بررسی نمایشگر گیمینگ OPTIX MAG274QRF-QD ام اس آی

بررسی نمایشگر گیمینگ OPTIX MAG274QRF-QD ام اس آی

نمایشگر گیمینگ OPTIX MAG274QRF-QD آخرین سری از مانیتورهای عالی است که عملکرد عالی دارد و بانک را نمی شکند. MSI این مانیتور جدید بازی 27 اینچی 400 دلاری را در esports aficionado هدف قرار داده است که به لطف صفحه نمایش سریع IPS با فناوری Quantum Dot، پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای و نرخ نوسازی 165 هرتز، برای خالقان محتوا گزینه فوق العاده ای است. صبر کنید، فقط 165 هرتز می شنوم که می گویید؟ بله، این کاملاً عابر پیاده است و در کنار موج جدید صفحه نمایش 240 هرتز و 360 هرتز وجود دارد، اما این تصاویر نسبت به بسیاری از تصاویر بسیار بهتر تولید می کند.
MSI در اینجا فناوریQuantum Dot داشته که به طور گسترده دقت رنگ را بهبود می بخشد. این دلیل است که MAG274QRF-QD باعث می شود بازی ها ، فیلم ها و عکس ها بدون آسیب رساندن به دقت و درخشش کنند.

بررسی نمایشگر گیمینگ OPTIX MAG274QRF-QD ام اس آی

صفحه نمایش 1440 پیکسلی با پوشش چشمگیر 97٪ DCI-P3 و 147٪ Adobe sRGB دارای امتیاز استی که آن را برای ایجاد محتوای حرفه ای فوق العاده می سازد. بعد از سالها کار در طراحی ، چشم من کاملاً به دقت رنگ پیوسته است و من تحت تأثیر کیفیت کلی تصویر مستقیم از جعبه قرار گرفتم. اگر درجه بندی رنگ ویدئو و ویرایش عکس را به صورت جدی انجام دهید ، عمق رنگ 8 بیتی ناامید کننده خواهد بود ، اما دوباره اگر چنین کاری انجام دهید ، به یک صفحه نمایش حرفه‌ای نیاز دارید، نه صفحه نمایشی که بتواند دست خود را به سمت بازی نیز باز کند.
برای اکثر افراد، MAG274QRF-QD تقریباً در هر سناریویی زیبا به نظر می رسد. شایان ذکر است که به دلیل روشنایی حداکثر 300 نیت، فاقد گواهینامه HDR است ، اگرچه حداقل از نوع HDR آماده است ، که اساساً به معنای افزایش اشباع رنگ و کنتراست است. آواز خواندن چیزی نیست ، اما به نظر می رسد به طرز حیرت انگیزی مناسب است.
چه از SDR و چه از HDR استفاده می کنید، بازی ها به لطف سرعت تازه سازی 165 هرتز به زیبایی خیره کننده و با سخت افزار مناسب به نظر می رسند. MAG274QRF-QD هم از FreeSync Premium و هم از NVIDIA G-Sync پشتیبانی می‌کند که برای سبز و قرمز تیم بسیار مناسب است.

بررسی نمایشگر گیمینگ OPTIX MAG274QRF-QD ام اس آی
ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که در هنگام بررسی این صفحه ، یک دکل بررسی با RTX 3070 تحویل می گرفتم و بازی هایی مانند Doom Eternal با بیش از 165 فریم بر ثانیه در 1440p با تنظیمات Ultra Nightmare کاملاً فعال بودند. بازی سریع ، روان و در HDR خیره کننده به نظر می رسید.
من همچنین CyberPunk 2077 زیادی بازی کردم ، که لزوما یک بازی سریع نیست، اما مطمئناً یک بازی جذاب است و همچنین آزمایش خوبی برای دامنه دینامیکی یک مانیتور است. این بازی دارای بسیاری از محیط های تاریک با نورهای نئون روشن، سایه ها و بازتاب ها است. MAG274QRF-QD جزئیات را در مناطق تاریک با وضوح انجام می دهد در حالی که برجسته ها را از بین نمی برد.
یکی از ترفندهای جالب در مانیتور MAG274QRF-QD حالت بازی است که به طور خاص برای دارندگان کنسول سونی PlayStation 5 طراحی شده است. از آنجا که پلی استیشن 5 نمی تواند با وضوح 1440 پیکسل کیفیتی داشته باشد، مانیتور MAG274QRF-QD می تواند سیگنال کامل 4کا/ 120 هرتز را از کنسول بپذیرد و سپس آن را به 2کا تبدیل کند.
ما برای تست این موضوع پلی استیشن 5 را نداشتیم اما با Xbox One X که مانیتور را به عنوان یک نمایشگر با کیفیت 4کا و 120هرتز تشخیص داد، بسیار عالی کار کرد. بازی ها به لطف تراکم پیکسلی بالاتر در صفحه نمایش نسبتاً کوچک، حداقل در مقایسه با یک تلویزیون عادی، بسیار وضوح بالایی دارند.
MAG274QRF-QD دارای ورودی ویدئویی زیادی است که شامل یک درگاه Thunderbolt Type-C ، دو اتصال HDMI 2.0 و یک اتصال DisplayPort 1.4 می شود. شما می توانید حداکثر چهار دستگاه را متصل کنید و تعویض بین آنها آسان است. همچنین دارای دو پورت USB بوده که از طریق USB Type-B برای پاور استفاده می شود. این مانیتور همچنین به شما امکان می دهد از MSI Gaming OSD استفاده کنید. یک برنامه ویندوز 10 برای تنظیم مانیتور خود بدون استفاده از OSD داخلی به حساب می آید.
اگر جایگاه سودمندی MAG274QRF-QD نبود، با همه این پورت ها، مدیریت کابل به راحتی از کنترل خارج می شد. این ساده است، با یک رد پا نسبتاً کوچک، که به فضای نامناسب میز شما احتیاج ندارد. این پایه به شما چرخش 90 درجه می‌دهد ، بنابراین MAG274QRF-QD در آن حالت پرتره شیرین که دوست داریم روی تنظیمات مانیتور دوگانه اینستاگرام ببینیم، جهت می گیرد. همچنین دارای شیب، چرخش و قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد.

بررسی نمایشگر گیمینگ OPTIX MAG274QRF-QD ام اس آی
در قسمت عقب، نوار روشنایی امضای MSGB MSI را خواهید یافت که البته می توانید آن را شخصی سازی کنید. متأسفانه، آنقدرها که امیدوارم روشن نیست و دیوار پشت میز کارم را آنگونه که امیدوارم روشن نمی کند. اگر مورد شما باشد قابل نصب روی دیوار VESA است.
با قیمت 400 دلار، MSI Optix MAG274QRF-QD یک مانیتور عالی است که گیمر کاری را که وقت زیادی را صرف تولید محتوا می کند اما هنوز هم به یک بازی سریع نیاز دارد ، مورد توجه قرار خواهد گرفت. در حقیقت ، اگر قیمت باورنکردنی Gigabyte G27Q 100 دلار کمتر نبود، MSI بهترین پیشنهاد ما برای یک مانیتور بازی 27 اینچی در سال 2021 خواهد بود. با این وجود، پول اضافی باعث می شود دقت رنگ بهتری داشته باشید ، یک طراحی کلی بهتر ، و یک حالت بازی مفید نیز، که اگر کنسولی داشته باشید که می خواهید روی آن بازی کنید نیز بسیار عالی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری