رونمایی کورسیر از کیبورد کوچک K65 RGB Mini

رونمایی کورسیر از کیبورد کوچک K65 RGB Mini

در صحنه علاقه مندان به صفحه کلید مکانیکی ، دیدن 60٪ کیبورد یک منظره کاملاً معمول است. با این حال ، برای طولانی ترین زمان ، سازندگان اصلی صفحه کلید با طراحی های کاملاً بزرگ یا حداکثر ، آنها را به TKL تبدیل کرده اند که صفحه شماره را می گیرد. با این حال ، این روزها ما شاهد روندی هستیم که Corsair آخرین نفری است که در هواپیما حضور دارد.
این شرکت به تازگی صفحه کلید Corsair K65 RGB Mini را از بین برد. این یک صفحه کلید 60٪ است که ما از جمله Razer و ASUS دیده ایم (ASUS ROG Falchion بیشتر از 65٪ است ، اما هنوز هم بسیار جمع و جور است).
برای کسانی که ناآشنا هستند ، صفحه کلیدهای 60٪ جایی هستند که ردیف عملکرد ، پیکان اختصاصی و کلیدهای ناوبری و صفحه شماره برداشته شده است. دستیابی به این ویژگی ها از طریق کلید Fn قابل انجام است. نتیجه نهایی یک صفحه کلید جمع و جورتر برای کسانی است که ممکن است نیازی به استفاده از این کلیدها زیاد نداشته باشند.
Corsair K65 RGB Mini دارای سوئیچ های خطی Cherry MX Speed ​​خواهد بود ، اما کاربران همچنین می توانند گزینه های سوئیچ دیگری مانند سوئیچ های Cherry MX Silent و Cherry MX Reds را نیز انتخاب کنند. این صفحه کلید دارای کلیدهای صفحه ای RGB و PBT برای هر کلید است. این صفحه کلید از نظر صفحه کلیدهای 60٪ کاملاً استاندارد است و در صورت تمایل به بررسی این فاکتور ، 110 دلار قیمت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری