروش گیم سودآوری بیشتری دارد

 

 

برخی از گیمرها ادعا می کنند که این به این دلیل است که توسعه دهندگان بیش از حد حریص هستند ، و به هیچ عنوان وقت و تمرکز خود را برای تولید بازی رایگان قرار نمیدهند وبعضا بدنبال جذب کاربران با روش های مختلفی مانند فروش رایگان بازی ها با کیفیت بالا هستند تا بتوانند شما را جذب برنامه کنند و هزینه های مختلفی از شما دریافت کنند البته این دریافت هزینه حق طبیعی توسعه دهنده برنامه است ولی با توجه به شرایط اقتصادی ممکن است خیلی از مردم توانایی پرداخت این هزینه هارا نداشته باشند . البته نوآوری جدیدی در طراحی بازی ها رخ داده است و سازنده بجای دریافت هزینه از کاربر سعی میکند تا هزینه های ساخت بازی را از طریق استفاده از تبلیغات و جذب آگهی یا فروش محصولات جبران کند که روشی بسیار مناسب و صحیح است و با استقبال گسترده ای از کاربران روبرو شده است .

 

 

 

 

بازی های مناسب برای کنسول و تلفن همراه

بازی های مدرن به سبک AAA برای تلفن های همراه و تبلت ها طراحی شده اند با وجود آزادی فراوان برای بازی ، هنوز برخی از گرافیک های عالی ، قوی و کنسول یادآور بازی هایی هستند که به طور خاص برای سیستم عامل های تلفن همراه طراحی شده اند. این به این معنی است که آنها با کنترل های لمسی ساخته شده اند ، اگرچه ممکن است گیم پدها هنوز برای بازی هایی که از آن پشتیبانی می کنند راحت تر باشند. (بعداً برخی از آنها برای رایانه های شخصی و کنسول های بازی منتشر شدند ، اما همه آنها در سیستم عامل های موبایل منتشر شدند 1.99 République (دلار برای قسمت 1 و 2.99 دلار برای قسمت های بعدی در iOS و Android ساخته شده اند که بازی مناسب با قیمت ارزان است. آنها در Metal Gear Solid 4 ، Halo 4 و کار می کنند تا استاندارد بازی های موبایل را بالا ببرید. این یک بازی مستقل است که شما از طریق دوربین های مداربسته ، کامپیوترهای هک و گشت زنی های حواس پرت ، برای کمک به یک زن جوان در فرار از زندان به عنوان یک هکر بازی می کنید. در دو فصل اخیر ، داستان به صورت درست طی می شود ، اما این یک نمونه عالی از بازی های پیشرفته تلفن همراه است که می تواند باشد.

 

 

چه چیزی باعث ایجاد یک بازی خوب می شود؟

با توجه به تنوع بازی هایی که در دسترس ما است ، پاسخ به این سوال که چه چیزی یک بازی را واقعاً خوب می کند دشوار است ، اما هنوز هم بسیاری از مردم این سوال را می پرسند. ما می توانیم چند بازی را که دوست داریم ، مانند نیاز به سرعت یا سه گانه معروف Tom Clancy ، را معرفی کنیم. این ها قطعاً بازی های خوبی هستند. با این حال واقعیت این است که در انتخاب بازی ممکن است سلیقه ها با یکدیگر متفاوت باشند و عده ای یک بازی را دوست داشته باشند و بازی دیگری را پسند نکنند .باعث و بانی این در درجه اول سلیقه است. با این حال ، برای افرادی که حقیقت برای آنها مهمتر از حاشیه است ، می توانید ویژگی هایی را که هر بازی خوبی باید داشته باشد معرفی کنید.

طراحی بازی

معمولاً وقتی افراد در مورد طراحی یک بازی مناسب صحبت می کنند ، منظورشان از ویژگی های خاص آن است ، به عنوان مثال نحوه تنظیم بازی ، نوع محتوا و شخصیت های اصلی بازی و یا استراتژی بازی چیست؟  ، زیرا طراحی بازی شامل داستان سرایی ، مکانیک ، صدا و موارد دیگر است. روند بازی این شامل تمام تجربه های بازیکن در تعامل با سیستم های بازی ، به ویژه بازی های رسمی است. از زمان ظهور بازی ها در دهه 1980 ، گیم پلی بازی منحصراً در چارچوب بازی های ویدیویی یا رایانه ای مورد استفاده قرار گرفت. اگرچه اکنون محبوبیت آن باعث شده است که در توصیف از شکل های معمول و اکشن استفاده شود. هنرهای گرافیکی در اینجا لازم به ذکر است که گرافیک ها در بازی های قدیمی بسیار افتضاح بودند . البته بیشتر مردم آن زمان آن را درک نمی کردند. در شکل مدرن ، گرافیک به عنوان نشانه ای ضروری از یک بازی خوب فقط با انتشار کنسول های جدیدی مانند SNES و به ویژه XBOX و XBOX 360 ظاهر شد.

 موتور بازی

یک سیستم نرم افزاری است که برای بازی های رایانه ای و بازی های ویدیویی طراحی شده است. عملکرد اصلی ، که موتور بازی ارائه می دهد ، شامل “ارائه دهنده” برای گرافیک 2D یا 3D ، صدا ، اسکریپت و غیره است. خلق و توسعه شخصیت. شکل گیری شخصیت یا شخصیت اصلی بازی یا ماهیت آن است. به طور معمول ، نقاط قوت و ضعف فردی یک شخصیت به عنوان آمار ارائه می شود. البته طبق گفته بسیاری از طرفداران بازی های رایانه ای ، یک بازی خوب باید تمام یا حداقل برخی از معیارهای خاص ذکر شده در بالا را داشته باشد. با این حال ، هر شخص خودش تصمیم می گیرد چه نوع بازی را دوست دارد. در کل برای خرید یک بازی قیمت خرید بازی را نباید به تنهایی ملاک قرار بدهیم . محتوای بازی و شخصیت های بازی و کیفیت بازی ملاک های مهمی هستند زیرا به طور مستقیم بر سلامت جسمانی و روانی شما تاثیر گذار هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری