asus rog delta 1

بررسی هدست گیمینگ ایسوس مدل ROG DELTA

هدست های بازی با برچسب های گران قیمت همیشه باعث می شوند که ابرو بالا بیاوریم – این نشانگر این است که گرچه هزینه زیادی قابل توجیه است ، اما هدست باید کارهای زیادی را انجام دهد و آن را به خوبی انجام دهد. بنابراین ROG Delta RGB با قیمت 180 دلار وارد بازار شد ، برای اجرای آن تحت فشار بود. این قطعه قطعاً به عنوان یک هدست مخصوص بازی های رایانه ای ارائه می شود که در بین کاربردهای آن اولین بار از رایانه های شخصی استفاده می شود ، اما ASUS همچنین فکر می کند این دستگاه به اندازه کافی همه کاره است که می تواند مجموعه قوطی های شما برای همه دستگاه ها باشد.

ROG Delta کمی بزرگتر از بیشتر هدست های روزمره است ، اگرچه لیوان های گوش مثلثی یا D شکل اسپرت در مقایسه با آنهایی که از شکل دایره ای یا بیضی شکل سنتی تر هستند ، باعث می شود که بزرگتر از حد واقعی باشد. از نظر زیبایی شناختی ، اینها بسیار جالب هستند ، و باعث ایجاد ظاهری متمایز می شوند – دیدن یک چیز متفاوت در طراحی هدست بسیار خوب است – و از نظر راحتی ، همچنین کار می کند. اینها به راحتی هر قوطی کنسروی دیگری که امتحان کرده ام راحت هستند. تنگترین یا کوچکترین تنظیم برای من است و شاید کمی تنگ تر هم باشد ، بنابراین ممکن است متناسب با بازیکنان سر کوچکتر نباشد. هدبند محکم و محکم است و در ساخت خود بسیار ایمن به نظر می رسد ، مانند اینکه می تواند به راحتی در برابر سقوط از روی میز تحمل کند. لولاهای اتصال دهنده و سرویس دهنده هدبند و فنجان ها به اندازه کافی محکم و انعطاف پذیر هستند که می توانند به آن تناسب دنج کمک کنند و به راحتی با خطوط سر شما تنظیم شوند.

ویژگی های موجود در آن نسبتاً محدود است ، اما مزیت آن این است که فنجان های گوش بیش از حد با دکمه های اضافی پر نمی شوند – این همه کم اما موثر است. میکروفون قابل جدا شدن ، میکروفونی متحرک و از نوع بوم است و ابعادی کاملاً مناسب دارد و به راحتی و محکم به گوش چپ متصل می شود. این بدان معناست که شما با یک میکروفون بزرگ رونق قدیمی در هدفون خود در رفت و آمد خود عجیب به نظر نمی رسید – فقط آن را از برق جدا کنید و در خانه بگذارید. از لحاظ ویژگی ، میکروفن دارای یک LED صفحه نمایش است که در صورت بی صدا بودن آن قرمز می شود که مفید است و شما با استفاده از غلتک صدا و میکروفن موجود در فنجان سمت چپ آن را بی صدا می کنید. قرار گرفتن آنها روی یک غلتک باعث شد تا به طور تصادفی چند بار میکروفن را قطع کنم.

در جای دیگر اتصال USB-C وسیله اصلی اتصال به رایانه شما است – گره بزرگی برای مسیر حرکت برای اتصال – اما یک کابل آداپتور وجود دارد که آن را به USB-2 تغییر دهد و در کل فقط کمی طول اضافه کند. در غیر این صورت ، در جعبه کتابچه های راهنمای معمول ، و همچنین دو جفت گوشواره اضافی وجود دارد. موارد اضافی چرمی و کمی نازک تر هستند. این امر عمدتا مورد اولویت خواهد بود اما هر دو راحت هستند. ممکن است جلسات ضخیم تر ، مادی مناسب تر برای جلسات طولانی در حالی که تنظیمات صوتی و DAC داخلی در هدست ، آن را از جعبه عالی می کند ، هدست ROG DELTA RGB همراه با یک نرم افزار همراه برای رایانه به نام “The Armory” است. سطوح عمیق تری از سفارشی سازی و بهینه سازی را ارائه می دهد و در قالب عرشه مخلوط ارائه می شود. این را با برخی از نرم افزارهای نورپردازی ترکیب کنید تا چراغ های RGB کنار هر یک را شخصی سازی کنید و اگر چندین محصول Asus با استفاده از Aura Sync دارید و کاملا بسته سفارشی سازی را دارید ، می توانید چراغ ها را همگام سازی کنید.

برای اینکه عملکرد خوبی داشته باشم ، سرم را به کمال فشار آوردم و جلسه طولانی Apex Legends را بازی کردم. بلافاصله دوستانم گفتند در حالی که صدای من به وضوح و به طور واضح صدای بازی را پخش می کرد ، صدای وزوز مختصری به آن پیوست (وقتی من صحبت نمی کردم صدای وزوز وجود نداشت) که کمی ناامید کننده بود اما خیلی به تجربه نفوذ نمی کرد به طور کلی. صدای فراگیر شسته و رفته ، قابل اعتماد و واضحی بود. در واقع ، هرچه من بازی می کردم یا گوش می دادم ، صدای فراگیر روی این قوطی ها کاملا عالی بود. کیفیت آن در Apex به حدی بود که به طور مستقیم برخی تصمیم گیری های درون بازی را آگاه و کمک می کرد. حرکت به این صورت یا آن ، شنیدن صدای خش خش صدای قدم ها و البته شناسایی شلیک اسلحه ، همه به زیبایی و صاف به گوش من رسید. در مرحله بعدی ، من به قسمت The Division (اولین مورد ؛ دوباره جلب توجه کردن قبل از امتحان دنباله) پریدم و همچنین قادر به واکنش در برابر حرکات دشمن و شلیک عالی بودم ، هدفون صداهایی را می گرفت که به نظر می رسید مایل ها دورتر هستند و صدا باد (به طرز عجیبی) خوب و صاف آمد.

با استفاده از بازی های بیشتر ، به جلسات Wolfenstein 2 و Doom مراجعه کردم تا ببینم Delta چگونه با پایین تر مقیاس صوتی کنار می آید. صادق بودن به ژانر و تنظیم میزان صدا روی زیاد ، من به طور جدی تحت تأثیر عملکرد Delta در اینجا قرار گرفتم. صدای فراگیر نه تنها به برتری ادامه داد بلکه دامنه صدا نیز به شکلی فوق العاده ضبط شد. هر آهنگ موسیقی متن تماشایی بود و هر جنگ تیراندازی شدید. عنوان اصلی من برای آزمایش انتهای “بالاتر” طیف صوتی بازی در حال حاضر Divinity Original Sin 2. موسیقی متن فیلم فانتزی قرون وسطایی و گیم پلی سنگین گفتگو ، روشی دلپذیر برای آزمایش قابلیت های هدست به دور از تیراندازها و هرج و مرج است. این آزمون کمی ریزه کاری را در گفتگو ارائه داد ، هرچند که موسیقی کاملاً لذت بخش بود.

با فاصله گرفتن از بازی ها ، ROG Delta یک بازیگر قدرتمند در موسیقی است. همانطور که با پخش مواردی مانند Divinity Original Sin 2 و Doom مشخص شد ، از موسیقی ارکسترال گرفته تا هوی متال ، این هدست کیفیت صدای زیبا و همهجانبه ای تولید می کند که واقعاً از بهترین مواردی است که من شنیده ام. وقتی من این هدست را با فیلم و تلویزیون تست کردم ، در اینجا نیز با صدای شیرین و غنی عملکرد عالی داشت. اگر قصد استفاده از آن را برای چند رسانه دارید ، باید به نرم افزار مخلوط کردن صدای رایانه شخصی بپردازید که استفاده از آن آسان است و همچنین مزایای واقعی را ارائه می دهد. بهینه سازی ها و پیش تنظیم ها کاملاً خوب هستند و تغییراتی که در صدا ایجاد می کنند کاملاً واضح است.

به طور خلاصه ، این یک هدست استثنایی است که ارزش خرید آن را دارد. اگر به دنبال پاشیدن پول نقد روی یک جفت قوطی حق بیمه در بازار هستید ، این یک توصیه ساده و پرشور است. ایسوس دو سال ضمانت ROG Delta RGB را ارائه می دهد که یک پاداش شسته و رفته است ، مخصوصاً اگر نگران قیمت آن باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری