نسل جدید ماوس گیمینگ Viper 8K ریزر معرفی شد

شرکت ریزر از برندهای موفق تولیدکننده لوازم جانبی و رایانه های گیمینگ، به تازگی نسل جدید ماوس حرفه ای مناسب بازی Viper 8K را معرفی کرد. در سبد تولید این شرکت انواع گسترده ای از ماوس های گیمینگ وجود دارد که هر یک ویژگی های خاص خود را داشته و گزینه برجسته هستند.
در این بین نسل جدید Viper 8K نسبت به مدل نسل قبل بهبود طراحی پیدا کرده و مشخصات فنی قابل توجهی هم شامل حال آن شده است که این گزینه را به مدلی جالب توجه تبدیل کرد. Razer روز پنجشنبه نسخه به روز شده ماوس گیمر Viper خود را ، یک اشاره گر دوتایی سیمی که ابتدا در سال 2019 راه اندازی، معرفی کرد. ویژگی برجسته آن یک فناوری اختصاصی آمارگیری پرسرعت است که گفته می شود پاسخگویی را برای همه کاربران افزایش می دهد.

Viper 8K جدید دارای یک سنسور نوری 20000DPI+ در کنار سوئیچ های ماوس نوری نسل دوم Razer است که دارای 70 میلیون کلیک عمر هستند و گفته می شود بازخورد لمسی بیشتری نسبت به نسخه اصلی دارند. بزرگترین تغییر با ماوس جدید، معرفی HyperPolling است، یک فناوری اختصاصی که میزان آمارگیری را از 1000هرتز به 8000هرتز افزایش می دهد. طبق گفته Razer ، این به Viper 8K اجازه می دهد تا در هر ثانیه حداکثر هشت برابر داده به کامپیوتر شما بفرستد، “تاخیر ورودی را به طور موثر از 1 میلی ثانیه به 1/8 میلی ثانیه کاهش می دهد.”

آلوین چونگ، معاون ارشد بخش تجارت لوازم جانبی Razer، گفت: “Latency یک بخش بسیار مهم از گیم پلی است که به طور قابل توجهی بر تجربه کلی بازی تأثیر می گذارد و با این حال، توسط بسیاری از شرکت ها که تمرکز زیادی بر افزایش DPI داشتند، نادیده گرفته می شود.”
اینکه آیا یک کاربر عادی یا گیمر باتجربه متوجه این پیشرفت می شوند یا خیر جای بحث دارد. کامرون فاکنر یکی از اعضای The Verge مدتی را صرف تست Viper 8K کرد و گفت: “هنگام آزمایش Ghostrunner ، عنوانی اول شخص که به رفلکس های سریع متکی است ، تفاوت فاحشی در گیم پلی مشاهده نکردم.”
شایان ذکر است که تأثیر ویژگی برای کسانی که از مانیتورهایی با نرخ تازه سازی بالا استفاده می کنند بیشتر مشهود خواهد بود.
ماوس جدید ریزر Viper 8K با قیمت 79.99 دلار در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری