مادربرد ام اس ای مدل MAG X570S TOMAHAWK MAX WIFI

مادربردهای MSI MAG X570S به زودی وارد بازار می شوند

در جریان رویداد آنلاین MSI که محصولات جدیدی را در آینده به نمایش می گذارد ، این شرکت دو مادربرد جدید MAG X570S سری – MAG X570S TORPEDO MAX و MAG X570S TOMAHAWK MAX WIFI را معرفی کرد.

قصد MSI با مادربردهای MAG X570S TORPEDO MAX و MAG X570S TOMAHAWK MAX WIFI این است که بیشترین بهره وری و قدرت را برای کاربر ایجاد کنند ، چه برای کار و چه برای بازی. MSI MAG X570S Series فرم و طراحی خود را از ارتش جمع می کند ، هم ویژگی های باورنکردنی و هم بهینه سازی نسبت به مادربردهای قبلی MSI را ارائه می دهد. با وجود طراحی های مشابه ، البته TORPEDO MAX با استفاده از نکات برجسته Pacific Blue ، هر دو مادربورد هم اکنون M.2 Shield Frozr و هیت سینک چیپ ست بدون فن را ارائه می دهند که امکان پردازش بی صدا را فراهم می کند. MSI MAG X570S TOMAHAWK MAX WIFI کاملاً آلومینیومی و MAG X570S TORPEDO MAX دارای طراحی هیت سینک گسترده است که باعث می شود گرمای بیشتری نسبت به مادربردهای قبلی MSI داشته باشید.

با ارائه هر دو ویژگی مشابه ، اضافه شدن پشتیبانی از WIFI و بلوتوث در مادربرد MAG X570S TOMAHAWK MAX WIFI به کاربران امکان دسترسی و استفاده بیشتر از مدل های قبلی را خواهد داد. و ، MAG X570S TORPEDO MAX با ارائه دو اتصال LAN پردازنده ، تفاوت بین این دو مدل را از هم جدا می کند.

MSI مادربردهای MAG X570s TOMAHAWK MAX WIFI و MAG X570S TORPEDO MAX را در تایوان در دسترس خواهد داشت که متعاقباً به بازارهای دیگر عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری