پردازنده‌های AMD Ryzen Threadripper 5000WX در اواخر امسال برای مشتریان HEDT DIY در دسترس خواهند بود

AMD رسماً اعلام کرده است که پردازنده‌های Ryzen Threadripper 5000WX خود را در اواخر امسال عرضه می کند و انتظار دارد رایانه‌های شخصی از پیش ساخته با پردازنده‌های HEDT ماه آینده در ماه جولای تولید شود.

Ryzen Threadripper 5000WX AMD مدتهاست که عرضه شده منتها فقط برای برترین سازندگان تولیدکننده مانند Lenovo و Dell در دسترس بوده است که آنها را در ایستگاه های کاری از پیش ساخته شده خود به فروش می رساندند، اما با عرضه گسترده تر برای همه در دسترس خواهد بود

AMD در سال 2017 خط تولید پردازنده های AMD Ryzen Threadripper را راه اندازی کرد.

از آن زمان، پردازنده‌های Threadripper به سرعت به پردازنده و پلتفرم محاسباتی انتخابی برای هنرمندان، معماران و مهندسان جهان تبدیل شده‌اند. هر نسل جدید عملکرد قابل توجهی را به همراه قابلیت ارتقاء پلت فرم و قابلیت گسترش اضافه کرده است. متخصصان خلاق می‌دانند که زمان پول است و پردازنده‌های Threadripper تکامل یافته‌اند تا به پلتفرمی قابل اعتماد تبدیل شوند تا به سازندگان محتوای کلاس جهانی کمک کنند تا در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام دهند.

در مارس 2022، AMD آخرین پردازنده های AMD Ryzen Threadripper PRO 5000 WX-Series را با همکاری OEM Lenovo و ThinkStation P620 عرضه کرد. این قابلیت افسانه ای اکنون در ایستگاه کاری Dell Precision 7865 در حال گسترش است.

از آنجایی که AMD به گسترش تجارت ایستگاه های کاری خود ادامه می دهد، پردازنده های Ryzen Threadripper PRO 5000 WX-Series از ژوئیه 2022 در یکپارچه سازهای سیستم پیشرو در سراسر جهان در دسترس خواهند بود.

این به این معنی است که یک مجموعه از پردازنده‌های Threadripper PRO silicon با یک سوکت CPU و چیپ‌ست برای انتخاب وجود خواهد داشت و هر پردازنده مبتنی بر سیلیکون AMD Ryzen Threadripper PRO خواهد بود. این همچنین به این معنی است که تمام پردازنده‌های Threadripper به صورت بومی ارائه می‌کنند: ۱۲۸ خط PCIe Gen 4، پشتیبانی ۸ کانال UDIMM و RDIMM برای پیکربندی‌های حافظه انعطاف‌پذیرتر، حافظه پنهان L3 عظیم، به‌علاوه مزایای امنیت و ویژگی‌های مدیریتی رایج در پردازنده Ryzen PRO.

مشخصات سخت افزاری چشمگیر مانند این بخش بزرگی از اعتماد علاقه مندان و سازندگان حرفه ای به پردازنده های Threadripper است.

پشتیبانی OC

علاوه بر مجموعه ویژگی های PRO، کاربران همچنان به همان ویژگی های هیجان انگیزی که پردازنده های Threadripper را به یک پلتفرم علاقه مند واقعی تبدیل کرده است، دسترسی خواهند داشت. مادربردهای انتخابی WRX80 از شرکای ODM ما از اورکلاک حافظه و CPU** برای کاربرانی که به دنبال افزایش محدودیت‌های ایستگاه کاری خود هستند، پشتیبانی می‌کنند.

ارتقاء از "ZEN 2" به "ZEN 3" معماری هسته ای

پردازنده های AMD Ryzen Threadripper PRO 5000WX برای چیپست WRX80 و سوکت CPU sWRX8 طراحی شده اند. مشتریانی که مادربرد مبتنی بر چیپست WRX80 دارند، در صورت تمایل می‌توانند پس از به‌روزرسانی بایوس، پردازنده‌های Threadripper PRO 5000 WX-Series را ارتقا دهند.

در این دنیای جدید "یک سوکت" برای معماری "Zen 3"، مادربردهای جدید برای پردازنده های Threadripper مبتنی بر چیپست WRX80 خواهند بود. هنگامی که یک مجموعه از مدل های پردازنده Threadripper وجود دارد، فقط باید تعداد هسته مورد نظر خود و مادربردی را انتخاب کنید که ویژگی های مورد نیاز شما را داشته باشد.

AMD مشتاق کمک به مشتریان برای به حداکثر رساندن پتانسیل خلاقانه خود است. با این مجموعه جدید عملکرد و قابلیت یکپارچه که اکنون در دسترس همه مشتریان Threadripper است، هرگز زمان بهتری برای ارتقای ایستگاه کاری خود و انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری