NVIDIA GeForce RTX 30 Laptop GPUs

پردازنده های گرافیکی لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 30 برای تازه سازی SUPER در اوایل سال 2022 ،

گفته می شود که NVIDIA در حال برنامه ریزی یک تازه سازی SUPER برای پردازنده های گرافیکی لپ تاپ GeForce RTX 30 خود است. طبق اطلاعات منتشر شده ، انتظار می رود که مجموعه NVIDIA GeForce RTX 30 SUPER در اوایل سال 2022 راه اندازی شود که خبر از اعلام احتمالی حدود CES 2022 می دهد.

پردازنده های گرافیکی لپ تاپ GeForce RTX 30 NVIDIA برای تازه کردن SUPER در اوایل سال 2022 ، شایعات شایعه
این اطلاعات مشخص می کند که این پردازنده های گرافیکی لپ تاپ GeForce RTX 30 است که از تازه سازی SUPER برخوردار می شود. در حال حاضر هیچ تازه سازی دسکتاپ “SUPER” در معرض دید نیست اما ما نمی توانیم انکار کنیم که GeForce RTX 30 SUPER Refresh برای دسکتاپ اتفاق می افتد زیرا شما هرگز NVIDIA را نمی شناسید.

در مورد سری لپ تاپ ، قبلاً اطلاعاتی از Lenovo منتشر شده بود که در Reddit ارسال شده بود و در آن دو قسمت SUPER ذکر شده است: NVIDIA GeForce RTX 3080 SUPER (16 GB GDDR6) و GPU های GeForce RTX 3070 SUPER (8 GB GDDR6) .

این پردازنده های گرافیکی قبلاً برای لپ تاپ های مبتنی بر Tiger Lake ذکر شده بود ، هرچند ما می توانیم انتظار داشته باشیم که یک سری SUPER که سال آینده منتشر می شود در کنار لپ تاپ های Alder Lake-P اینتل ارائه شود ، مگر اینکه فروشندگان بخواهند Tiger Lake را در سال 2022 دوباره تازه کنند ، با توجه به همان تصمیم ، پلت فرم باعث صرفه جویی در هزینه های طراحی می شود ، اما همچنین به این معنی است که شما از سال 2021 یک سال بعد فقط با یک ارتقا پردازنده GPU ، فناوری را اجرا خواهید کرد.

همچنین گمانه زنی هایی توسط Videocardz اضافه شده است که حاکی از آن است که نسخه نهایی NVIDIA GeForce RTX 30 SUPER ممکن است به پردازنده گرافیکی Ampere GA103 مجهز شود. GA103 GPU SKU چندین بار شایعه شده بود و یک تراشه بازی بهینه تر بود که قرار بود بین GA104 و GA102 قرار بگیرد ، اما هیچ کارت گرافیکی در حال حاضر بر اساس این تراشه ساخته نشده است و به نظر می رسد که قطع شده است اما این فرصتی برای NVIDIA GPU GA103 خود را احیا خواهد کرد که هر دو هسته را افزایش می دهد و بهینه سازی انرژی بهتر از تراشه های موجود را ارائه می دهد. تا کنون ، این همه شایعه است اما به نظر می رسد یک تازه سازی SUPER با توجه به پردازنده های گرافیکی نسل بعدی بسیار دور از معرفی رسمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری