بازار لپتاپ همچنان در انتظارMacBook Pro همراه با دو مدل iPad جدید در اواخر امسال بسر میبرد

اگرچه ممکن است چند هفته هیجان انگیز وجود نداشته باشد زیرا انتظار نمی رود هیچ کالایی به بازار عرضه شود ، اما اپل ممکن است مشتری وفادار خود را ناامید نکند و تعداد زیادی دستگاه برای نمایش داشته باشد. یکی از آنها خانواده جدید MacBook Pro است ، در حالی که سایر مدل ها دو مدل جدید iPad هستند که طبق یک گزارش جدید ، در آستانه سال جاری در دسترس هستند.

طبق خبرها ، چند هفته آینده هیجان انگیز نخواهد بود زیرا اخبار زیادی انتظار نمی رود. با این حال ، در ماه های آینده ، اپل تقریباً همه را هیجان زده خواهد کرد زیرا مدل های جدید MacBook Pro ، همراه با یک iPad و iPad mini ارزان قیمت ، ممکن است برای انتشار برنامه ریزی شود. در حالی که iPad mini مدت زمان زیادی برای به روزرسانی به تأخیر افتاده است ، بیشتر چشم ها به سمت نوت بوک های جدید متمرکز می شوند.

پیش بینی قبلی یک خبرچین حاکی از آن بود که اپل انتظار دارد MacBook Pro 14 و 16 اینچی را اواخر اکتبر یا اوایل ماه نوامبر روانه بازار کند و در این نسخه ها ، ما همچنین انتظار داریم یک مک مینی جدید داشته باشیم. دو مورد از بزرگترین نگرانی های اپل در هنگام عرضه مدل های جدید MacBook Pro ، کمبود تراشه در حال تولید و تولید مینی LED است. در حالی که گفته می شود غول فناوری برای تأمین بار تولید و همچنین اولویت بندی تراشه TSMC برای اپل ، تأمین کننده جدیدی اضافه کرده است ، عوامل دیگری می توانند بعداً به کار گرفته شوند.

در هنگام راه اندازی ، این احتمال وجود دارد که واحدهای محدودی از مدل های جدید MacBook Pro برای مشتریان در دسترس باشد ، به احتمال زیاد اندکی بعد سطح سهام افزایش یابد. در اخبار مرتبط ، گزارش داده شده که اپل در حال بررسی طرح های بزرگتر صفحه نمایش iPad است که فراتر از آستانه 12.9 اینچ است. اینکه ما شاهد تحقق آن محصولات خواهیم بود یا نه ، فقط زمان مشخص خواهد شد. تا آن زمان ، مطمئن شوید که در زیر مربوط به MacBook Pro ما هستید ، زیرا با اطلاعات مهمی در آنها روبرو خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری