برند Silverstone را بیشتر بشناسید

 

 

تأسیس شرکت تولیدی Silverstone به سال 2003 برمی‌گردد که با بهره‌مندی از تیم مهندسی متخصص توانسته است محصولاتی با کیفیت با سطح تکنولوژی بالا در بازار جهانی عرضه کند. در حال حاضر محصولاتی اعم از منبع تغذیه، خنک‌کننده‌های پردازشگر و کیس‌های مدرن با قیمت مناسب و با کیفیت عالی در بازار ایران در معرض فروش قرار می‌گیرد تأسیس شرکت تولیدی Silverstone به سال 2003 برمی‌گردد که با بهره‌مندی از تیم مهندسی متخصص توانسته است محصولاتی با کیفیت با سطح تکنولوژی بالا در بازار جهانی عرضه کند. در حال حاضر محصولاتی اعم از منبع تغذیه، خنک‌کننده‌های پردازشگر و کیس‌های مدرن با قیمت مناسب و با کیفیت عالی در بازار ایران در معرض فروش قرار می‌گیرد.

 

 


فعالیت شرکت تولیدی Silverstone


سیلور استون در سال 2003 تاسیس شد که با داشتن تیمی نخبه از مهندسان، پیشرو و الگوی برجسته در زمینه تولیدات خود است. شرکت Silverstone  تلاش خود را برای ارائه محصولاتی به کار می‌گیرد که الهام بخش باشند. شرکت   Silverstone از زمان آغاز فعالیت تولیدی تنوع در تولید مجموعه محصولات و همچنین انواع محصولات جانبی کامپیوتری را رعایت کرده است و از این طریق به مشتریان خود حق انتخاب گسترده‌ای را ارائه می‌دهد.

 

 


پیشرفت در تولید محصولات Silverstone  


Silverstone   از زمان راه‌اندازی و تأسیس شرکت تولیدی‌اش در سال 2003 تمرکز خود را بر روی تحقیق، توسعه و تولید محصولات با کیفیت عالی در راستای تأمین و تبدیل برق در قطعات کامپیوتری بنا نهاده است.      Silverstone   در طول دهه‌های اخیر به عنوان پیشرو در صنعت IT در زمینه نوآوری در جهت ارائه فناوری پیشرفته در تولید محصولاتی از قبیل منابع تغذیه خود را به طرفدارانش اثبات کرده است. از برنامه‌های راهبردی اصلی شرکت  Silverstone این است که همواره به فکر ارائه راه حل‌های حرفه‌ای جهت تأمین تقاضای صنعت IT  بوده است و در این بین به گسترش راه‌حل‌های نوین در قسمت بازار خرده فروشی پرداخته است.  شرکت تولیدی سیلور استون به طور پیوسته محصولاتی با کیفیت در سراسر دنیا در اختیار همه شرکای Silverstone و کاربران نهایی قرار داده است و از این طریق توانسته است بیشترین آمار خریداران محصولات با این نام از برند به اسم خود ثبت نماید، چرا که همواره در مسیر جلب رضایت طیف وسیعی از مشتریان قدمی استوار برداشته است.

 

 


بازار جهانی محصولات Silverstone


محصولات Silverstone به واسطه‌ی وجود مراکز توزیع در مناطق مختلف جهان، نه تنها برای کاربران رایانه بلکه برای استفاده از سرگرمی‌های خانگی و گیمرها، در سراسر جهان شناخته می‌شوند. شرکت تولیدی Silverstone از طریق فراهم کردن اوقات فراغت با تلفیق فناوری های پیشرفته لحظاتی لذت‌بخش و دل‌نشین برای کاربران جهت استفاده از محصولاتش فراهم گردانیده است.  این شرکت به عنوان یک الگو در نوآوری، تمرکز اصلی خود را بر اساس آخرین فناوری در جهت خلق بهترین روش ممکن در خدمت کلیه‌ خریداران محصولات خود بنا نهاده است. این شرکت خدماتی ویژه در زمینه‌ی ارائه‌ی محصولاتی همراه با ویژگی‌های خارق‌العاده در کنار  فناوری روز دنیا که پاسخگوی نیاز روز بازار جهانی است، در اختیار مردم سراسر دنیا قرار می‌دهد. این شرکت با عملکرد عالی خود این نکته را به کاربران محصولات جانبی کامپیوتر یادآوری می‌کند که استفاده از محصولات Silverstone ارزش اعتماد و خریداری دارد. بنابراین به جرأت می‌توان بیان کرد که محصولات سیلورستون نقش برجسته‌ای در جلب اطمینان و رضایت افراد در سطح جهانی داشته است.

 

 


پیشرفت روز افزون شرکت Silverstone


اعتباری که محصولات Silverstone در سطح بازار جهانی پیدا کرده است موجب شده است که به شرکت سازنده این شهامت و جرأت را بدهد که با سایر محصولات با کیفیت دیگر در بین محصولات جانبی کامپیوتر همپای سایر شرکت‌های تولیدی معتبر در زمینه‌ی تولید و ساخت، تکنولوژی و فن‌آوری به رقابت بپردازد. این شرکت همانند سایر شرکت‌های تولیدی محصولات جانبی و کامپیوتری در صنعت IT با چالش‌های بزرگی روبرو بوده است ولی در این مورد این عامل و حتی سایر عوامل تاکنون نتوانسته است جلودار و مانعی برای پیشرفت این شرکت پیشرو در دانش و نوآوری پیشرفته به حساب آید. چرا که هر چالش یک امتیاز مثبت در جهت پیشرفت و توسعه‌ی شرکت در زمینه‌ی ارتقاء سطح کیفیت و استاندارد برای شرکت سازنده‌ی محصولات سیلور استون به شمار می‌رود، از این لحاظ که این عامل منجر به ایجاد انگیزه در به وجود آمدن فضای رقابتی در بازار مربوط به محصولاتش می‌شود و همواره در تقویت این عامل پافشاری می‌کند تا جایی که توانسته است در بازار جهانی محصولات کامپیوتری جا باز کند و از بین برند های معروف و با کیفیت حتی موفق به مطرح کردن خود در سطح جهانی گردد. پافشاری و اصرار شرکت سیلور استون بر پیشرفت و ارتقاء کیفیت عاملی است که این شرکت از وظایف اصلی خود نسبت به خریداران محصولاتش می‌داند و در واقع به نوبه‌ی خود نشانه‌ی تشکر از مشتریان بابت خرید محصولاتش می‌باشد.

کیس کامپیوتر سیلور استون مدل Silverstone Case RL07B-G

 


تکنولوژی به کار رفته در تولید محصولات Silverstone


شرکت  Silverstone از لحاظ سطح تکنولوژی، با ارائه بالاترین سطح استاندارد در طراحی و ساخت محصولات کامپیوتری، منابع تغذیه و سایر لوازم جانبی همچنان به خود می بالد. پیگیری و پافشاری در تلاش در جهت ایجاد جذابیت درجه یک محصول توسط این شرکت بی وقفه می‌باشد. تیم‌های مهندسین تلاشگر Silverstone  به طور مداوم در حال جستجو برای یافتن بهترین فناوری‌هایی هستند که متناسب با نیازهای مختلف کاربران نهایی باشد و محصولات از نظر تکنولوژیکی در کمال کیفیت و زیبایی تولید شود. تکنولوژی به کار رفته در تولید محصولات Silverstone بر اساس شناخت و آگاهی متخصصان شرکت استوار است که در کنار تخصص نوآورانه موجب پیشرفت و توسعه شرکت شده است. هدف این شرکت این است که به کاربران محصولاتش این نکته را خاطر نشان کند که در زمینه‌ی تخصص و تکنولوژی همواره ثابت قدم می‌باشد. شرکت Silverstone در زمینه‌ی پاسخ به نیازهای کاربران و خریداران در تلاش است که همواره موجب جلب رضایت مشتری گردد. تکنولوژی محصولات   Silverstone  در رویارویی با چالش‌های پیشرفت سریع تکنولوژی و ایجاد استاندارد زیبایی در صنعت IT امتحان خود را پس داده است. عمده فعالیت تولیدی شرکت سیلور استون به تولید دستگاه‌های خنک‌کننده‌ی پردازشگر، منبع تغذیه و کیس‌هایی با طرح مدرن و متنوع در سطح کیفیت خلاصه می‌شود.

سیستم خنک کننده سیلور استون مدل Silverstone PF360-ARGB

 


فروش محصولات سیلور استون با قیمت مناسب


حضور مرکز فروش معتبر در ایران در رابطه با فروش و شناساندن محصولات Silverstone در بازار محصولات کامپیوتری ایران باعث آغاز فعالیت فروش گسترده‌ محصولات با کیفیت در این خصوص شده است. مرکز فروش محصولات سیلور استون به واسطه‌ی اطلاع رسانی و شناساندن قابلیت‌ها و همچنین قیمت‌های محصولات سیلور استون به ایجاد شفافیت‌ و افزایش آگاهی در زمینه‌ی استفاده از محصولات کامپیوتری از این برند خوشنام دامن زده است و از این طریق مانع پرداخت هزینه‌های گزاف توسط کاربران این قبیل محصولات شده است. مرکز فروش معتبر محصولات سیلور استون در ایران همواره در تلاش است محصولات کامپیوتری با سطح استانداردهای عالی را با قیمت مناسب به فروش برساند و با اطمینان کامل از سطح کیفیت این محصولات را تحویل کاربران دهد و امکان دسترسی راحت و آسان را برای مشتریان فراهم سازد. حضور کارکنان و کارشناسان متخصص و با تجربه در زمینه‌ی دانش در صنعت IT شرایط مناسب برای جلب رضایت مشتری را از طریق ارائه‌ی اطلاعات دقیق و نحوه‌ی عملکرد محصولات و همچنین مشخصات فنی و حتی ارائه‌ی اطلاعات در مورد قیمت‌های این محصولات فراهم کرده است.

کیس کامپیوتر سیلور استون مدل Silverstone Case RL06BR-GP 

 


اصل اورجینال بودن محصولات


محصولات کامپیوتری با کیفیت با توجه به عملکرد منحصر بفرد و عالی در کنار سایر محصولات کامپیوتری در بازار داخلی نام سیلور استون را با خود به یدک می‌کشد و با توجه به نیاز کاربران به قیمت مناسب با تضمین اصل و اورجینال بودن به سراسر ایران به فروش می‌رسد. همکاری نمایندگی فروش با سازنده‌ی معتبر سیلور استون و وجود مشاوران حرفه‌ای در زمینه‌ی علم و دانش IT  و اطلاعات کامپیوتری از دستاورد‌های بزرگ و موفقیت‌آمیز محسوب می‌شود. چرا که همان طور که از قبل به آن اشاره شد تولیدکننده و سازنده‌ی خوشنام باعث عرضه و فروش محصولات کامپیوتری با سطح فن‌آوری بالا در بازار از جمله محصولات کامپیوتری ایران شده است که البته لازم به ذکر است که به تدریج این سطح از تکنولوژی در محصولات مسیر پیشرفت و ترقی را در پیش گرفته است.


محصولات شرکت تولیدی سیلور استون در بازار محصولات و لوازم جانبی رایانه‌ای ایران بستر ایجاد انگیزه و اشتیاق استفاده از محصولات را در بین خریداران محصولات مربوط به سیستم‌های کامپیوتری و همچنین گیمرها فراهم گردانیده است. مرکز فروش محصولات سیلور استون از جمله فروش منبع تغذیه با ارائه خدمات ارزنده‌ی خود تا به حال قادر بوده است تا رضایت مشتریان را در مسیر تأمین نیاز آن‌ها در زمینه‌ی صنعت IT با رعایت اصل اورجینال بودن جلب نماید. چرا که مرکز فروش این قبیل محصولات در راستای ایجاد شفافیت و کوتاهی دست واسطه‌ها که تأثیر بدی بر وضع قیمت می‌گذارند قدم نهاده است. این عامل همواره باعث شده است تا  اعتبار مرکز فروش محصولات سیلورستون نزد کاربران محصولات کامپیوتری و به ویژه گیمرها افزایش پیدا کند، این در حالی است که فروشنده‌ی محصولات Silverstone اصل اورجینال بودن محصولات را متضمن است؛ که بارها و بارها در این زمینه توانسته است امتحان خود را  پس دهد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری