مانیتور خمید گیمینگ ام اس ای

نمایشگر منحنی گیمینگ جدید از سری Artymis ام اس آی معرفی شد

MSI اخیراً سری جدیدی از مانیتورهای گیمینگ را با نام MSI Artymis راه اندازی کرده است. این مانیتورها اولین 1000R AI Gaming Monitor هستند و به گونه ای طراحی شده اند که تجربه ای غوطه وری با اعوجاج تصویر کمتر را ارائه می دهند.

منحنی موجود در مانیتور مخصوصاً برای گیمرهایی طراحی شده است که با تطبیق دید طبیعی چشم انسان با نتایج ادعای خستگی چشم کمتر و زمان واکنش سریعتر، تقریباً 1 متر دورتر قرار می گیرند.

علاوه بر “انحنای عالی” ، سری Artymis از فناوری AI برای ساخت این مانیتورهای عالی بهره می برد. از ویژگی های کلیدی این نمایشگر باید به موارد زیر اشاره کرد:


OptixScope – طراحی اختصاصی انحصاری MSI

OptixScope یک ویژگی ذره بین با هدف و اختراع است که بزرگنمایی هشت مرحله ای را فراهم می کند و دارای کلیدهای میانبر قابل برنامه ریزی برای تغییر سریع بزرگنمایی است. OptixScope همچنین به طور خودکار DPI ماوس را با بزرگنمایی بیشتر کاهش می دهد. صفحه می تواند عملکرد را حفظ کند به طوری که هر سلاحی می تواند به یک تفنگ تیرانداز تبدیل شود و از فاصله دقیق دشمنان را مورد اصابت قرار دهد.


روشنایی هوشمند

برنامه Gaming OSD به شما امکان می دهد تا نمایشگر مانیتور خود را در زیر یک پنجره نرم افزار کنترل کنید. می توانید تنظیمات نمایشگر را برای نرم افزارهای مختلف در برنامه سفارشی کنید و پس از شروع استفاده از نرم افزار ، تنظیمات از پیش تنظیم شده شما به طور خودکار اعمال می شود. Gaming OSD App همچنین به شما امکان می دهد از کلیدهای میانبر درون بازی برای تنظیم تنظیمات نمایش لحظه ای استفاده کنید.


صدای فراگیر

سری ARTYMIS با از بین بردن تمام موانع ارتباطی ، دارای یک میکروفون داخلی است که باعث کاهش نویز از طریق محاسبات AI می شود و به بهبود ارتباط بین هم تیمی ها با کیفیت صدای شفاف تر کمک می کند.


حالت کنسول MSI

MPG ARTYMIS 343CQR برای پشتیبانی بومی از کنسول های نسل بعدی طراحی شده است و به طور خودکار سیگنال های 4K را روی یک مانیتور QHD و HDR به طور همزمان می پذیرد. این بهترین تجربه را به گیمرهایی می بخشد که می خواهند از بازی های رایانه ای و کنسولی از یک نمایشگر لذت ببرند.


Night Vision AI

چه کل صفحه نمایش شما تاریک باشد و چه فقط چند قسمت دارای سایه های سنگین هستند. بگذارید اولین تیونر هوشمند سیاه دنیا با ارائه جزئیات خوب در مناطق تاریک، روز شما را روشن کند. جزئیات مناطق تاریک را تنظیم کنید و جزئیات مناطق روشن را از طریق محاسبه هوش مصنوعی حفظ کنید، تصویر را روشن کنید اما بیش از حد در معرض دید قرار نگیرد.
MPG Artymis 343CQR از یک مانیتور 34 اینچی با رزولوشن 3440×1440 ، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه ، نرخ تازه سازی 165 هرتز و HDR400 بهره می برد تا از سری GeForce RTX 3000 بیشترین بهره را ببرید. اکنون می توانید محصولات خود را از MSI ، Newegg یا Amazon با قیمت 899.99 دلار خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری