نمایشگر سامسونگ Ultra WQHD LS34A650

نمایشگر 34 اینچی Ultra WQHD LS34A650 سامسونگ معرفی شد

سامسونگ مانیتور جدیدی را به نام مانیتور خمیده Ultra WQHD LS34A650 راه اندازی کرده است. در زمان نوشتن این مقاله در ویتنام ذکر شده است ، اما نشانه هایی وجود دارد که به موقع در بازارهای دیگر ، از جمله اروپا معرفی می شود. به طور خلاصه این یک مانیتور فوق العاده گسترده با وضوح 1440p با انحنای مشخص ، سرعت تازه سازی نسبتاً سریع (با FreeSync) و تولید مثل خوب رنگ (HDR10 ، 1 میلیارد رنگ) است. این دستگاه همچنین از ویژگی های زیبایی مانند اتصال USB-C (کابل ارائه شده) برای ورودی سیگنال و همچنین درگاه های اضافی روی مانیتور مانند USB و Ethernet برخوردار است.

پنل مورد استفاده سامسونگ از نوع VA است و این ویژگی کنتراست خوبی را در 4000: 1 ایجاد می کند ، اما حداکثر روشنایی در 300 نیت زیاد نیست. این یک پنل Ultra WQHD با 3440 1، 1440 پیکسل و منحنی برجسته 1000R است. سامسونگ می گوید که پنل آن با پشتیبانی از AMD FreeSync 5 میلی ثانیه زمان پاسخ و سرعت تازه سازی تا 100 هرتز دارد. از نظر تولید مثل و دقت طیف رنگی ، سامسونگ در حال حاضر چنین آماری را به اشتراک نگذاشته است ، فقط به قابلیت های HDR10 مانیتور و 1 میلیارد رنگ اشاره کرده است. این مانیتور دارای گواهینامه TUV برای مراقبت از چشم هوشمند با نور کم آبی و عملکرد بدون لرزش است.

نمایشگر 34 اینچی Ultra WQHD LS34A650 سامسونگ معرفی شد

 

LS34A650 سامسونگ به لطف مجموعه ای از درگاه ها ، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. این می تواند انتخاب خوبی برای دارندگان لپ تاپ USB-C باشد ، زیرا به شما امکان می دهد از طریق USB Type-C (کابل ارائه شده) به مانیتور متصل شوید و از شارژ حداکثر 90 وات به علاوه مانیتور HDMI ، DP ، 3x USB نوع A بهره مند شوید ، و پورت های LAN. با چنین جنبه وسیعی ممکن است وسوسه شوید از LS34A650 برای تنظیمات PiP و PbP استفاده کنید ، که کاملاً پشتیبانی می کند.

پایه ارائه شده تنظیم 120 میلیمتری و همچنین شیب و چرخش را فراهم می کند اما قابل درک است که چرخشی ندارد. از آنجا که این یک حلقه VESA 100 100 100 میلی متر در پشت دارد ، در صورت تمایل می توانید از میز / پایه دیواری خود استفاده کنید.
ما قیمت ویتنام را نداریم ، بنابراین نمی توانیم به دلار ، پوند یا یورو تخمین بزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری